DNS نشت test نتایج گیج کننده است؟

(موضوع دیگری است که مستحق کردم تا به حال توسط ربات در زیر جداگانه)

فقط VPN زیر دستورالعمل های خود را به نامه ای را راه اندازی. در آزمایش برای نشت در test صفحه فرود [here] (https://www.dnsleaktest.com/) و فکر من خوب بود. اما سپس test طولانی انجام دادم و یک دسته از سرور، وجود دارد * همه * های بود که از اطراف منطقه من بر خلاف سرور صفحه فرود.

هیچ فکر چگونگی حل این مشکل? تا که می توانستم چیزی برای انجام با آن من tether برای دریافت فای بر روی میز کار من در حال حاضر با استفاده از تلفن هستم. ممنون.

بخش DNS دستورالعمل پس از من است. شبکه اختصاصی مجازی خود را در حال کار.

> پیش فرض اوبونتو سرور dnsmasq است که overwrite/etc/resolv.conf نشت DNS با openvpn نیاز باعث می شود که شامل. خوشبختانه، اوبونتو/دبیان نیز فیلمنامه ای/و غیره/openvpn نیاز/به روز رسانی-resolv-کنفرانس برای رفع نشت این است. شما نیاز به اضافه کردن تمامی فایل های پیکربندی خود را سه خط: اسکریپت امنیتی 2 تا/و غیره/openvpn نیاز/به روز رسانی-resolv-کنفرانس پایین/و غیره/openvpn نیاز/به روز رسانی-resolv-کنفرانس > به چیزهای ساده، تر، بنابراین شما لازم نیست که در ویرایش هر فایل پیکربندی فردی شما می توانید استفاده از این دستور به اضافه کردن خطوط سه فوق به تمام تنظیمات یکبار که: برای کنفرانس در *. ovpn؛ اکو ‘ اسکریپت امنیتی 2’ >> $conf; اکو ‘تا’ > / و غیره/openvpn نیاز/به روز رسانی-resolv-کنفرانس > $conf; اکو ‘ کردن ‘ / و غیره/openvpn نیاز/به روز رسانی-resolv-کنفرانس >; d > $conf یکی هم سعی کرده با اضافه کردن ‘بلوک-خارج-dns’ دو پایان پرونده ovpn. سرور من با استفاده از و شروع مجدد مدیر شبکه، اما نتیجه مشابه.

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “DNS نشت test نتایج گیج کننده است؟”

  1. >But then I did the extended test and there were a bunch of servers, *all* of which were from around my area

    Yup, your DNS is leaking. With a good VPN provider, your IP and DNS address should be same with only one DNS server.

    > I’m using a tether phone to get wifi on my desktop right now, so that could have something to do with it.

    This shouldn’t affect your VPN connection on your desktop in anyway.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.