پیوستن به S4 زبانه کهکشان توجه داشته باشید 9 انحصار?

 اندیشه تلفن همراه Fortnite.

  • فایل Fortnite APK بیرون درز نشان می دهد بازی را به آمدن به S4 زبانه کهکشان علاوه بر 9 توجه داشته باشید کهکشان.
  • فایل نصب آندروید شامل ارجاع به 9 توجه داشته باشید کهکشان و سامسونگ جدیدترین قرص.
  • Fortnite انتظار می رود به منحصر به فرد بهنگام برای سامسونگ دستگاه های قبل از هر کس دیگری به آن مجاز است.

توجه داشته باشید کهکشان 9 مگا محبوب بازی ویدیویی Fortnite به عنوان انحصاری بهنگام دریافت انتظار می رود اما ممکن است این دستگاه سامسونگ تنها به گرفتن عنوان چند نفره. با توجه به XDA توسعه دهندگان ، APK Fortnite بیرون درز شامل ارجاع به کهکشان S4 برگه نیز هست.

تشريح APK نشان می دهد که بازی برای دستگاه میزبان نام تجاری موسوم و ویژگی های آن برابر 9 توجه داشته باشید کهکشان یا کهکشان زبانه S4 مطابق بررسی می کند. به نظر می رسد بازی S-قلم قلم، یادداشت های خروجی ظاهرا به تأیید دستگاه میزبان و یا فعال کردن ویژگی های به دنبال.

اگر حساب حماسه اشاره کرد انتشار سفید ذکر شده توسط حماسه, شده است فایل APK بیرون درز تنها بازی راه اندازی خواهد شد. حتی اگر شما نوعی موفق به کسب 9 توجه داشته باشید کهکشان یا کهکشان زبانه S4 قبل از فروش، پس شما به احتمال زیاد نخواهد بود قادر به بازی Fortnite تا راه اندازی رسمی. مقاله مرتبط

S4 زبانه کهکشان قطعا ارائه تراشه 835 گل میمون و 4 GB حافظه به اندازه کافی قدرتمند برای اجرای Fortnite هر چند، به نظر می رسد. قرص هم بلوتوث پشتیبانی لوازم جانبی و حالت دگزامتازون برای کامپیوتر مانند تجربه. هیچ کلمه ای وجود دارد اگر بلوتوث پشتیبانی لوازم جانبی به شما معنی یک صفحه کلید و ماوس به دست آوردن مزیت غیرمنصفانه در Fortnite می توانید استفاده کنید. سپس دوباره تیم پشت میدانهای PlayerUnknown را تازگی روز بازی خود به بنابراین کاربران لمسی با صفحه کلید و ماوس پارسه ندارد.

در هر صورت ما در حال انتظار برای شنیدن خبر های بیشتر است که سامسونگ عوارض، رویداد در 9 اوت. شرکت 9 توجه داشته باشید کهکشان در واقعه را نشان دهد و شرکت مسلما مشتری جلب کردن انحصار Fortnite کنار phablet جدید خواهد شد.

شما آنچه را از انحصار گزارش Fortnite را در کهکشان توجه داشته باشید 9 است؟ ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: Fortnite موبایل در آندروید — اینجا گوشی های سازگار با