بهترین بی سیم هدفون برای خود ایکس باکس یک بررسی گیک

در بسیاری از بازی ها توانایی شنیدن نشانه ها در بازی به طور واضح است تفاوت بین پیروزی و respawn. یک جفت خوب از هدفون آسان به گوش (و بازی بدون bugging شما housemates). ما پایین ترین هدست بی سیم ایکس باکس یک وبلاگ.

در حال حاضر، همانطور که با مجموعه هر گوشی يا هدفون وجود دارد بسیار زیادی در نظر اول از همه. شما می خواهید گوشی خود را برای ارائه صدای نسبتا قدرتمند و دقیق که شما می توانید بشنوید که دقیقا چه خبر و از کجا. با این حال، همچنین آنها را به راحت می. بازی که تنها چند دقیقه پس از همه. شما می خواهید این قوطی به ساعت بازی راحت شود.

علاوه بر “این است برای بازی” ملاحظات عمومی بزرگ ملاحظه مربوط به طور خاص برای خرید گوشی برای یک ایکس باکس وجود دارد–هیچ پشتیبانی بلوتوث وجود دارد. بر خلاف، می گویند، 4 پلی استیشن شما می توانید فقط هدفون بلوتوث های مورد علاقه خود را و جفت آنها را به ایکس باکس. هدفون زیر یا اتصال به ایکس باکس به طور مستقیم با استفاده از ایکس باکس propriety های بی سیم. استاندارد یا ویژگی های پایه ایستگاه/آداپتور شما وصل به ایکس باکس خود را.

ما چک کردن مخلوط فوق العاده راحت هدفون, و همچنین به عنوان کسانی که با کیفیت عالی صدا. خرس در ذهن، شما در حال رفتن به به پرداخت حق بیمه برای virtualized 7.1 صدای فراگیر صدا ما ام catered برای هر بودجه. اینجا ما مورد علاقه ایکس باکس یک هدست بی سیم.

بهترین ارزش: نام لاک پشت ساحل مخفیکاری 600 ($ 100)

A به خوبی تثبیت شده در زمینه، ساحل لاک پشت مخفیکاری 600 هستند بسیار عالی برای شنوایی قدم به قدم در بازی و یا به سادگی برای گرفتن برخی از موسیقی پس زمینه بسیار خوبی در بازی. سخنرانان 50 mm اطمینان حاصل شود که شما شنیدن اوج ترد و همچنین پایین عمیق و قدرتمند mids. هدفون اتصال مستقیم به ایکس باکس و پشتیبانی از صدای فراگیر مجازی جدید مایکروسافت، “ویندوز و صدای فراگیر صوتی”.

بالشتک های گوش در پارچه توری برای راحتی، بنابراین شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد صدمه زدن گوش خود را، و آنها را با عینک حساب عمیق cushioning و طراحی کار پیچیده هستند.

ویژگی های عاقلانه، به آنها ورزش بازی فردی و کنترل صدا چت, صوتی ایستگاه از پیش تنظیم شامل افزایش باس و 15 ساعت باتری های قابل شارژ، بنابراین شما همیشه خوب هستید بروید.

بهترین انتخاب حق بیمه: Astro بازی A50 (300 دلار)

همانطور که با هر صدا پول شما برخی از کیفیت صدا خیلی بزرگ خرید. که قطعا مورد با A50 Astro بازی است. آنها کاملا مشخص است که نمی خواهد به سلیقه هر کس خواست به دنبال اما آنها فوق العاده قدرتمند است که آن را به کیفیت صدا می آید. که با صدای فراگیر دالبی 7.1 هدفون موجود است. همه بازی ها حمایت 7.1 صدای فراگیر اما آنهایی که از طریق آن شگفت انگیز صدا.

A50s از برخی از گزینه های دیگر ما با ایکس باکس بومی پشتیبانی بی سیم به نفع انتقال بی سیم 5 GHz برای وضوح بهبود یافته و کاهش زمان تاخیر eschewing ایستادگی کردن. پایه نیز به عنوان یک شارژر بیش از حد دو برابر، اما نگران نباشید اگر شما را فراموش کرده ام به قرار دادن هدفون در گهواره — 15 ساعت عمر باتری شما می تواند نگرانی در مورد متصل کردن آنها به فردا را تضمین می کند.

هدست راحت اما کمی در سمت سنگین است. اگر شما پیدا کردن صدا را دوست دارم اما کمی استفاده بیشتر cushioning، “سر و صدا لغو ارتقا کیت” که شامل پیشانی بند چرم مصنوعی ضخیم تر و خالی می earcups به شدت وجود دارد. سرمایه گذاری قابل توجهی در جهان هدفون را در نظر بگیرید.

بهترین برای انعطاف پذیری “: نخبگان لاک پشت ساحل 800 ($ 249)

نخبگان لاک پشت ساحل 800s پرتاب بسیاری از گزینه های که شما. اول تا, 7.1 صدای فراگیر است که بیشتر توسط برخی از ایستگاه از پیش تنظیم نوع خاص شما را به لبه اضافی در بازی پیشرفته وجود دارد. پویا چت افزایش وجود دارد بنابراین هیچ خطر از هم تیمی های خود نه از شما شنیدن. لغو سر و صدا فعال همچنین به معنای شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد حال پریشان توسط برای تلفن های موبایل خانگی که شما بازی.

پرتاب در میکروفن اختصاصی و پایه شارژ مغناطیسی بسیار مناسب و برچسب قیمت $219 کمی بیشتر قابل توجیه به نظر می رسد. بنابراین شما به راحتی می توانید تماس در همان زمان این هدفون حتی با تلفن خود را (از طریق بلوتوث)، و همچنین خود یک ایکس باکس، کار می کنند. آنها کمی plasticky در ساخت و ساز در بدن است، اما چه در آنها در احساس سنگین دست آنها را برای راحتی بار سر لطف طراحی سبک را به از دست دادن.

بهترین محدوده: Razer Thresher نهایی ($ 249)

شماره مشترک با اتصالات بی سیم دامنه محدود است. مطمئن, اگر شما اتفاق می افتد به نزدیک به تلویزیون اما هر یک بار در در حالی که بازی این همیشه مشکل ممکن است، شما ممکن است بخواهید به اطراف حرکت می کند، درست است؟ اگر می خواهید به توانایی به سطل زباله بحث مخالفان خود را حتی زمانی که شما به یخچال برای گرفتن یک غذای سبک رهبری Razer Thresher نهایی هدفون ویژگی های 2.4 Ghz انتقال برای روشن شدن ارتباط تا 40 متر از ایستگاه پایه. ایستگاه پایه فقط برای انتقال نیست، هم برای شارژ و محل دستی به پارک هدفون خود را.

در جای دیگر، آنها قدرتمند صدا با بلندگو 50 mm خود را تا 16 ساعت عمر باتری, ارائه و برخی از دکمه های کنترل سریع شسته و رفته برای لون فوری دسترسی به گزینه های حیاتی در اواسط بازی. میکروفون دیجیتال جمع شدن وجود دارد و حافظه فوم گوش بالشتک بیش از حد. چه بیشتر می تواند شما می خواهید برای قیمت? (اگر طراحی و ویژگی های را دوست دارم اما می خواهم یک نسخه بیشتر بودجه دوستانه شما تا مدل پیش فرض ایکس باکس بی سیم، Threshers Razer که ditches انتقال 2.4 Ghz و ایستگاه پایه دستی می توانید انتخاب کنید.)

بهترین راه حل برای شارژ سریع: شارژ برای هدست دکل HX 800 (160 دلار)

نه چندان خوب بیاد که به تجهیزات خود را به طور منظم? برای هدست دکل HX 800 جم خارج خواهد شد. یکی از ویژگی های شارژ سریع شما را فراهم می کند با 1.5 ساعت بازی شارژ 30 دقیقه. آن را تا به طور کامل شارژ و شما 24 ساعت عمر باتری.

شارژ سریع و طول عمر باتری فقط آغاز است. آنها همچنین خود تنظیم پیشانی بند بند فنجان گوش انفصال و مقدار زیادی از کنترل را برای گرفتن همه چیز درست است. 4 پیش تنظیمات اکولایزر مختلف معنی آنها که در راه بیش از حد باقی بماند. آنها ممکن است فاقد 7.1 صدای فراگیر اما با وجود این، کیفیت صدا هنوز استوار است و بزرگ برای شنوایی خود را دشمنان شما دزدکی حرکت کردن. این یک جفت هدفون همواره قابل اعتماد است که زنده به شهرت برای هدست خوب هستند.