راز و DevOps با ابر رایانه در این آموزش کیت DevOps

 با کد نویسی ابر رایانه

است بزرگ، و آن را باز می کند تا فرصتهای شغلی هیجان انگیز اما در صنعت فن آوری آن است که اولین پله از یاد نردبان. Coders grunts هستند. برای دیدن چگونه بالا شما می توانید در این بازی به شما به عکس بزرگتر درک نیاز.

این است که در آن DevOps با ابر رایانه می آید. زندگی توسعه دهندگان پروژه های ساده و بنابراین صرفه جویی هزار دلار آسانتر است.

دو تحت شرایط یکی از فن آوری به سریع ترین رشد در زمینه های ، ما یک معامله امروز spotlighting هستیم که همه نیاز متخصص شما آموزش است. DevOps با ابر محاسبات بسته نرم افزاری است.

کسانی که می دانند چگونه به پروژه ساده در تقاضای بالا هستند.

بسیار مستقیم به جلو به نظر میرسد اما این صنعت–هر چند بالا در عقل — که می تواند اغلب شود فاقد در راه حل های عقل سلیم. کسانی که می دانند چگونه به پروژه، صرفه جویی در هفته یا ماه توسعه ساعت ساده این است که در تقاضا بالا .

پا در درب با DevOps با ابر محاسبات بسته نرم افزاری دریافت کنید. شما 40 ساعت آموزش برتر در هر دو اصول DevOps و آنها را در محيط ابر رایانه. هر یک از کیت آموزشی شش به شما می دهد عملی و دست راهنمای دو تا از این مفهوم.

 DevOps برای دو مختلف <strong> ابر محاسبات امتحانات گواهینامه </strong> با ابر رایانه ” width=”865″ height=”440″ /> </p>
<p> بسته نرم افزاری حتی شامل بسته های جامع آمادگی: معمار های راه حل های لاجوردی مایکروسافت <strong> </strong> و [راهحلهایAWS<strong> </strong> معمار. شما باید مدارک سطح جهان شناخته شده به تخصص جدید خود نسخه پشتیبان تهیه. </p>
<h3> شما تمام این کیت آموزش با DevOps با ابر محاسبات بسته نرم افزاری: DevOps </h3>
<div class=

  • در AWS – 100 دلار ارزش
  • مایکروسافت لاجورد: راهنمای کامل به راه حل معماری امتحان – 90 دلار ارزش
  • یادگیری DevOps با همه جنکینز در [یکراهنمای-50دلارارزشپروژه19659012] در DevOps: ساخت دنیای واقعی فرآیندهای – 100 دلار ارزش
  • Git و GitHub ملزومات $40 ارزش
  • تبدیل AWS خبره راه حل های معمار: دانشیار – 49 $

$429 ارزش ممکن است ترکیب خرده فروشی ارزش این آموزش آنلاین است، اما در حال حاضر تمام بسته نرم افزاری است در ارائه برای تنها $32. است که کمتر از 1 دلار در هر ساعت آموزش فناوری . آنچه از شما انتظار دارند؟

این معامله پیشنهاد زمان محدود بنابراین صرف نیست بیش از حد طولانی خانههای گلی خالی است. اگر می خواهید شروع به گرفتن پیش در فن آوری صنعت دنبال لینک زیر به معامله.

معامله کنید!

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!