نسل بعدی مروری بر فایروال و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان فایروال نسل بعدی بالا.

شبکه های پالو آلتو شرح

شرکت فروشنده امنیتی مستقر در سانتا کلارا، کالیفرنیا، با بیش از 4.000 کارکنان و درآمد سالانه بیش از 1.4 میلیارد دلار است. آن شده است در کسب و کار فایروال شرکت برای بیش از یک دهه. آن را در خدمت مشتریان در بیش از 150 42.500 + کشور.

محصول توضیحات

Gartner پالو آلتو در ربع رهبران قرار می گیرد و آن یکی از بالاترین رتبه را در گزارش خود هدیه. فایروال ها نسل بعدی خود را در سیستم عامل خود پان اجرا می شود. NGFWs طبقه بندی ترافیک همه و از جمله رمزگذاری ترافیک بر اساس برنامه تابع برنامه کاربر و محتوا. مدل های محدوده از کم پایان 200 پا به پا 7000 بالا پایان. فایروال ها ترکیب اجرای سیاست و cyberthreat پیشگیری از طریق شرکت شناسه محتوا و ویژگی های آتش. شناسه محتوا محدود انتقال داده های غیر مجاز و تهدید را مسدود می کند. آتش شناسایی نرم افزارهای مخرب ناشناخته صفر روز سوء استفاده و تهدید مداوم پیشرفته (APTs) از طریق تجزیه و تحلیل استاتیک و پویا در یک محیط مجازی. آن به طور خودکار حمایت های به هنگام شده در سطح جهان در زمان نزدیک به واقعی پخش. مرکز فرماندهی برنامه دید تحریم و unsanctioned برنامه های کاربردی SaaS شامل. همراه با خودکار رویداد تجمع و گزینه های فیلترینگ و مته به پایین این آسانتر برای درک جریان کاربرد و خطرات مرتبط با.

بازار و موارد استفاده از

Gartner می گوید پالو آلتو در تمام صنایع در ارزیابی shortlists قابل مشاهده است.

معیارهای

سیستم های پایان بالا ارائه می تواند 200 گیگابیت در ثانیه از توان فایروال 100 گیگابیت در ثانیه از توان پیشگیری از تهدید، 1.2 میلیون اتصال در هر جلسه دوم و تا 80 میلیون.

مدارک امنیتی NEBS

3

سطح هوش

برنامه دستور مرکز (ACC) شامل دید تحریم و unsanctioned برنامه های کاربردی SaaS. همراه با آن رویداد خودکار دانه بندی و گزینه های فیلترینگ و مته به پایین، آن را آسان می کند درک جریان کاربرد و خطرات مرتبط با.

وسایل فیزیکی و مجازی تحویل

.

عوامل

Agentless ادغام با مایکروسافت Active Directory و خدمات ترمینال، LDAP، eDirectory ناول و Citrix.

قیمت گذاری

بدون قیمت گذاری داده ها در دسترس. با این حال، قیمت برخی از مشتریان گارتنر به خصوص سازمان های توزیع شده، به عنوان دلیلی برای انتخاب شبکه های پالو آلتو ذکر شده است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

.