Q8 ال جی یک نسخه جدید از یک تلفن قدیمی و کلون از ال جی پرسش کارتریج به همراه

 تصویر زن کره ای برگزاری نسخه 2018 Q8 ال جی است. ال جی ال جی

  • به تازگی اعلام Q8 ال جی–phablet با قلم مانند نسخه ارزان تر از دستگاه توجه داشته باشید کهکشان.
  • پس از آن فقط نام مجدد است با این حال، ال جی Q8 ال جی سال گذشته منتشر شد.
  • همچنین، Q8 ال جی (2018) کلون مجازی ال جی پرسش کارتریج به همراه، چند ماه پیش راه اندازی است.

در ماه ژوئن، ما به شما گفته درباره انتشار ال جی پرسش کارتریج به همراه، که مقدار زیادی مانند دستگاه سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید، اما راه های ارزان تر است. همانطور که از نام پیداست, با قلم (اگر چه نسبتا گنگ یک زمانی که شما آن را برابر S خیلی نگه دارید) می آید.

در حال حاضر، ال جی تلفن Q8 ال جی که دو دلیل گیج کننده است که به نام آزاد است. اول، شرکت ال جی Q8 منتشر شد سال گذشته; دوم، Q8 ال جی امسال ال جی پرسش کارتریج به همراه اعلام کرد کمتر از دو ماه پیش تقریبا یکسان است.

اگر سر خود را در حال چرخش، احساس بد نیست: من یخ کرم، بیش از حد. مقاله مرتبط

درست مثل ال جی پرسش قلم به علاوه، Q8 ال جی 6.2 اینچ نمایش 450 گل میمون Qualcomm, 4 GB RAM 64 GB ذخیره سازی امتیاز IP68 اتصال USB نوع C و حسگر اثر انگشت عقب است. حتی در انتخاب رنگ می آید: شفق قطبی سیاه و سفید و آبی مراکش.

غیر از نام، من واقعا تفاوت زیادی بین دو دستگاه در تمام پیدا کند.

یکی بنابراین فرض ال جی پرسش کارتریج به همراه و نسخه 2018 Q8 ال جی دستگاه اما فقط rebranded برای کشورهای مختلف هستند. Q8 ال جی (2018) تنها است قیمت گذاری برای کره (کره ای 539.000 به دست آورد، یا ~ $478) و انتشار اره خط قلم س ال جی در هند و آمریکا. بنابراین به نظر می رسد این مورد وجود دارد.

اما چرا? چرا ال جی چیزهایی بیشتر گیج کننده را? سخت به اندازه کافی برای پیگیری دستگاه های شاخص آن است. در تعجب اگر این است که بخشی از مشکلات تحت تاثیر قرار فروش تلفن همراه ال جی…

بعدی: مانند آن حتی نمی شود

تلاش LG سکوت ال جی G7 به همراه ThinQ در هند راه اندازی شد