جایی که سیم ریپ در سازمانی مناسب?


دانلود مقالات ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای آن پرسش فیلیپ فروشندگان امنیت

uade 34 سال کار در ملی امنیت آژانس (NSA) در انواع نقش ها، جایی که او یاد گرفتم که آنچه لازم به تعریف و پیاده سازی استراتژی و تاکتیک های امنیت سایبر بسیار هیجان زده. از ژانویه 2017 Quade رئیس اطلاعات امنیتی افسر (CISO) که Fortinet کمک به امن زیرساخت های هر دو برای Fortinet و مشتریان خود بوده است.

در یک مصاحبه تصویری Quade نقشش که Fortinet فن آوری های مختلف، از جمله سیم ریپ (امنیت اطلاعات و رویداد مدیریت) ادغام و تشریح.

“Fortinet است طیف گسترده ای از محصولات، و با محدوده شما قادر به کاهش که زمان و مکان از انتخاب شما، و نه در خود نقاط ضعف” Quade گفت.

نمونه کارها و محصولات Fortinet را شامل لوازم امنیت شبکه مانند آن نسل بعد فایروال FortiGate بستر FortiCASB ابر دسترسی امنیتی کارگزار نقطه پایانی و ایمیل فن آوری های امنیتی. میان مناطق محصول که Fortinet در سال 2018 تمرکز بر روی شده است پلت فرم FortiSIEM آن که کمک می کند تا به ارائه دید به عملیات شبکه و تهدیدات امنیتی است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

تمام محصولات Fortinet را با هم این شرکت امنیتی پارچه رویکرد، که اجازه می دهد تا محصولات خود را به ادغام و همکاری فعال است دفاع مشترک.

نقش سیستم سیم ریپ

برای برخی از سازمان های سیم ریپ “منبع حقیقت” است و تیم های مرکز مرکز عملیات امنیت (SOC). Quade گفت: در حالی که سیم ریپ نقش مهمی برای دید، که او نیز نیاز به تقسیم بندی در هسته از استراتژی امنیتی می بیند.

Quade گفت که 10 سال پیش، مرز دفاع شاه بود و مرز مجازی و فیزیکی را در محل قرار داده و سپس دفاع از آن مرز. با مرز حالا رفتن دور با ابر و بی سیم اتخاذ استراتژی امنیت است همه چیز در مورد تقسیم بندی.

گفت: “شما می توانید همچنین استدلال می کنند بنابراین می توانید درک روی شبکه شما علت شما نمی تواند دفاع شما می توانید ببینید، که شما معماری امنیت سایبری شما با سیم ریپ واقعا قوی باید شروع” Quade.

سازمان دیده بان ویدئو کامل با Fortinet CISO فیلیپ Quade زیر:

شان مایکل Kerner سردبیر ارشد در eSecurityPlanet و InternetNews.com است. او به دنبال در توییتر @TechJournalist.

.