می توانید از آخرین Fortnite سامسونگ منحصر به فرد تا چهار ماه

  • شایعه سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید Fortnite 9 منحصر به فرد می تواند فقط آغاز است.
  • اطلاعات جدید را به Fortnite تا 90 روز پس از پایان 9 نکته منحصر به فرد منحصرا در دسترس برای دستگاه های سامسونگ بودن اشاره دارد.
  • این ادعا منحصر به فرد طولانی است بخشی از یک استراتژی بسیار غیر متعارف نسخه برای بازی محبوب نبرد رویال.

هفته گذشته ما شایعه که Fortnite برای آندروید منحصر به فرد برای صاحبان 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ حداقل در ابتدا ممکن است شنیده.

منبع که شایعه عناوین اندیشه که منحصر به فرد توجه 9 تا 30 روز آخرين می گفت. از آنجا که تنها اطلاعات موجود در آن زمان بود، فرض شد که پس از آن دوره 30 روزه هر کسی قادر به دانلود و نصب بازی خواهد بود.

با این حال، منبع اصلی عناوین اندیشه 9 نکته منحصر به فرد خواهد شد تاریخ و زمان آخرین 30 روز اما سپس سامسونگ منحصر به فرد تا می توانید از آخرین گفت اضافی 90 روز پس از آن. سپس وجود خواهد داشت یک دوره که در آن صاحبان دستگاه های سامسونگ دیگر به آن دریافت کنید این بدان معنی است که صاحبان تبصره 9 دسترسی به Fortnite اول، دریافت کنید. مقاله مرتبط

به طور خلاصه، می تواند تا چهار ماه قبل از هر کس که گوشی سامسونگ می توانید Fortnite برای آندروید بازی خود نمی باشد.

پس از آن طول هنوز ناشناخته از زمان بازی به احتمال زیاد برای تمام علاقهمندان به بازی بدون در نظر گرفتن خود دستگاه در دسترس خواهد بود.

در حالی که این برای تلفن های موبایل مانند مقدار بیش از حد طولانی از زمان منحصر به فرد، روشن است که Epic Games است دور از قلمرو مشترک شیوه های عملیاتی برای آزادی اندیشه Fortnite است. صبح امروز ما که Fortnite نمی خواهد در گوگل بزرگ بازی تایید کردم; در عوض، کاربران را دانلود و نصب بازی به طور مستقیم از حماسه قادر می سازد نصب app “موضوع از منابع ناشناخته های دستگاه های آندروید.

به نظر می رسد که کتاب قانون نحوه انتشار بازی آندروید است مستقیما از پنجره به بیرون رفتن به Fortnite می آید. مقاله مرتبط

انجمن و سامسونگ این دوره منحصر به فرد “سامسونگ” توسط نیاز به راه اندازی Fortnite از طریق پرتاب بازی دستگاه های سامسونگ سازگار اجرا خواهد شد. در صورتی که مورد, آن به احتمال زیاد به سادگی دانلود APK و sideloading بازی بر روی هر دستگاه نخواهد بود; کاربران بدون دستگاه سامسونگ تقلید پرتاب بازی (و احتمالا، ابزار بازی سامسونگ) به منظور بازی داشته باشد.

در گزارش قبلی در این شایعه ما ذکر شده که وجود خواهد برخی از اعتبارات در بازی (یا مجموعه ای از هدفون) برای کسانی است که توجه داشته باشید کهکشان 9 قبل از سفارش در دسترس. این را هنوز هم به نظر می رسد و به دستگاه های سامسونگ دیگر گسترش دهد.

تو چی فکر می کنی? بازی حماسی حق با این استراتژی های غیر متعارف و جسورانه انجام و یا این همه ایده بد? ما چگونه شما احساس می کنید در نظرات اطلاع دهید.

بعدی: Fortnite تلفن همراه در اندیشه: اینجا گوشی های سازگار با