کمک به تشخیص: سقوط P2P بیش از VPN اتصال به اینترنت من

سلام همه، تعجب اگر هر کسی می تواند کمک به من فهمم چه اشتباه با پیکربندی شبکه اختصاصی مجازی من برای P2P است. علائم اینجا: * اگر در تورنت چیزی با هیچ اتصال شبکه اختصاصی مجازی, آن را اجرا می کند در تمام سرعت (2 + MB/s) بدون هر گونه مسائل و هرگز سقوط… اشکال واضح بودن بدون VPN * اگر در تورنت چیزی از طریق من VPN openvpn نیاز از طریق TCP با استفاده از آن سقوط نمی کند اما maxes را در 1 25 کیلوبایت در ثانیه * اگر در تورنت چیزی با استفاده از پیکربندی SSTP آن سقوط نمی کند اما maxes را در 300 کیلوبایت در ثانیه * اگر در تورنت چیزی از طریق من VPN openvpn نیاز از طریق بی سیم با استفاده از آن در تمام سرعت (2 + MB/s) برای 3-5 دقیقه و سپس سقوط من اینترنت کاملا اجرا می شود. مودم/روتر آنلاین باقی می ماند اما اتصال به اینترنت می میرد و 4-5 دقیقه وصل نیست.

چیزهایی که من سعی کردم که: * محدودیت تعداد اتصالات در من مشتری خارجی به عنوان چند به عنوان 25… بدون کمک * من MTU از طریق درخواستهای برای سایت تست و تنظیم به ارزش که منجر به بدون از دست دادن بسته (این است بر اساس تجربه فرد دیگری)… بدون کمک * c تورنت مختلف lient… بدون کمک * سرویس دهنده VPN های مختلف… بدون کمک * سرویس دهنده VPN های مختلف و بنادر… رفتار همان همانطور که در بالا (بی سیم پر سرعت اما سقوط، TCP می دهد اتصال بسیار کند اما سقوط نمی کند) * با استفاده از L2TP به جای OpenVPN… همان رفتار crashing همانطور که در بالا

این منجر به من معتقدم که این موضوع به یکی از سه چیز باید: تنظیمات مودم/روتر نرم افزار و سخت افزار مودم/روتر یا چیزی ISP من انجام شده است دو عمدا بازنشانی اتصال من هنگامی که آن را تشخیص نوع رفتار.

هر گونه ایده ها?

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “کمک به تشخیص: سقوط P2P بیش از VPN اتصال به اینترنت من”

  1. Which version of windows do you have? If you have windows 10 then which windows 10 version? Have you upgraded all your drivers (especially network) and installed the latest windows update? Which VPN providers do you use? Which anti-malware software do you use? Do you use windows in-built firewall or a third party one? If you use windows firewall have you tried resetting it to defaults?

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.