اولین کلیپ های YouTube مورد چه بود؟

پاسخ: شده به باغ وحش

اولین فیلم آپلود شده در یوتیوب، تمام راه برگشت در آوریل 2005، 19 ساده ویدئو از یوتیوب از بنیانگذاران Jawed کریم بازدید از باغ وحش سن دیگو دوم بود. کلیپ کاملا برای این واقعیت است که این اولین ویدیو به YouTube آپلود کند و در غیر این صورت، در حال حاضر، یکی از میلیون ها مسخره, meandering و بالقوه عاشقانه، محبت آمیز فیلم در وب سایت به اشتراک گذاری ویدئو غول پیکر است قابل توجه است. کریم ایستاده در مقابل نمایشگاه فیل قدیمی می گوید:

“همه حق، بنابراین در اینجا ما از مقابل، uh، فیل ها، و چیزی سرد در مورد این افراد این است که است که آنها واقعا، واقعا، واقعا ام، تنه، بلند، و سرد که، که ، و این است که تقریبا همه می گویند وجود دارد. ”

برخی از احساسات بی انتها است. فیل و آنها واقعا، واقعا، واقعا طولانی تنه (و همچنین برادران خود را دیگر حیات وحش و باغ وحش) هنوز خیلی داغ هستند و هنوز هم سخت بازپرسی کردن از نمایش در یوتیوب. تبدیل ویدیو محبوب ترین خدمات در اینترنت به اشتراک گذاری با بیش از 400 ساعت از ویدیو ارسال شده در هر دقیقه از هر روز از آن منتشر شد که اولین ویدئو بیش از 53 میلیون بازدید در طول سال دریافت کرده است و یوتیوب به در رفته است. به قرار دادن این را به چشم انداز، شخص مجبور به YouTube 24/7 سازمان دیده بان از بدو تولد تا سن بازنشستگی به مصرف هر دقیقه ویدئوی یوتیوب آپلود شده در یک روز.

عکس حسن نیت ارائه میدهد آرواره کریم/یوتیوب.