Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

به عنوان ناشر و یا پلت فرم شما بدانید اهمیت فن آوری آگهی و چگونه آنها کمک به کسب و کار شما. می دانید که تبلیغات راه خریداری و فروخته شده آنلاین مسائل و که فن آوری می تواند و یا شرکت خود را شکستن. شما همچنین می دانیم که همیشه وجود دارد یک تکنولوژی جدید در افق است که شما نیاز به تنظیم کسب و کار شما را برای ادامه به بصورت پول در اوردن. 

امروز، من می خواهم به بحث در مورد چگونه آگهی فن آوری بیش از زمان و دلایل تکامل یافته است به همین دلیل است که نیاز به تکامل بعدی وجود دارد.  

خرید مستقیم راه قدیمی و Waterfalling

قبل از تبلیغات خریداری و فروخته شده در برنامه نویسی، دو راه اصلی تبلیغ شده فضای آگهی از ناشران وجود دارد: مستقیم خرید و waterfalling.

نحوه انجام این کار? خرید مستقیم است چگونه تبلیغات ابتدا بودند خرید و آنلاین به فروش می رسد (و هنوز هم در برخی از وب سایت ها هستند) و بسیار شبیه به چگونه آگهی خرید و فروش در فضای روزنامه های سنتی نیست.

اصل, خرید تبلیغ برداشت در وب سایت از طریق آگهی های انسانی خریداران و فروشندگان. بنابراین، به عنوان مثال، شرکت کفش ورزشی ممکن است رویکرد ESPN را تیم فروش و درخواست خرید پنجاه هزار برداشت برای یک ماه. ای اس پی ان سپس ارسال هزینه هر بازدید و شرکت کفش ورزشی تصمیم می گیرید اگر آن را به ارزش قیمت است.

Waterfalling

چه منجر به دو waterfalling? Waterfalling ، همچنین به عنوان شناخته شده “دیزی زنجیرهای،” راه را برای ناشران به حداکثر رساندن قیمت ها و افزایش فروش موجودی آگهی خود را موجودی آگهی به خصوص unsold در آن زمان بود.

چگونه کار می کند؟ waterfalling در ناشران با چند آگهی مبادلات و شبکه های آگهی در یک بار، به جای کار کردن با یک تبلیغ در یک زمان کار می کنند. تکنولوژی اجازه می دهد تا ناشران ابتدا موجودی آگهی خود را به شبکه های آگهی حاضر به پرداخت بالاترین میزان ارائه. اگر یک شبکه در پیشنهاد برای برداشت می دهد، آن را به بالاترین پیشنهاد بعدی می رود. تا زمانی که در حالت ایده آل، به فروش می رسد هر تصور این روند ادامه یابد.         

معایب چیست؟ در حالی که یک گام بزرگ پیش از خرید مستقیم مسائل اولیه با waterfalling است که آن وقت گیر است و راه ناکارآمد به حداکثر رساندن قیمت برای ناشران است.

waterfalling شامل دستی با قرار دادن تبلیغات (مناقصه) در بهترین ممکن است به منظور به حداکثر رساندن قیمت مناقصه. این فرایند را به صورت روزانه انجام و قابل ملاحظه ای زمان و تلاش برای اجرای آن را به درستی می تواند. علاوه بر زمان صرف آن اطمینان حاصل شود که شما در حال دادن اول نگاه به بالاترین پیشنهاد ممکن است مشکل باشد. ناشر ممکن است دسترسی به سیستم عامل مایل به پرداخت بیشتر نیست. در نهایت، از آنجا که waterfalling به صورت دستی انجام, خطر قابل توجهی از خطای انسانی وجود دارد.

این است که در آن برنامه ریزی شده در می آید. برنامه ریزی شده است همه چیز در مورد گرفتن عنصر انسانی از تبلیغ خرید و فرآیند فروش و با استفاده از الگوریتم های پیچیده برای اطمینان از ناشران افزایش قیمت ها و تبلیغ کنندگان ترافیک مربوطه ممکن است در وب سایت های خرید.    

بعدی برنامه ریزی شده به تکامل آگهی خرید/رطب

چرا شد آن توسعه? رطب یا مناقصه زمان واقعی نوع خرید آگهی برنامه ریزی شده است و شامل حراج آنی. به محض این که کاربر وارد یک وب سایت، بنابراین تصور به طور خودکار به انواع مبادلات آگهی که در آن چند تبلیغ در برداشت در همان زمان پیشنهاد می فرستاده شده است.

خوب، چه آن بهتر است از گفتن مستقیم خرید می کند؟ از دیدگاه تبلیغ، اجازه می دهد تا آنها را به خرید تاثیر در زمان واقعی، در لحظه دقیق آنها نیاز به تصور. بنابراین، به جای خرید فله برداشت در یک سایت تبلیغ برداشت در انواع سایت های که یک بار، در حالی که فقط سرمایه گذاری در برداشت که به مراتب بیشتر در رسیدن به مخاطبان هدف خود متمرکز شده است می توانید خرید. به عبارت ساده، تبلیغ بیشتر بنگ برای جفتک انداختن خود می شود. 

از دیدگاه ناشر این معنی چند تبلیغ برای موجودی آگهی خود را در همان زمان رقابت هستند. نتیجه چیست؟ ادامه رقابت به معنای ناشران می توانند فروش برداشت خود را برای قیمت بالاتر یعنی RPMs بالاتر. به عبارت دیگر چند تبلیغات رقابت برای برداشت آگهی در همان زمان به معنی پول بیشتر در جیب ناشران.           

معایب چیست؟ از آن می رسد کامل تکنولوژی مناسب است؟ اشتباه. در حالی که یک گام بزرگ پیش از waterfalling و خرید مستقیم معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال، بسیاری از ناشران گفته که آنها در واقع پول کمتری در جیب خود را پس از اجرای آن دیده اند.

در حالی که برداشت ترین desireable ممکن است برای قیمت بالاتر فروخته شده، ناشران شکایت دارند که آن را به آنها برگ با موجودی unsold در آن زمان بیش از فن آوری های آگهی قبلی. اگر کف قیمت مناسب تنظیم نشده برخی را نیز که رطب حتی می تواند منجر به کاهش قیمت کلی در برداشت، گفته اند. 

بعدی تکامل هدر مناقصه

چرا شد هدر مناقصه توسعه? مناقصه هدر به عنوان رطب، نوع تبلیغات برنامه ریزی شده است و هر دو در حدود همان زمان و برای بسیاری از دلایل همان توسعه یافته بودند. به عنوان رطب، هدر روند مناقصه می فرستد برداشت دو چند تبلیغ که یک بار هر پیشنهاد در همان زمان اجازه می دهد. پیشنهاد برنده خود را آگهی نمایش داده می شود.

بنابراین، اختلاف رطب و هدر مناقصه چیست؟ در رطب، فروش ناشر را منزوی رطب برداشت و خرید مستقیم. بنابراین، یا، تصور از طریق رطب فروخته می شود یا تصور از طریق خرید مستقیم فروخته شده است. هدر مناقصه، از سوی دیگر اجازه می دهد تا تبلیغ به رقابت برای خرید نیز مستقیم. نتیجه چیست؟ درآمد برای ناشران uplifts.

معایب چیست؟ موضوع اصلی را با هر دو سربرگ مناقصه (و آن) است که می تواند باعث رکود سایت. بیشتر تقاضای همکاران که برچسب پوشش شانس بالاتری از مسائل پنهانی.

بنابراین، چه معامله بزرگ است؟ اگر آن سایت خود را کمی بدن افت می کند اگر هدر مناقصه به معنی قیمت های بالاتر برای ناشران، چه آنها اهمیتی نمی دهند؟ در حالی که پوشیدگی معامله بزرگ نشده اند ممکن است چند سال, امروز, تجربه کاربر همه چیز بازگشته است. اگر سایت های بیش از حد به آرامی بار، کاربران به سادگی مسدود کننده های آگهی دانلود خواهد شد. نتیجه های دراز مدت چیست؟ آگهی های کاهش درآمد در دراز مدت. چیزهای ترسناک برای ناشران. توسعه یافته است که در آن به سرور اید

می آید بعدی تکامل-سرور-به سرور

به همین دلیل بود که به سرور? به سرور مرحله بعدی هدر مناقصه است. به جای روند مناقصه بیش از ناشران مرورگرهای اتفاق می افتد، آن را بر روی سرور فروشنده فن آوری آگهی تسهیل معامله اتفاق می افتد.

بنابراین، که افزایش سرعت بارگذاری چگونه است؟ آگهی فن آوری فروشندگان زیرساخت و پهنای باند به اطمینان حاصل شود که بیشتر همکاران تقاضا نمی کند پایین سایت های ناشران است. به عبارت دیگر ناشران نیازی به سرمایه گذاری در فن آوری لازم برای جلوگیری از رکود زیرا فروشندگان فناوری آگهی در حال حاضر. تکنولوژی خود توانایی انجام بلند کردن اجسام سنگین است.  

معایب چیست؟ همان اندازه هر فن آوری آگهی. ناشران هنوز نیاز به انجام علت سعی و کوشش خود را–برای اطمینان از آنها هنوز در حال گرفتن پایان کوتاه از چوب. آنها هنوز هم نیاز به شفافیت از فروشندگان فناوری آگهی تقاضا و حاصل کنید که آنها در حال همکاری با آنهایی که حق و نیز با منابع تقاضا ممکن است بهترین.  

بنابراین تکامل بعدی چیست؟

GeoEdge محافظت می کند کاربر از آگهی های مخرب و کم کیفیت در هر تکنولوژی قالب و تکامل.  اطلاعات بیشتر در مورد اینجا .

.