بنابراین شما می خواهید برای شروع دور در فیلمنامه که در کافی شاپ های محلی خود را كهبّنج اما اين لپ تاپ خود را امتداد بهترین فشرده همراه کیبورد برای تایپ کردن در رفتن به بررسی گیک

ایده آل نیست. بدون نگرانی: حمل تلفن یا قرص و یکی از این کیبورد به جای.

این صفحه کلید فوق العاده قابل حمل می رویم به شما دسکتاپ کامل تایپ تجربه، به خصوص اگر آنها را با یک صفحه نمایش کوچک تلفن استفاده می کنید. اما اگر شما نمی خواهید به پس زدن دهنه اسب همراه لپ تاپ ابعاد ورودی سریع، دقیق متن بر روی بروید، علاوه بر بزرگ به کیسه خود آنها. باتری های قابل شارژ و اتصال بلوتوث بار خود را به حداقل نگه دارید و پوسته های استاندارد شده به معنای شما نمی خواهد که نیروی خود را از حافظه برای تنظیم کلید های جدید.

بهترین گزینه برای صفحه کلید کامل اندازه معمولی، یکی از بهترین که برابر به حالت سفر فوق العاده جمع و جور، بهترین با برابر کردن عمومی تلفن های و قرص ها و بهترین ها را برای کاربران اپل به ویژه پایه انتخاب کردیم. و در نهایت، ما یک صفحه کلید تلفن همراه است که صفحه کلید مکانیکی سر سخت purists برداشت.

صفحه کلید عمومی موبایل بهترین: لنگر فوق العاده جمع و جور بلوتوث صفحه کلید ($ 24)

 لنگر بلوتوث صفحه کلید, صفحه کلید لوح،

این لنگر طراحی صفحه کلید است که اساسا یک نسخه فشرده سیب و لاجیتک پوسته متصل می بینید رومیزی دو مرسوم، مد روز. اما با این شرکت شهرت خوبی به دست آورده برای قابلیت اطمینان با صرفه، انتخاب بسیار بهتری برای چیزی است که شما خواهید در کیف خود غلت بزنید. طرح پیش فرض 60% ورود منطقه را با فقط یک کمی انقباض در کلید های arrow استفاده می کند و همه چیز فقط نیم اینچ ضخامت دارد. حتی کوچک است، آن در باتری خوب برای ماه عملیات و دستی روشن و خاموش سوئیچ برای جلوگیری از فعال شدن تصادفی که آن بسته نشستن.

صفحه کلید بیش از حد با آندروید و iOS, به علاوه macOS و ویندوز سازگار است اگر شما آن را در مکان های بیشتری نیاز. مدل سیاه و سفید هر دو زیر 25 دلار و با گارانتی 18 ماهه چشمگیر آمده. از نظر انعطاف پذیری و ارزش، شما آن را ضرب نیست.

بهترین فشرده موبایل صفحه کلید: مایکروسافت صفحه کلید Foldable جهانی (85 دلار)

 foldable صفحه کلید, مایکروسافت, جهانی, بلوتوث صفحه کلید, صفحه کلید تلفن،

مایکروسافت است که تفننی در صفحه کلید فشرده قبل از, اما این تاشو مدل برنده واقعی است. اساس آزادانه از نوع پوشش برای سطح قرص اما با عمودی تقسیم پس از آن بیش از مانند کیف پول می توان به خورده در وسط صفحه کلید Foldable جهانی موفق به طرح شش ردیف کامل به اندازه مناسب به بسته کمتر از شش اینچ عرض و 5 اینچ قد بلند زمانی که تاشو. که می باید به اندازه کافی کوچک به پنهان کردن در حتی کوله کیف و یا حتی در جیب جادار واقعا خسته شده اید.

شگفت آور، صفحه کلید برنامه با این است که کار با ویندوز و آندروید و iOS دستگاه و آن ماژول بلوتوث و باتری های قابل شارژ در قاب نازک اینچ سه ماهه خود پنهان می کند. توجه داشته باشید پس از آن ممکن است بهترین انتخاب اگر خود جلسات موبایل تایپ می تپید برای ساعت ها در که سفر کلیدی و صاف شیب این یکی، بطور قابل توجهی کمتر از اندازه کامل صفحه کلید راحت را.

بهترین موبایل صفحه کلید برای iPads: برگ باریک لاجیتک برای اپل (80 دلار)

 لاجیتک برگ صفحه کلید, صفحه کلید اپل، باریک برگ

کیبورد های رسمی اپل برای iPad است مسخره آسیا، و باید صادقانه، شرکت نوسان طراحی آن در حد سخت شده اجازه به صفحه “فرم” معادله تابع فرم و به تازگی. اگر شما به دنبال چیزی است که به طور خاص طراحی شده برای iPad خود را که مورد، لاجیتک برگ باریک طراحی انتخاب ما است.

صفحه کلید لپ تاپ سبک محور است، اما این کیت نیز شامل مورد خیلی دشوار همه راه دور قرص، با یک اسلات برای مداد اپل اگر شما نیاز به آن. صفحه کلید شش ردیف کامل است و نیاز به تغییر باتری فقط یک بار هر چهار سال (با باتری سکه دیده بان سبک) آن تراشه بلوتوث انرژی کم. مورد استفاده تمام وقت, اگر شما می خواهید چیزی است که امکان حذف رایانه لوحی به راحتی، بنابراین در این فهرست نگاهی دیگر طراحی شده است. اما این تجربه تنها حدود نیمی از قیمت مورد صفحه کلید رسمی اپل با تایپ بهتر این انتخاب روشن است.

صفحه کلید موبایل بهترین با موضع یکپارچه: KM12 Nulaxy ($ 18)

 njulaxy, بلوتوث, بلوتوث صفحه کلید, صفحه کلید تلفن، قرص صفحه کلید, kickstand

ما pored بیش از بسیار زیادی از طرح های صفحه کلید با ساخته شده پایه برای تلفن های و قرص. آنهایی که با شیار کوچک به نظر می رسد بیش از حد ناپایدار، ایضا برای برابر کردن کلیپ های کشویی سینی فاقد حمایت های قابل اعتماد برای قرص های سنگین تر و پا زدن سربار غرفه را می توان بیش از حد به راحتی از دست داده. برای کسی که نیاز به صفحه کلید با پشتیبانی عمومی و سکوی مشاهده ساخته شده است این مدل Nulaxy فروتن متناسب با این لایحه.

اوریگامی تاشو ایستاده تلفن های کوچک و بزرگ قرص بدون از دست دادن ثبات و زمانی که هنوز در استفاده از آن چین بیش از کلید برای حفاظت عمل می کنند. سازگار با iOS و آندروید با چیدمان کامل کلیدی (از جمله عملکرد ردیف) و اگر شما نیاز به استفاده از آن در فاصله صفحه کلید می تواند برداشته شود. و این فقط 18 دلار، این یکی بیشتر مقرون به صرفه و همه کاره گزینه در این لیست است.

بهترین صفحه کلید تلفن همراه را برای Typists مکانیکی: DareU EK820 (75$)

 صفحه کلید مکانیکی پایین مشخصات kailh, dareu, choc

وجود دارد تعداد فزاینده ای از بلوتوث را فعال کنید مکانیکی صفحه کلید، اما اگر شما مایل به ساخت نیست شما خود، گزینه های خود را برای طراحی جمع و جور، سفر زیست محدود هستند. DareU EK820 که خالی با استفاده از Kailh های جدید “Choc” مشخصات پایین سوئیچ، منجر به یک بسته است که حدود نصف اندازه تخته 60% طرح مشابه پر می کند. سوئیچ ها فوق العاده لاغر هنوز کامل بهار و مکانیزم کشویی احساس از صفحه کلید مکانیکی اما با سفر کلیدی کوتاه تر از لپ تاپ آی بی ام ThinkPad یادآور حفظ استفاده کنید. این مدل نیز شگفت آور نور است.

شما نمی خواهد قادر به پرتاب در keycaps سازگار با گیلاس های مورد علاقه خود را، اما کلید آبی clicky و قرمز و خطی به عنوان یک انتخاب در دسترس هستند. برای کاربرانی که سرعت و راحتی از صفحه کلید دسک تاپ سبک در کوچکترین بسته ممکن است این سازش تاثیر گذار است.