موتور Z3 منحصر به فرد اعلام ورایزون با موتور وزارت دفاع پشتیبانی.

پس از یک دسته غیر ضروری مواد مخدره موتورولا متعلق به خیر سرانجام دقیقا آنچه ما گروه اعلام امروز انتظار می رود نشان داد که خود رویداد مطبوعاتی در شیکاگو.  Z3 موتور دستگاه آخرین شاخص و جانشین نیروی Z2 2017 در موتور است.

بیشتر از همین کار را برای آن طراحی 19659003 موتور Z3 به نظر می رسد بسیاری مانند گوشی های قبلی از موتورولا از جمله دستگاه متوسط تازگی راه اندازی موتور Z3 بازی. آن شامل 6.01 اینچ صفحه نمایش است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و وضوح 2.160 x 1.080 یعنی آن باید برخی از عملکرد جامد برای تماشای فیلم و نگاه کردن به تصاویر یا بازی ارائه می دهد. همچنین با 3 گوریل شیشه محافظت می شود.

طراحی شده توسط… گل میمون 835

انتخاب قطعی و بدیهی برای تلفن شاخص در سال 2018 845 Qualcomm گل میمون است اما ظاهرا این مورد اینجا نیست. Z3 موتور در 835 گل میمون مسن تر، که کمی از ناامیدی کم اجرا می شود. را داشته باشد همچنین 4 GB حافظه RAM و 64 GB ذخیره سازی پردازنده با اسلات کارت حافظه microSD برای اضافه کردن 2 TB ذخیره سازی. هیچ یک از این مشخصات در دقیقا با خونریزی لبه هستند در سال 2018.

موتورولا می گوید: 3 000mAh باتری داخل موتور Z3 به گذشته تا روز کامل در یک شارژ قرار است. آن همچنین از شارژ سریع با آن TurboPower فن آوری، با موتورولا بیان آن تا 8 ساعت استفاده در تنها 15 دقیقه شارژ می تواند.

دو دوربین عقب برای عاشقان عکس

مانند موتور بازی Z3 شاخص Z3 موتور دو دوربین عقب است و هر دو سنسور 12MP هستند. سنسور اصلی apature f/1.7 با ویژگی های مانند دوگانه فوکوس اتوماتیک پیکسل است. آن نیز 8MP جلوی دوربین selfie با لنز زاویه گسترده f/2.0 را داشته باشد.

اندیشه Oreo 8.1 از جعبه 19659003 موتور Z3 به عنوان انتظار می رود، با اندیشه Oreo 8.1 از جعبه کشتی. با اندیشه P علت برای پرتاب در بعد چند هفته، امیدوارم Z3 موتور به گوگل در نسخه بعدی اندروید در آینده بسیار نزدیک به روز نخواهد شد.

 تصویر چگونه g 5 موتور وزارت دفاع کار می کنند.

پشتیبانی انجمن موتور شامل افزودنی 5 g جدید

مانند تمام اعضای قبلی خانواده موتور Z، Z3 موتور تعداد رو به رشد مدها موتور لوازم جانبی افزودنی است که متصل به پشت این گوشی به اضافه کردن ویژگی های مانند عمر باتری بیشتری پشتیبانی می کند ، بهتر است دوربین های دیجیتال و بلندگو و بسیاری دیگر. در رویداد مطبوعاتی امروز موتورولا نیز تایید پیش شایعه قصد راه اندازی 5 g موتور وزارت دفاع همه الف موتور اجازه می دهد کاربران را به اتصال به شبکه آینده 5 گرم از ورایزون بی سیم.

موتور قیمت گذاری Z3، تاریخ راه اندازی و در دسترس بودن

در حالی که موتور Z3 نیست هر کسی دور از نظر مشخصات ممکن است ضربه، برچسب قیمت در واقع برای آنچه کسب می کنید خوب است.

Z3 موتور در ایالات متحده به عنوان منحصر به فرد با ورایزون بی سیم در تاریخ 16 اوت راه اندازی خواهد شد. 20 دلار در ماه به مدت 24 ماه در طرح پرداخت ورایزون است که بدان معنی است که آن را داشته باشد قیمت کل فقط 480 دلار هزینه خواهد شد. علاوه بر این، برای مدت زمان محدود افرادی که خرید Z3 موتور هر انجمن موتور است که به طور معمول بالای 100 دلار برای فقط 50 دلار قیمت فروش می تواند.

پوشش بیشتر موتور Z3

انتظار دست بررسی، دستگاه در مقابل دستگاه پوشش و دیگر مطالب Z3 موتور بزرگ در ساعت و روز آمد. ما خواهید بود حتما این بخش را با اطلاعات بیشتر و لینک به مطالب بیشتر به روز رسانی به عنوان ما آن را دریافت.