پنج سؤال آندروید ویژگی های سامسونگ کند بهتر از گوگل

هر مستلزم اندیشه و آنها را به شما بگویم: سهام اندیشه یک اندیشه درست است. اما لزومی کامل نیست، و چیزهایی است که دستگاه های سامسونگ بهتر از هر سهام اندیشه دستگاه خارج وجود دارد وجود دارد — حتی دستگاه خود گوگل.

این به دلیل انتخاب سامسونگ سخت افزار و نرم افزار تغییرات آن. سامسونگ نشانی از یک کار بزرگ اقامت پیش از آخرین روند در فن آوری تلفن همراه، که در آن بسیاری از دستگاه های که اجرای سهام اندیشه — یعنی پیکسل — به سقوط کوتاه به نظر می رسد.

نگاهی به چند تن از کسانی که همه چیز در اینجا است.

بی سیم شارژ

چه بود که یک بار یکی از ویژگی های اول گوگل بر روی گوشی های رابطه از سال گذشته، گوگل منتقل شد دور از این تکنولوژی مناسب با رابطه 5 x و 6 p تلفن–روند که با پیکسل و 2 پیکسل به اجرا درآمد.

اما سامسونگ ارائه بی سیم متصل برای دراز هم ادامه دارد. سال پس از سال همه کهکشان جدیدترین تلفن های شاخص آن را به عنوان پیش فرض شامل را. و با اپل بالاخره اتخاذ این تکنولوژی با اپل جدیدترین آنها، ما احتمال آن دور رفتن هر زمان به زودی نمی بینم. در واقع شما می توانید تعداد تقریبا در آینده تلفن های پیکسل آن، بیش از حد داشتن.

مرتبط با: چگونه می کند بی سیم وصل کار?

اما در حال حاضر، سامسونگ گوگل (و تقریبا هر کس دیگری) در فضای اندیشه ضرب و شتم.

گزینه های امنیت بیشتر: سامسونگ نشانی از یک کار بزرگ از آوردن فن آوری جدید به خط مقدم اکوسیستم آندروید که شامل بسیاری اسکن عنبیه تشخیص چهره اسکن هوشمند، و بیشتر

رو به جلو فکر کردن امنیت نوآوری — مانند تکنولوژی اسکن عنبیه.

اسکن عنبیه است که اولین بار در Q8 کهکشان به عنوان یک راه جدید برای حفاظت از گوشی خود معرفی می شد. تشخیص چهره نیز بخشی از سیستم. در حال حاضر، به اندیشه عادلانه، سهام نوعی از آن را برای سال داشته اما S9 فراهم می کند گزینه استفاده از هر دو به طور همزمان با قابلیت اسکن هوشمند به نام. این با استفاده از داده های عنبیه و تشخیص صورت برای دو لایه امنیتی همه بدون کند کردن روند بازکردن در همه.

اندیشه سهام ویژگی های چهره های مورد اعتماد است (که بخشی از قفل هوشمند) بیشتر از مفید خنده دار سال بوده است اما سامسونگ شناسایی چهره با چهره بسیار بهتر به نظر می رسد. احتمالا هنوز به اندازه کافی خوب است به استفاده از خود است اما ترکیب این با عنبیه کنسرو در اسکن هوشمند بسیار درخشان است.

ویژگی های سخت افزاری معنی دار

مانند ما در حال حاضر تاسیس شده سامسونگ است که به طور کلی در صف مقدم تکنولوژی نوظهور. آن داغ و آینده فناوری به آن دستگاه، مانند شروع بی سیم شارژ با S5 کهکشان, جنس زنبق و سوسن به عنوان نشان می دهد اسکن در S8 و آخرین فن آوری بلوتوث است.

یکی از آخرین معامله بزرگ زیبا چون شروع با بلوتوث 5.0 است، ویژگی خود را رو خیلی بهتر است . و در حالی که اکثر گل سرسبد گوشی های که این نقطه BT 5.0، قابلیت بلوتوث در گوشی های هوشمند است که مورچه است +. این مهم برای هر علاقه مندان تناسب اندام است که می خواهد به استفاده از چیزهایی مثل سنسور ضربان قلب با گوشی های هوشمند خود را، و سامسونگ آن به طور پیش فرض از S4 گنجانده شده است.

مرتبط با: بلوتوث 5.0: انواع, چیست و چرا آن امور

توسط کنتراست، بسیاری از تلفن های Android محبوب دانگل نیاز برای مورچه + اتصال که مزاحم و دست و پا گیر است. مطمئنا، این معامله بزرگ برای هر کسی است که نیاز مورچه نیست +، اما این فقط یک مثال از سامسونگ از جمله ویژگی های اضافی به کاربران آن ممکن است می خواهید یا نیاز است.

نوار پیمایش قابل تنظیم و یک دست و حالت برای استفاده از

آن است نه فقط در مورد امکانات سخت افزاری سامسونگ می اندازد در هر دو — شرکت شامل برخی از ترفند های بسیار مفید در آن لایه نرم افزار بیش از حد.

زمانی که آن پرش از [those awful] ظرفیت کلید های ناوبری و دکمه خانه فیزیکی به صفحه ناوبری، سامسونگ راهی برای چیدن آن دکمه ها نیز. نه معامله بزرگ، اما لمس کمی مانند که واقعا یک تفاوت بزرگ را. اگر شما یک کاربر سامسونگ زمان، شما می توانید چوب با شرکت در طرح های سنتی recents خانه بازگشت؛ اگر شما در آینده از تلفن دیگری، با این حال، شما آن به سهام طرح پشت خانه recents اندیشه تغییر دهید.

به طور مشابه، و احتمالا حتی بهتر اکثر دستگاه های سامسونگ گل سرسبد را از توجه داشته باشید کهکشان 5 حالت با یک دست شامل — حتی تنوع “کوچک” S8 و S9. این به عنوان یک حرکت سریع همه لازم برای تغییر از یک صفحه نمایش اندازه کامل به اندازه بسیار کوچکتر و قابل کنترل تر (و بازگشت دوباره) مطلق بازی برای گوشی خود را فقط با یک دست با استفاده از تغییر است. این چیزی است که گوگل به شدت نیاز به اضافه کردن به انبار اندیشه است.

ارزان شات: جک هدفون

می دانید چه جدیدترین گوشی های پیکسل را ندارید? جک هدفون. شما می دانید چه بسیاری از مردم هنوز جک هدفون.

خوب، سامسونگ است کشته جک هدفون رتبه دهی نشده است و چیزی به من می گوید آنها احتمالا نمی — حداقل نه هر زمان به زودی.


البته هیچ یک از این را می گویند که سامسونگ ساز تلفن کامل است — دور از آن در واقع. برای همه چیز آن را به خوبی، هنوز هم وجود دارد یک اشتباه بزرگ است که می توان به هر یک از گوشی های خود استفاده می شود: به روز رسانی سیستم عامل به موقع. در حالی که تا بدست بهتر در طول چند سال گذشته، هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از کار به اینجا می واقعا نسبت به گوگل وقتی که می آید به این همه مهم انجام شود (مسلما بیشتر مهم) ویژگی.