سیمانتک مدیریت سرویس های امنیتی: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: T او نهایی راهنمای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت بالا سیمانتک توضیحات شرکت

، شرکت فورچون 500 و عضو S & P 500، امنیت نرم افزار و خدمات را فراهم می کند. بزرگ اینترنتی شبکه اطلاعاتی و همچنین مجموعه ای بزرگ از راه حل های امنیتی که شامل خدمات امنیت اینترنتی خدمات مدیریت امنیت (MSS) حادثه پاسخ DeepSight تهدید هوش و توسعه مهارت های سایبر است. شرکت خدمات مدیریت برای حدود دو دهه ارائه شده است. ادغام اخیر شامل امنیت استنباط (EDR)، Skycure (حفاظت از دستگاه تلفن همراه) و چهار شیشه ای (انزوا تکنولوژی).

شرح خدمات

سیمانتک شش مراکز عملیات امنیت (SOCs) به اجرا در سراسر جهان و فراهم می کند به پایان نظارت بر خدمات مدیریت بیجاشدگان داخلی حفظ ورود به سیستم میزبانی سرویس اطلاعاتی و تهدید های پیشرفته حفاظت به علاوه سایبر حادثه پاسخ و مهارت های توسعه. سیمانتک را نظارت و مدیریت مشتریان خود فضای امنیتی-همه چیز از داده ها مجموعه دو حادثه شناسایی و هشدار تعاملی. تحلیلگران امنیت اختصاصی خود تهیه گزارش و ارائه اطلاعات و توصیه های در مورد حوادث در بر داشت. پیش فرض و آزمایشی دستگاه و خدمات، از جمله راه حل های امنیتی مبتنی بر SaaS، برنامه های کاربردی SaaS، IaaS و ابر ممیزی و ورود به سیستم خدمات نظارت.

خدمات MSSP آن عبارتند از:

  • خدمات آزمایشی، برنامه های کاربردی و زیرساخت
  • برنامه امنیتی، اسکن تست /
  • نظارت مستمر (برنامه های کاربردی سرور نقطه انتهایی و شبکه) مانیتورینگ وب
  • پراکسی های مبتنی بر ناهنجاری پیشرفته مداوم خطر (آپارتمان) اعدام
  • کد حفاظت/گودال ماسهبازی/محافظت داده ها پیشگیری از دست دادن پاسخ حادثه (DLP)
  • و پزشکی قانونی
  • امنیت حادثه و واقعه ارتباط مدیریت (SIECM)
  • نظارت
  • امنیت رویداد و تهدید تجزیه و تحلیل و عملیاتی
  • تهدید هوش اطلاعات امنیت و انطباق خوردها/پیشرفته خطر آسیب پذیری مدیریت پژوهش
  • (VM) از طریق یکپارچگی با VM بازار فروشندگان

و سرویس امنیتی موفق مورد استفاده

سیمانتک در خدمت شرکت های کوچک، سراسر جهان. آن بخش که آن با توجه به SOC عرضه خدمات به نیازهای مشتریان در صنعت و بلوغ امنیت مشتری بر اساس سازماندهی.

معیارهای

سیمانتک MSS جمع آوری و پردازش 124.9 میلیارد امنیت سیاهههای مربوط به طور متوسط هر روز. شبکه اطلاعات آن آهنگ بیش از 700.000 دشمنان و ثبت وقایع از 98 میلیون حمله سنسورهای در سراسر جهان. علاوه بر این، سیمانتک آسیب پذیری پایگاه داده شامل آسیب پذیری های بیش از 88.900 ضبط شده.

سیمانتک تحویل

فراهم می کند مشتریان ورود مجموعه پلت فرم (LCP) که می تواند مستقر در محل یا آزمایشی. پلت فرم جمع آوری اطلاعات ورود به سیستم از دستگاه های نظارت و هدایت آن به SOC برای تجزیه و تحلیل و گزارش. LCP ممکن است میزبان چندین رویداد جمع و نماینده رویداد را در جعبه. هر مشتری یک مهندس onboarding اختصاص داده شده برای هر نامزدی را دریافت می کند. SOC بستر فن آوری بالغ، عادی است، ارتباط و تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از مشتری کنترل امنیت و دیگر منابع آماری و رویداد. بستر های نرم افزاری چند مستاجر به شهر SOC.

سیمانتک هوش

شامل ماشین یادگیری تجزیه و تحلیل و تحلیلگر امنیتی تخصص برای از بین بردن غلط و افرادی که تنها تشدید حوادث بحرانی است که نیاز به توجه در 10 دقیقه شناسایی. شبکه منابع خود را فراهم می کند تجزیه و تحلیل تهدید است که در ارتباط با داده های تهدید. سیمانتک مدیریت سرویس های امنیتی شده توسط 500 + کارشناسان امنیتی است که به طور متوسط 15 سال تجربه در مدیریت ورود و مدیریت امنیت. کارشناسان امنیت کار با مشتریان به طور مستقیم و در شش SOCs در سراسر جهان قرار دارد.

قیمت گذاری شرکت سرمایه گذاری گسترده مدل قیمت گذاری است که ارائه می دهد مشتریان بزرگتر انعطاف پذیری در قیمت گذاری و تنظیمات است.

تحلیلگر سیمانتک مشاهده

رهبر در Gartner سحر و جادو ربع MSS 13 بار پشت سر هم شده است. آن به عنوان بازیکن برتر در IDC MarketScape در سراسر جهان مدیریت امنیت خدمات فروشنده ارزیابی، نامگذاری شد 2017 و همچنین مجری قوی و در موج فورستر برای مدیریت امنیت خدمات, شمال امریکا. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

. خدمات مدیریت امنیت