بررسی آن را در با شکوه با کیفیت بالا

OnePlus OnePlus چین 6

راه اندازی نسخه OnePlus 6 Avengers در چین. Avengers : جنگ بی نهایت دستگاه کراوات قبلا طعنه بود اما OnePlus چین داده است ما اولین نگاه مناسب ما را در آن.

در بیشتر مدل OnePlus 6 حق بیمه بر اساس، مسکن 8 GB رم و 256 GB اتاق و مشخصات یکسان هستند. نسخه Avengers متفاوت در آن به نظر می رسد آنچه گنجانده شده در آن جعبه و احتمالا تم و تصویر زمینه دیده در نسخه OnePlus ستارگان 5.

نسخه OnePlus 6 Avengers ویژگی های نماد Avengers طلایی در عقب پایین واحد علیه بنفش kevlar سبک “بافت فیبر” الگوی (بالای شیشه در مدل های منظم OnePlus 6 است). همچنین نماد OnePlus و سوئیچ قطع هر دو در طلا است.

یکی از بهترین موارد مرد آهنین تا کنون (مبارزه من) است که با این گوشی شامل مدال Avengers تصادفی است چه رسد — ظاهرا یکی از شش به جمع آوری به عنوان بخشی از رقابت منطقه ای.

در حالی که هندوستان OnePlus اعلام کرد دستگاه را در صدای جیر جیر ماه گذشته پس از آن به نظر می رسد مانند آن نیز وجود دارد عنوان خواهد شد برای در دسترس بودن، چین، تضمین شده است. دسترس بودن ایالات متحده در این مرحله، با این حال بعید است به دنبال.

گوشی CNY4199 در چین معادل حدود 660 دلار هزینه دارد. در همین حال، منظم 8 گیگابایت + 256 GB مدل هزینه CNY3999 تقریبا دقیقا همان است که 629 $ گوشی خانه مطلع که در ایالات متحده

ما شما را نگه دارید بر روی نسخه OnePlus 6 Avengers انتشار که ما بیشتر یاد بگیرند. در حال حاضر، پیوندهای زیر برای ما پوشش OnePlus 6 تا کنون بررسی کنید.