عکس Fitbit ردگیر دوره محدودیت کاربران زن

  • angering smartwatch عکس های Fitbit محبوب یکی از ویژگی های ردیابی قاعدگی است.
  • با این حال، این نرم افزار کاربران از ورود قاعدگی برای بیش از ده روز در یک زمان محدود می شود.
  • این عکس Fitbit دوره حد خاص زنان بیگانه است و آنها صحبت کردن در این شرکت انجمن.

عکس Fitbit موفقیت این شرکت پس از فروش ضعیف و پذیرش یونی Fitbit صرفه جویی است. یکی از ویژگی های standout از عکس Fitbit قاعدگی آن ردیابی، که روابط به کلی طراحی زن متمرکز از smartwatch است.

حالا زیر آتش از کاربران زنان است که ناراحت است که نرم افزار ردگیر قاعدگی همراه با عکس (و بعد به یونی آورده) ده روز محدود مي باشد با این حال، Fitbit است. به عبارت دیگر زنانی که دوره های طولانی تر از حد متوسط تنها می ده روز هر ماه قبل از نرم افزار آنها را قطع نماید.

برای میلیون ها نفر از زنان وجود دارد با شرایط مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) است – که به مدت 45 روز یا بیشتر می شود – قاعدگی نرم افزار ردیاب برای استفاده با محدودیت های فعلی دشوار می شود. مقاله مرتبط

برای دور زدن محدودیت زنان باید پیگیری به مدت ده روز، روز صبر کنید و سپس “جدید” چرخه قاعدگی در برنامه شروع. اگر مدت 45 روز طول می کشد، زنان به این فرایند پنج بار برای پیگیری یک دوره تکرار داشته باشد.

کاربران به Fitbit انجمن های آنلاین برای ابراز خشم خود را با حد قاعدگی هجوم آوردند هستند. به اعتبار شرکت مدیران مختلف در فروم به بحث و گفتگو با کاربران موافقت chimed است. با این حال، وضعیت موضوع باقی می ماند که “بررسی توسط مدیر” و نه “تحت بررسی است.”

یک کاربر به نام “LauraJayneYoga” تا به حال نظر ویژه آتش زا:

قفل کل جمعیت زنان به مدت 10 روز باعث می شود من تعجب می کنم چگونه بسیاری از زنان درگیر در ایجاد این ویژگی… شدند لطفا

رفع نظر اخیر از مدیر تشکر از کاربران برای ارسال درخواست و برداشتن محدودیت تماس “ایده جالب که می تواند مفید باشد.”

بعدی: Fitbit عکس: توسط کاربر سنگریزه نقاهت