نه، مایکروسافت تبدیل ویندوز 10 به پرداخت آبونمان خدمات

نیست که یک بار دیگر، sensationalist clickbait ادعا مایکروسافت به زودی خواهد شد نیاز به هزینه اشتراک “اجاره سیستم عامل ویندوز خود را”. این فقط صدق نمی کند. طرح “دسکتاپ به عنوان سرویس” مایکروسافت است تنها برای کسب و کار، و همچنین شامل سخت افزار–نرم افزار نه فقط.

نگاه کنید، وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من می خواهم درباره مایکروسافت. 10 ویندوز است که با تبلیغات لود و مایکروسافت هل دادن هزینه اشتراک برای همه چیز از ذخیره سازی فایل های OneDrive دو آگهی رایگان بازی یک نفره. این است که مایکروسافت در حال تلاش برای استخراج پول بیشتر.

است اینجا چه “مایکروسافت مدیریت دسکتاپ” واقع است

این دوره خاص از اطلاعات غلط توسط سرویس اشتراک جدید “مایکروسافت مدیریت دسکتاپ” به نام الهام گرفته شده بود یک مقاله ویژه گمراه کننده توسط جواد استیون وان نیکولز دنیای کامپیوتر که مایکروسافت می گوید: “ویندوز 10 با میز کار مدیریت مایکروسافت جایگزین آماده.” اما این اصلا درست نیست.

“مایکروسافت مدیریت دسکتاپ” اشتراک خدمات برای کسب و کار است و آن شامل 10 ویندوز سیستم عامل. آن “ویندوز 10 در همه جای نیست”.

به عنوان مری جو فولی در سطح رهبری مقاله بیش از که ZDNet، مایکروسافت مدیریت دسکتاپ هزینه ماهانه که امکان خواهد بود توضیح می دهد که کسب و کار اجاره فیزیکی کامپیوتر که به طور خودکار تأمین می شود (برای کسب و کار راه اندازی). این کامپیوتر اجرا 10 ویندوز و مایکروسافت خواهد شد سیستم عامل به روز نگه دارید و حصول اطمینان از به روز رسانی این مشکلات را ایجاد نمی کند.

باز: این اختیاری آبونمان خدمات برای کسب و کار که شامل اجاره فیزیکی سخت افزار کامپیوتر, که اتفاق می افتد به در حال اجرا ویندوز 10 است. این شرکت های تجاری است که فقط برای نرم افزار پرداخت نمی.

شما احتمالا این در خانه نمی خواهم، اما کسب و کار قادر به پرداخت هزینه ماهانه به ناوگان رایانه های شخصی و مایکروسافت مدیریت آنها می تواند. کسب و کار بخش IT بزرگ نیاز ندارد. حتی یک دسته پول به خرید سخت افزار کامپیوتر تا جلو، یا غرق نیاز ندارد.

البته این تنها گزینه برای کسب و کار خواهد بود. شرکت رایانه های شخصی با ویندوز حرفه ای 10 در آنها خرید نگه دارید می توانید و یا آنها می توانید استفاده کنید ویندوز 10 شرکت.

و برای ضبط، سازمان در حال حاضر “ویندوز 10 سازمانی از طریق دوره های صدور مجوز، جایی که آنها را هر کاربر در هر سال پرداخت اجاره است”. که از مدتها قبل از ویندوز 10 در جریان بوده است.

مایکروسافت در حال حاضر می شود قطع از هر کامپیوتر به فروش می رسد

بنابراین مدیریت دسکتاپ فقط برای کسب و کار خوب. اما شاید طرح های مایکروسافت برای کاربران ویندوز به طور متوسط هزینه ماهیانه 10 ویندوز به استفاده بیش از حد. از آنجا که ویندوز 10 و مفهوم “ویندوز به عنوان سرویس” اعلام شد مردم نگران این بوده است. اگر یک سرویس، مطمئنا مایکروسافت آن را در برخی از نقطه شروع خواهد شد شارژ — همان شیوه آن را به اتهام برای Office 365. درست است؟

خوب، در خیلی مطمئن نمی شود. فکر می کنم در مورد آن — در حال حاضر، تولید کنندگان کامپیوتر مایکروسافت برای ویندوز 10 مجوز پرداخت. هر بار که شما خرید کامپیوتر، مایکروسافت می شود برش از تولید کننده. اگر ساخت کامپیوتر خود دارید به خرید یک مجوز. این سیستم که به خوبی برای مایکروسافت کار کرده است.

جایگزین چیست؟ مایکروسافت باید شروع به متصل کردن کاربران ویندوز به طور متوسط ماهیانه به استفاده از رایانه های شخصی خود را? فرد به طور متوسط خرید کامپیوتر 200 دلار است که بهترین خرید قطعا Tole قصد ندارم به میزان ماهیانه فقط به استفاده از کامپیوتر خود را. در حالی که دیگران را چسبیده به ویندوز 7 برای عزیز زندگی بسیاری از مردم رها ویندوز برای Chromebooks شگفت آور قادر. مایکروسافت فقط برای انجام این کار ندارند.

شاید مایکروسافت فقط ویندوز 10 به روز رسانی در عوض, شما ممکن است فکر می کنم می پردازید. اما مایکروسافت فقط نمی توانید شروع به شارژ برای به روز رسانی امنیتی مایکروسافت را از طریق گل کشیده و شکایت نه حمایت از ویندوز. دوزخ، مایکروسافت ویندوز 7 با به روز رسانی امنیتی امروز حمایت است. و حتی اگر مایکروسافت شروع به شارژ برای ویندوز 10 به روز رسانی ویژگی های بسیاری از مردم به مراقبت و خوشحال برای به روز رسانی نیست.

حتی در کابوس سناریو که در آن ویندوز 10 تبدیل به یک اشتراک سرویس، مایکروسافت نمی خواهد قادر به غیر فعال کردن کامپیوتر شما بدون برخی از عواقب جدی قانونی. مجوز Windows 10 هنوز کار ادامه می دهد.

Windows در حال حاضر کامل از تبلیغات است و اشتراک ها

این معنا نیست که آن را تمام آفتاب و رنگین کمان. مایکروسافت برای استخراج درآمد بیشتر از 10 ویندوز تلاش شده است. چرا ویندوز 10 بسته بندی شده با تبلیغات شما را به سمت بینگ، تحت فشار قرار دادند و به فروش OneDrive ذخیره سازی شما را تشویق می کند. 10 ویندوز حتی با آب نبات مچاله شده در منوی “آغاز” می آید و این بازی شامل microtransactions. بنابراین مایکروسافت منافع مقرره در شما پول را در آب نبات له دمیدن مایکروسافت برش آن microtransactions می شود.

مایکروسافت همچنین بریدن از همه چیز پس از آن می خواهد شما را به بازی های خرید و اجاره فیلم از آنجا در نرم افزار مایکروسافت فروشگاه فروخته میشود. واقعا، ویندوز 10 به طور فزاینده ای با این مسائل بسته بندی شدن — هم اکنون حتی فروش سخت افزار کامپیوتر در فروشگاه حدود

در انتظار برای دیدن بیشتر و بیشتر از این رفتن به جلو یک نفره برنامه فروش خواهد شد شما می توانید اشتراک ماهانه برای حذف تبلیغات از بازی یک نفره و شما. مایکروسافت سعی خواهد کرد برای فشار درآمد به همان اندازه از 10 ویندوز به عنوان می تواند و آن می گذرد به مزاحم — در حال حاضر مزاحم است. اما تا زمانی که شما پرداخت هزینه اشتراک ماهانه قفل کردن دسکتاپ شما راه بیش از حد سنگین صادر شده است و مایکروسافت می داند که انجام نمی دهد که بهتر است.

مرتبط با: نحوه غیر فعال کردن همه تبلیغات 10 ویندوز ساخته شده است

مایکروسافت نیست حتی شارژ برای ویندوز ارتقا دیگر

این شایعه فقط نگه می دارد آینده، بدون توجه به آنچه مایکروسافت می کند. از آنجا که مایکروسافت در واقع بیشتر از ویندوز رایگان از آن استفاده می شود برای دادن دور آن خنده دار است. هنگامی که ویندوز 7 آمد، شما مجبور به پرداخت برای ارتقا از ویستا. هنگامی که ویندوز 8 بیرون آمد، شما مجبور به پرداخت به روز رسانی از 7. اما مایکروسافت نیست با تمرکز بر بزرگ نسخه جدید از ویندوز آن می تواند برای شارژ نمی شود. در عوض، مایکروسافت نیست بسیاری از مردم برای ویندوز 10 در وهله اول شارژ و مایکروسافت یک دسته از ویژگی های جدید به ویندوز 10 هر شش ماه رایگان می افزاید. مایکروسافت هیچ برنامه ای برای انتشار ویندوز 11 و مسئول آن است.

بیایید آن روبرو هستند–اگر مایکروسافت می خواست برای کسب درآمد بیشتر از ویندوز, آن می تواند توقف ارائه ارتقاء رایگان به ویندوز 10 و شارژ برای نسخه های جدید ویندوز هر چند سال. Microsoft قادر به ارائه خدمات اشتراک است که همیشه حاضر آخرین نسخه از ویندوز به عنوان جایگزینی برای خرید هر نسخه ویندوز جدید به عنوان آن را بیرون آمد سپس. اما مایکروسافت حتی که انجام شده است.

یکی از دلایل بزرگ چرا اینجا است: مایکروسافت می خواهد همه در آخرین نسخه از ویندوز. به این معنی آن باید نمی اتلاف وقت آنجا چندین نسخه قدیمی ویندوز را با آخرین پچ های امنیتی به روز رسانی. آن را نیز به ارمغان می آورد بیشتر کاربران ویندوز بر روی پلت فرم همان اجازه دادن به توسعه دهندگان–و مایکروسافت — هدف کاربرانی که با برنامه های کاربردی جدید و خدمات.

با سلام، اختیاری Windows اشتراک می شود خوب

در حالی که من ندیده هر نشانه واقعی مایکروسافت است حرکت در این جهت اشتراک مفید می تواند گزینه — تاکید بر کلمه “گزینه.”

یک روز، مایکروسافت رول آبونمان خدمات است که امکان اجاره کامپیوتر با ویندوز مایکروسافت ماهیانه، درست مثل چگونه می تواند کسب و کار ممکن است. با سرویس مایکروسافت مدیریت دسکتاپ این گزینه به جای تنها راه برای انجام کارهای خواهد بود. برخی از افراد ممکن است آن را ترجیح دهند.

و یا مایکروسافت دفتر 365 سبک اشتراک Windows 10 اعلام کند. تصور کنید پرداخت 100 $ در سال برای اشتراک خانواده با پنج مجوز ویندوز است که شما می تواند انتقال بین رایانه های شخصی و ویژگی های اضافی مانند ذخیره سازی اضافی OneDrive. همانطور که مایکروسافت $120 برای ویندوز 10 خانه مجوز تنها اتهامات این بسیار مفید است اگر شما در حال ساخت کامپیوتر خود خواهد شد.

پس از همه, است که چگونه کار می کند Office 365 امروز–شما می توانید پرداخت 100 $ در سال برای Office 365 صفحه اصلی، که اجازه می دهد تا پنج نفر در مجموعه دفتر نصب و حتی حرکت بین PC و Mac (و شامل نسخه تلفن همراه) و هر یک از این افراد کامل 1 TB از ذخیره سازی OneDrive میشود. و نیز وجود دارد نسخه شخصی برای فقط یک نفر است که 70 دلار در هر سال است.

و یا اگر شما می خواهم که, شما می توانید همچنان به خرید نسخه جعبه از آخرین نسخه دفتر. اما اگر شما نیاز به دفتر، پنج مجوز دفتر خانه دانشجویی 2016 & شما 150 دلار هر مجموع 750 $ هزینه اشتراک یک معامله خوب است.

تصویر های اعتباری: BArliftAtoz2205 / Shutterstock. com، تاراس Bodnar / Shutterstock. کام.