سونی است عدم گوشی های هوشمند کسب و کار باید به عنوان جای شگفتی نیست

آمده سامسونگ ممکن است نمی شود فروش بسیاری از کهکشان S9s که آن را دوست دارم اما این وضعیت تقریبا به عنوان به عنوان آنچه سونی قرار است است از طریق وخیم نیست. سونی به تازگی منتشر شده درآمد گزارش نشان می دهد چه اتفاقی می افتد هنگامی که یک شرکت است هیچ سرنخی چه باید بکنید در بازار گوشی های هوشمند.

سونی موفق به فروش 2 میلیون گوشی در سه ماهه که در ژوئیه سال 2018 که 1.4 میلیون از مدت مشابه در سال 2017 است. شما بخوانید که حق — در یک سال کاهش بخش گوشی های هوشمند سونی تقریبا نصف.

در پاسخ به این تعداد فروش ضعیف شرکت تجدید نظر شده برآورد خود را برای فروش گوشی های هوشمند سال 2018 از 10 میلیون به 9 میلیون. به خاطر مقايسه را بیرون درز تعداد فروش اشاره به سامسونگ “تنها” فروش حدود 9 میلیون دستگاه کهکشان S9 در Q2 سال 2018. که فقط برای یک چهارم نه سال تمام است و این فقط یک تلفن.

سونی است طیف گسترده ای از تلفن های هوشمند است که مبادرت به فروش آن در سراسر جهان در نقاط مختلف قیمت, اما شرکت به وضوح داشتن مسائل مربوط به انتقال سهام. بنابراین، شرکت برای انجام چیست؟ بخش گوشی های هوشمند آن dwindling است که خیلی دور دوباره به ربط رفته و یا هنوز هم امید هست؟

قیمت گذاری مشکلات و توسعه کند

بخش گوشی های هوشمند سونی واقع شده است در سال 2018 با وجود تعداد فروش ضعیف. که CES 2018 شرکت سه mid-rangers جدید راه اندازی — Xperia XA2 فوق العاده XA2 های Xperia L2 — پس از گل سرسبد دایالر XZ2 و جمع و جور XZ2 که MWC. در حال حاضر، هر چیزی ذاتا اشتباه است با هر یک از این گوشی وجود ندارد و آنها را در بررسی های کامل ما انجام. بررسی سونی Xperia XZ2 مقاله های مرتبط “/>