چرا آیا دوربین من آهسته یا متوقف به تیراندازی بترکد?

هر دوربین حالت پشت سر هم است: آن است که شما دکمه شاتر را پایین نگه دارید و تا زمانی که شما انگشت خود را بلند آن را نگه می دارد گرفتن عکس. بزرگ برای ورزش تیراندازی حیات وحش و یا هر وضعیت دیگر که در آن شما در حال تلاش برای گرفتن یک لحظه زودگذر است. چیزی است، شما نمی تواند حالت پشت سر هم استفاده به طور نامحدود. پس از چند لحظه، آن را کند می کند یا کاملا متوقف می شود. بیایید پیدا کردن که چرا، و برخی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید به طور بالقوه افزایش طول بترکد شما شلیک می توانید.

فریم در ثانیه و بافر شات

حالت پشت سر هم دوربین خود را در فریم در ثانیه (فریم در ثانیه)؛ تاریخ تعداد عکس ها می توانید آن را هر دوم است. به عنوان مثال، من کانن 5 d MKIII شش اولیه یا JPEG تصاویر هر ثانیه شلیک می توانید. دوست من کانن 7 d MKII را انجام می ده و تا یکسری تغییرات بین دوربین های برخی از دوربین های mirrorless آلفا سونی حتی می توانید آمار 20 فریم در ثانیه،. به طور کلی دوربین های که در ورزش و یا عکاسان حیات وحش هدف حالت پشت سر هم سریع تر است.

چیزی است که شما فقط در دوربین خود را پشت سر هم حداکثر سرعت نامحدود نه می تواند شلیک. JPEG فایل های خام و یا بزرگ را بیش از حد داده آنها را به سرعت نوشتن حتی سریعترین CF یا SD کارت، زمانی که شما شلیک در حالت پشت سر هم، تا عکس های خود را در دوربین های عکاسی بافر ذخیره می شوند. عکس بعد از بافر به کارت شبکه منتقل می شود.

اندازه بافر تصویر بزرگترین چیزی که تعیین چه مدت شما می توانید از حالت پشت سر هم است. بیایید ادامه به استفاده از دوربین من به عنوان مثال. این بافر 18 شات برای تصاویر خام کردم. این به این معنی که فقط سه ثانیه برای بافر برای پر کردن اگر من شلیک در حالت پشت سر هم لازم است. در واقع، از حافظه کارت در همان زمان نوشتن است، من کمی بیشتر، اما واقعا تنها حدود چهار ثانیه قبل از اینکه پشت سر هم کند می کند است. هنگامی که بافر پر است، پس از یکی از بافر به کارت ذخیره سازی ذخیره شده است دوربین فقط عکس جدید طول می کشد. این است که سرعت نوشتن کارت های خود را به بازی می آید.

مرتبط با: نحوه فروش SD کارت: کلاس های سرعت، اندازه و ظرفیت های توضیح داده شده

چگونه می توانید بیشتر از شما پشت سر هم حالت

در حالی که دوربین شما سرعت پشت سر هم است و بافر هستند محدودیت های سخت، مراحل شما می توانید حاصل کنید که شما همیشه بیشتر از حالت پشت سر هم شدن. هم وجود دارد برخی از سازش اگر شما نیاز به ساقه بترکد دیگر شما می توانید.

اولین چیزی که برای بررسی این است که مطمئن شوید که شما با استفاده از کلاس 10 و یا بالاتر از کارت های SD را; برای کارتهای CF بررسی آنچه سازنده دوربین را توصیه می کند اما شما خوب با هر چیزی که دارای سرعت نوشتن 120 مگابایت در ثانیه یا بهتر باید. کارت در دوربین ثابت داشتن معنی تخلیه حافظه پنهان خود را سریع تر. و حتی زمانی که شما آمار محدودیت حافظه پنهان، شما هنوز هم قادر به عکسبرداری نگه دارید — فقط در سرعت زیادی پشت سر هم کاهش می یابد.

یک چیز به یاد داشته باشید اگر شما دوربین اسلات کارت دوگانه است، که یکی از آنها سریع تر از دیگر ممکن است. اسلات CF در من 5DIII سرعت حداکثر سریعتر از شکاف کارت SD است. اگر این مورد است، هنگامی که می خواهید از آن حداکثر سرعت پشت سر هم تنها به اسلات کارت سریع ترین ساقه.

دیگر ممکن است پشت سر هم حالت آویزان کردن به واقع هیچ ربطی به حالت پشت سر هم است: آن است که شما فوکوس اتوماتیک. اگر شما با استفاده از حالت تک فوکوس اتوماتیک بسته به چگونه شما باید دوربین خود را پیکربندی، آن تلاش ممکن است برای پیدا کردن تمرکز قبل از شات بعدی. این انفجار راه خود را می تواند کم کردن سرعت. در عوض، سوئیچ به حالت پیوسته (AI سروو AF-C در نیکون کانن). شما همچنین می توانید فوکوس اتوماتیک کاملا خاموش و شوت پشت سر هم سریع برای دیدن اگر آن مشکل است.

مرتبط با: فوکوس اتوماتیک چیست و چه معنی حالت های مختلف?

اگر شما با استفاده از کارت های به اندازه کافی سریع و فوکوس اتوماتیک مسئله نیست، سپس آن زمان برای شروع به خطر انداختن است. دو گزینه های بزرگ به ساقه یا تصاویر با کیفیت پایین یا سرعت پشت سر هم آهسته تر. در حالی که 5DIII من فقط 18 عکس خام در کش ذخیره کنید, آن می توانید عکس JPEG بالا res 63 را عمل می کنند. اگر کیفیت تصویر خالص و بعد گزینه های پردازش عنوان تیراندازی به طور مداوم برای 10 + ثانیه مهم نیست، من تغییر به JPEG. این همین کار را با اکثر DSLR و mirrorless دوربین است.

انتخاب شما این است که استفاده از سرعت پایین پشت سر هم. در حالی که آن پشت سر هم با سرعت بالا یخ شش فریم در ثانیه دوباره من به عنوان مثال، با استفاده از دوربین، آهسته تر سه فریم در ثانیه پشت سر هم حالت وجود دارد. این بدان معنی است من حدود هشت ثانیه عکسبرداری پیوسته. مگر اینکه واقعا سریع حرکت افراد عکسبرداری سه فریم در ثانیه است که احتمالا به اندازه کافی برای موقعیت های که در آن شما نمی خواهید به سازش در کیفیت تصویر.


حالت پشت سر هم توسط دو چیز محدود: دوربین عکاسی است بافر و یک بار آن است کامل, سرعت کارت شبکه شما. تا زمانی که شما سریع با استفاده از کارتهای کافی، تنها چیزهایی است که شما واقعا می توانید انجام دهید برای افزایش طول انفجار می تواند به شما شلیک است کاهش کیفیت تصاویر و یا کاهش سرعت پشت سر هم.