که میکروکنترلر پس از پادشاه است؟

پاسخ: هیئت Arduino Arduino

برای نا آشنا، هیئت میکروکنترلر wildly محبوب سخت افزار منبع باز است که بسیار قابل گسترش از طریق پلاگین در و لحیم کاری در Breadboards (کابل) و دیگر مدار است. در 2003 آغاز پروژه به اصل برای ایجاد پلت فرم میکروکنترلر ارزان و متن باز برای دانش آموزان (به عنوان ارائه شده فعلی گران برای دانش آموزان در بودجه بود) گرفته شده بود.

نه تنها آن را اثبات نمی محبوب با دانش آموزان، اما شده است موفقیت فراری خارج از دانشگاه که علاقمندان به همه ی پلت فرم چند منظوره برای پروژه های بزرگ و کوچک را اتخاذ کرده اند. اگر شما فکر می کنم وضعیت که در آن شما نیاز به پلت فرم کامپیوتر برخی از مرتب کردن اما سپس آن را به احتمال زیاد یا Arduino پروژه موجود برای آن وجود دارد و یا شما به راحتی می توانید ایجاد یک کامپیوتر کامل دمیده شده (و یا حتی کامل سیستم-در-یک-هیئت مدیره مانند Raspberry Pi)، لازم نیست خود را.

پروژه و میکروکنترلر توسط نه دور در مورد راه، پس از پادشاه Arduin ایتالیا، که ایتالیا به طور خلاصه بین 1002 1014 م نام است. چگونه نام خود را به مدار یک هزاره پس از او بود به زیرکشیده متصل شود آیا? بنیانگذاران پروژه Arduino کوچک ایتالیایی شهر از Ivrea, آن است که در آن Arduin بود مارگراف قبل از دو “صعودی” سلطنت ودیعه و محل نوار دی پاسخ Arduino نوار به افتخار او نام زندگی می کردند.

چند تن از بنیانگذاران پروژه در نوار به کار بر روی پروژه Arduino دیدار خواهد کرد. از طریق نوشیدن عادت گروهی از دانشجویان رایانه قرن 21 نام پادشاه قرن به محبوب ترین هیئت مدیره نمونه سازی متصل است.

تصویر نیت Arduino.