شما می توانید دیده بان ستارگان آنلاین دلیل دیزنی فروخته حقوق تا ۲۰۲۴

برو جلو: سعی کنید به تماشای ستارگان آنلاین. ما صبر کنید. آن این است که گیج کننده است، درست است؟ برخی از فیلم های اخیر را در Netflix هستند اما نه کلاسیک در هر نقطه.

دیزنی است که جنگ های ستاره, معروف قصد راه اندازی خدمات جریان دارد. شما فکر می کنم فیلم جنگ ستارگان در آن داشته باشد، اما این دلیل دیزنی فروش حقوق پخش به ترنر پخش/AT&T در سال 2016 حتی که ممکن است درست باشد، تبدیل کرد.

این فقط یک مثال از چرا برش طناب دلیل است که بیشتر از فنی حقوقی می تواند گیج کننده است.

مرتبط با: برش طناب است از دست دادن آن درخشش

اینجاست لوکاس شاو نوشتن برای بلومبرگ: دیزنی

حقوقی به ترنر در سال 2016، قبل از تکمیل برنامه های جریان خدمات فروخته شده. این شرکت در چهار فیلم های جنگ ستارگان جدید از آن لوکاس فیلم در سال 2012 به دست آورد و قصد دیگری در 2019 دسامبر آزاد آزاد. ترنر حدود 275 میلیون دلار را برای شش فیلم جنگ ستارگان منتشر شده بین سال 1977 و 2005 به عنوان جدیدتر علاوه پرداخت می شود.

پس چرا ترنر قربانی آنلاین فیلم جایی نیست? من نمی توانم به شما بگویم، اما اگر من مجبور به حدس بزنید من به حال می گویند آنها خواهید مردم را به تماشای فیلم بر روی ایستگاه های کابل خود را.

بنابراین آنها می تواند یک جایگزین برای Netflix ساخت دیزنی هم اکنون تلاش برای خرید این حقوق، است. بنابراین هنوز هم وجود دارد شانس آینده جریان خدمات می تواند به همه از فیلم جنگ ستارگان داشته باشد. در کوتاه مدت، با این حال، بلو ری و یا دیجیتال هر زمان که شما می خواهید بهتر ممکن است برای تماشای شرط خرید.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.