چگونه به حذف خود آمازون نخست فیلم تاریخچه

مانند Netflix و یوتیوب آمازون تاریخ فیلم شما را تماشا در آمازون نخست فیلم ذخیره می کند. آمازون با استفاده از این اطلاعات برای بهبود آن توصیه، اما شما می توانید فیلم ها را تماشا کرده ام را از تاریخ حذف.

برای مشاهده تاریخ پخش خود سر به صفحه فیلم شما را تماشا کرده اید را در وب سایت آمازون. اگر شما به حساب آمازون در مرورگر خود وارد نیست، شما باید ورود برای ادامه.

همچنین این صفحه در وب سایت آمازون با عنوان به Amazon.com در مرورگر شما حرکت دادن موشواره بالای “حساب” شما می توانید که & لیست گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی, و سپس کلیک کردن روی گزینه “شما نخست فیلم”. در صفحه نخست فیلم “تنظیمات” را در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید گزینه “دیده بان تاریخ” را کلیک کنید و سپس دکمه “مشاهده تاریخچه سازمان دیده بان” را کلیک کنید.

این صفحه تاریخچه کامل از همه فیلم که تا کنون در آمازون، با بیشتر تازگی دیده ام به تماشای فیلم ها در بالا نشان می دهد.

چه آن را بر روی تلویزیون های هوشمند خود را انتشار آی فون گوشی یا مرورگر وب لیست فیلم شما را تماشا کرده ام با استفاده از حساب آمازون در هر دستگاه نشان می دهد.

برای حذف یک ویدیو از سابقه پخش “از این حذف از مشاهده شده فیلم” لینک زیر ویدئو اینجا را کلیک کنید. آمازون شما تماشا ویدیو، بنابراین نمی خواهد برای توصیه استفاده شود و مردم قادر نخواهد بود برای دیدن آن را در حساب خود دیده بان تاریخ را فراموش کرد.

فیلم ها هر کدام که می خواهید از این صفحه حذف کنید. برای مشاهده بیشتر فیلم تماشا کرده ام در این حساب به پایین بروید و “بعدی” را فشار دهید در پایین صفحه کلیک کنید.

شما همچنین می توانید فیلم را با کلیک بر روی ستاره سمت راست ویدیو میزان. اگر شما می خواهید ویدیو را در سابقه خود را، اما نمی خواهم آن را به شما توصیه, شما همچنین می توانید گزینه “نمی استفاده برای توصیه های” به وقوع را انتخاب کنید.

متاسفانه، آمازون می تواند راهی برای پاک کردن کل سابقه مشاهده شده خود را در کلیک ارائه نمی دهد. اگر شما می خواهید به طور کامل پاک کردن سابقه، شما نیاز به حذف ویدیوها از این لیست یک به یک.

شما می توانید محصولات شما را از آمازون سابقه مرور شما بیننده ام بیش از حد را حذف کنید.

مرتبط با: روش حذف موارد از خود آمازون مرور تاریخچه

اعتبار تصویر: عدنان Syafiq / Shutterstock. کام.