چگونه پیام های آندروید برای مقایسه وب دو واژهنامه مشابه?

ما زمانی در قبلا با قابلیت ارسال پیامک از کامپیوتر با نرم افزار شخص ثالث مانند Pushbullet و MightyText. گوگل، هم در نهایت این قابلیت به آن متن Android app پیام افزوده است. اما چگونه این مقایسه به ابزار ما برای مدتی چنین طولانی بود

پیام های آندروید برای وب، که گوگل خواستار آن، این شرکت قابلیت های جدیدترین پلتفرم های text کردن آن است. در حالی که آزادانه در بازی بزرگ برای هر دستگاه آندروید در دسترس, پیام های اندیشه سهام پیام گزینه بر روی دستگاه های پیکسل است.

در حالی که در گزینه های قوی تر در مقایسه با ویژگی های محدود پیام اندیشه هنوز هم یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در بازی بزرگ است و پیام های آندروید برای وب تنها رفتن به محبوبیت خود را اضافه کنید. چیزی است که کاربران قادر به استفاده از برنامه های شخص ثالث شده اند — مانند Pushbullet و MightyText — دو نه تنها پیام های متنی را از کامپیوتر خود استفاده می شود، اما همچنین استفاده از هر نرم افزار اس ام اس می خواهند بر روی تلفن خود.

مرتبط با: پیام های آندروید برای وب: چیست و نحوه استفاده از آن

مانند بسیاری از محصولات Google پیام برای وب نه به عنوان قوی یا قابلیت غنی به عنوان برخی از گزینه های دیگر وجود دارد. اما نیز مانند دیگر محصولات گوگل که به طور خودکار انتخاب بد را ندارد. اینجا است چگونه آن را به بزرگترین برنامه های قابل مقایسه در Google Play مقایسه می کند: Pushbullet، MightyText، mySMS، و PulseSMS.

Pushbullet (آزاد، اشتراک)

ادعای اصلی Pushbullet را به شهرت بود قابلیت ارسال لینک و مانند عقب و جلو بین اندروید و کامپیوتر، آینه اعلان های تلفن خود را بر روی کامپیوتر شما و بیشتر. همگام سازی SMS بعد به زندگی Pushbullet را با اضافه کردن مقدار قابل توجهی از ارزش به یک ابزار مفید در حال حاضر گنجانده شده است.

بنابراین، حق خارج از دروازه، Pushbullet بسیار را توسعه از پیام ها برای وب ارائه می دهد. نه تنها شما انجام کسب توانایی برای متن از کامپیوتر شما، اما شما همچنین می توانید لینک ها و فایل ها، کانال های خاص زیر علاقه فوری اطلاعیه، اطلاعیه ها، معکوس و جهانی کپی/چسباندن. که بسیار است.

اما گرفتن: بسیاری از ویژگی های آن — از جمله همگام سازی SMS — هستند بخشی از نرم افزار Pushbullet که شما را تنظیم می کند پشت 4.99 $ ماهانه و یا سالانه $39.99. نسخه غیر حرفه ای Pushbullet شما ارسال 100 پیام کوتاه رایگان است، اما آن است که — محدود است که اکثر مردم از طریق خیلی به سرعت منفجر خواهد شد.

پیام های وب، از سوی دیگر کاملا رایگان و نامحدود است. اما این قابلیت های پیشرفته Pushbullet را ارائه نمی دهد، پس احتمالا وجود دارد اتاق برای هر دو برنامه در زندگی شما باید شما را برای انجام کارهای این راه را انتخاب کنید. گزینه مناسب، به صداقت، چون Pushbullet بهترین رابط پیام کوتاه، به خصوص نسبت به پیام برای وب ندارد.

MightyText (آزاد، اشتراک)

بر خلاف Pushbullet MightyText شروع زندگی خود را به عنوان چیزی بیش از یک راه برای فرستادن پیام از کامپیوتر شما، اما از آن به بعد رشد کرده است. در واقع آن می تواند انجام بسیاری از همان چیزی است که شما را در Pushbullet، فقط به عنوان معکوس اطلاع پیدا کنید.

که گفت:, آن را نیز ارائه می دهد ویژگی های جاهای دیگر را پیدا کند. چیزهایی مثل باتری هشدار و پیام کوتاه از طریق ایمیل در دسترس هستند به عنوان بخشی از MightyText و نسخه حرفه ای اجازه می دهد که شما پیام های برنامه ریزی، ایجاد پیام و حتی پشتیبانی از تم ها اگر چیزی است که به شما.

البته می توانید بیشترین استفاده از MightyText شما نیاز که نسخه حرفه ای (شروع به دیدن یک روند?). نسخه رایگان پیام های 150 در هر ماه که نیست بسیار محدود است. نسخه حرفه ای این محدودیت ارسال پیام ها به عنوان بسیاری که شما می خواهید به شما این امکان را حذف می کند. اما در اینجا ضربه زن: MightyText تخصصی یخ 9،99 دلار در ماه و یا 79.99 $ در سال ساخت آن دو چه اتهام Pushbullet برای سرویس تقریبا یکسان است. Ouch.

همچنین ارزش عکس و ویدئو همگام سازی ویژگی های که تا همه چیز به شما شلیک با دوربین گوشی خود را به عقب می MightyTexts ذکر است — حتی شامل یک ویرایشگر ساده. اما صادقانه، اگر شما در حال حاضر استفاده از گوگل عکس (همانطور که باید باشد)، پس از این سیاه و سفید شستشو است.

طوری که نقطه که شما دنبال آن هستید که پول زیادی بابت هنوز بسیاری از قابلیت های اضافی. اگر شما نیاز به ویژگی های است که در پیام گنجانده نشده برای وب ما Pushbullet را قبل از حتی با توجه به MightyText به سر پیشنهاد. mySMS

(آزاد، اشتراک)

که آن را به پیام کوتاه از کامپیوتر شما می آید، mySMS است یکی از ساده ترین گزینه های وجود دارد. این زواید است که شما می خواهید در Pushbullet و MightyText را ارائه نمی دهد — معکوس آگاه شدن از طریق به اشتراک گذاری لینک و مانند غایب اینجا هستند. برنامه/خدمات این است همه چیز در مورد اس ام اس — هیچ چیز، هیچ چیز بیشتر کمتر.

گونه خود را بیشتر از رقیب مستقیم با پیام های وب از دو گزینه فوق. با این حال، بیش از آنچه شما با پیام برای وب دریافت کنید می دهد. در حالی که نسخه رایگان پشتیبانی از “پایه مجموعه ای از ویژگی پیام رسانی”، اشتراک حق بیمه شما گزینه های پشتیبان گیری توانایی مدیریت تماس بر روی کامپیوتر شما، پیام، صادرات و گزینه های آرشیو و حذف “از طریق mysms.com” امضا کنید در پایان پیام های ارسال شده از کامپیوتر شما. mySMS

حق بیمه نیز قابل توجهی از برنامه های حرفه ای دیگر در لیست قیمتی است که فقط 10 دلار در سال. پیام های وب، البته، کاملا رایگان است و بسیاری از دیگر گزینه های موجود در mySMS رایگان (ذخیره شاید برای پیام های برنامه ریزی شده) نیز می تواند تکرار شود.

تماس شما را در اینکه آیا این ارزش 10 دلار در سال است.

اس ام اس (رایگان, اشتراک, یک بار هزینه) نبض

PulseSMS app تنها در لیست است که همچنین نیاز شما را به استفاده از نرم افزار خود بر روی تلفن خود را برای استفاده از این سرویس در وب آن را درست مطابقت دو پیام برای وب است. اما نکته: این برنامه هم خوب واقعا لعنتی . پالس ادعا می کند که آن «پیام کوتاه انجام حق است» و من تمایل به توافق برسند.

آن را در قیمت اما نه وحشتناک یکی می آید. شما همه از ویژگی های نبض را می توانید دسترسی برای 0.99 $ در ماه $1.99 برای سه ماه، 5،99 دلار در سال یا تغییر یک بار برای $10.99. این مجوز از طول عمر است.

بنابراین، آنچه که مجوز کسب می کند در واقع همه چیز شما باید انتظار داشت از اس ام اس پرداخت خدمات که این نقطه: اس ام اس نامحدود از وب، برنامه ریزی شده گزینه های پیام رسانی آرشیو ابزار داشته و آمار درباره رایانه.

یکی از جالبترین چیزهایی در مورد پالس است که آن فقط در وب نیست: شما می توانید استفاده از آن در رایانه لوحی آندروید, پخش, و یا حتی اندیشه تلویزیون. پیام کوتاه در تلویزیون! همچنین برنامه های بومی برای ویندوز macOS, و لینوکس و همچنین برنامه های افزودنی برای فایرفاکس و کروم است. آن تقریبا همه جا شما می خواهید آن را به است.

بنابراین، کدام بهترین است؟

نمی گوییم برنده روشن در اینجا وجود دارد — پیام های آندروید برای وب خود فوق العاده است اما است بخش بزرگی از آن رایگان است. گفت: آن است نیز فاقد برخی از قابلیت های پیشرفته تر از… خیلی خیلی همه برنامه های دیگر در این لیست.

اگر شما فقط به دنبال ویژگی های بیشتر، اس ام اس اس ام اس پالس است که به راحتی انتخاب بهترین دسته است — اگر یکی از ویژگی های مایل بود پیام وب شانس خوب پالس است آن وجود دارد. و فوق العاده ارزان است.

اگر شما به دنبال گزینه های فراتر از فقط اس ام اس Pushbullet انتخاب بزرگ است. شما می توانید اشتراک لینک و فلان چیز رایگان است، اما برای برخی از قابلیت دیگر (مانند جهانی کپی/چسباندن)، شما نیاز به تسویه حساب کردن هزینه.

همانطور که برای دیگران، خوب، وجود ندارد واقعا خیلی عقل به آنها خیلی فکر کردم. مگر اینکه شما به دنبال بسیار از ویژگی های خاص به جا طاقچه تعریف شده در زندگی خود و تنها یکی از این خدمات را ارائه می دهد، شما هستید بهتر کردن فقط چسبیدن با پیام برای وب پالس یا Pushbullet.