اینجا چگونه به نقطه حذفی خاموش سایت لوازم جانبی بررسی گیک

Pictured: نه رسمی کنترل سوئیچ.

وسوسه انگیز به تلاش برای صرفه جویی در هزینه در سوئیچ نینتندو لوازم جانبی, است اما با کیفیت پایین صدای کردن گیر نیست. در اینجا این است که چگونه برای پیدا کردن این مقام اول- و شخص ثالث لوازم جانبی.

اگر شما برای بررسی در eBay برای، می گویند، سوئیچ نرم افزار کنترل, این لیست شما ممکن است. به نظر می رسد کنترل نرم افزار سوئیچ بسته همان قرمز به عنوان کنترل کننده نینتندو سریعتر است و آن هک از بسیار ارزان تر است £20 که (یا حدود $ $25). معامله.

جز یک کنترلر نینتندو ندارد. آن را به خوبی کار نکند اما آن است نه کنترل کننده سایت رسمی یا مجوز شخص ثالث لوازم جانبی. بهترین، بدان معناست که شما ممکن است گرفتن لوازم جانبی که شکسته و یا در حداقل نه به خوبی به عنوان یک لوازم جانبی. در بدترین حالت شما ممکن است لوازم جانبی که خسارت خود را تعویض کنید.

اگر می خواهید به لوازم جانبی قابل اطمینان برای این لوگو نگاه.

در هر صورت شما بهتر با منابع قابل اعتماد به عنوان آنجا که ممکن است چسبیده. اگر شما در حال خرید برای لوازم جانبی به دنبال این راهنمایی:

  • پرداخت نزدیک به توجه به نام تجاری. در مورد این کنترل کننده خاص نام تجاری بسته به شبیه نینتندو طراحی شده است، اما اگر شما نگاه از نزدیک شما متوجه آن نمی گویند “سایت” هر نقطه در بسته. در واقع طرف بسته می گوید: “نرم افزار کنترل برای سوئیچ N است.” با استفاده از شبیه دامن سریعتر خطوط قانونی، اما با استفاده از نام نینتندو در محصول شرکت وابسته نقض حقوقی است. سادگی مرده است که یک شرکت است تظاهر به حلال تر از آنها است.
  • برای مهر محصول دارای مجوز بالا نگاه کنید. که از طلا کمی مهر و موم در تصویر وجود دارد? که آرم که نینتندو می دهد دو محصول دارای مجوز تولید کنندگان است. شرکت لوازم جانبی تنها که نشان را در محصولات که توسط نینتندو برای اطمینان از آنها سازگار و ایمن برای استفاده با محصولات نینتندو بررسی شده قرار داده می شود. گاهی هنوز بدون مجوز شخص ثالث لوازم جانبی توصیه می شود اما با توجه به میزان شکست برخی از محصولات و کشت از بد گویی کردن آف، این است یک بار ما موافق است که چسبیده با کانال های رسمی بهتر است.
  • اگر نتواند همه چیز دیگری، چوب با لوازم جانبی رسمی نینتندو. احتمالا امن چسبیده با لوازم جانبی شخص ثالث مجاز، اما اگر شما دان شما ‘ خواهید تی به خطر ابتلا محصول با کیفیت پایین تر، چوب فقط با آنهایی که نینتندو باعث می شود به طور مستقیم. شما می توانید یک لیست از لوازم جانبی در سایت سایت را در اینجا، ساخته شده (هر چند شخص ثالث لوازم جانبی شده و به این ترتیب با برچسب) عمدتا توسط شرکت خود را. شما پایین ترین قیمت از این لیست کنید ممکن است، اما شما احتمالا مطمئن ترین سخت افزار را دریافت کنید.

البته نام تجاری کردن لوازم جانبی را از فروشگاه های eBay مبهم احتمالا آخرین جایی است که شما را نگاه کنید برای لوازم جانبی قابل اطمینان هستند (و در انصاف، ما نمی می دانیم که این کنترل کار نمی کند، آنها فقط خیلی ناقص). اگر شما خرید از فروشگاه و یا منبع معتبر در مورد آمازون، شما احتمالا خوب. با این حال، آن را بدانید که آنچه به دنبال در زمانی که شما در حال خرید کمک می کند.

منبع: سایت زندگی

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.