رمز بد باستان به خطر بیافتد

اگر شما هنوز هم استفاده از همان رمز عبور بد کردی در 2007 wow: شما در اسراییل یک مدت طولانی بوده است. همچنین کلمه عبور خود را به خطر بیافتد.

مدتی در ماه ژوئن یک هکر به چند سرور بد و دیده, در میان چیزهای دیگر، پایگاه داده های قدیمی. از پست بد را در مورد حادثه:

آنچه دیده بود: یک کپی کامل از پایگاه داده نسخه پشتیبان حاوی داده های کاربر بد خیلی زود — از راه اندازی این سایت در سال 2005 از طریق مه 2007. در بد است سال اول آن تا به حال بسیاری از ویژگی های کمتر، پس مهمترین اطلاعات موجود در این پشتیبان اطلاعات کاربری حساب (نام کاربری + گذرواژه درهم شور) آدرس ایمیل و محتوا همه (بیشتر مردم، بلکه پیام های خصوصی) از راه آن زمان هستند.

ق این است که ارسال پیام به کاربران، تشویق آنها را به تغییر رمز عبور خود را. اگر شما رمز عبور بد باستان در سایت های دیگر استفاده مجدد از شما باید آن را در این سایت ها را نیز تغییر دهید. زیرا با استفاده از رمز عبور یازده ساله را در سایت های مختلف، دوباره فقط ساده است همچنین شما مدیر رمز عبور استفاده کنید باید غیر قابل قبول.

کمی صحبت در مورد جزئیات چگونه این اتفاق افتاده است. اس ام اس بر اساس دو فاکتور تایید چند بد کارکنان هکرها دادن دسترسی به پرونده ها در سوالات مصالحه است. این یک مثال دیگر چرا شما نباید از اس ام اس برای دو فاکتور تایید استفاده از پس نظر تعویض کردن هر سیستم اس ام اس است که ارائه ASAP جایگزین است. مزاحم است، مطمئن اما ارزشمند است اگر می خواهید از حساب های خود را امن نگه دارید.

عکس های اعتباری: گلدان جاستین اوا آبی


است سردبیر اخبار برای چگونه به گیک. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.