می تواند (و نیست) کاری با چند آمازون Echos

آمازون اکو دستگاه است که به سرعت می تواند تبدیل به نقطه مرکز از راه اندازی smarthome خود را، اما اگر شما زندگی می کنند در یک خانه بزرگتر که در آن یک اکو فقط آن را قطع نمی شود؟ در اینجا این است که شما باید در مورد در دوم یا حتی سوم آوردن آمازون اکو را خانه خود بدانید.

شما ممکن است کنجکاو یا نه آمازون اکو حتی قادر به گرفتن همراه با اکو دیگری در همان محل است، اما در واقع هیچ چیز نگران است — آنها به کار با یکدیگر ساخته شده است. هنوز هم وجود دارد برخی از چیزهایی که در سراسر چندین Echos، هر چند، کار نمی کند بنابراین ما در اینجا به استراحت هر گونه سردرگمی.

خود دوم اکو خواهد شد در حال حاضر آمده Pre-Configured

هنگامی که شما سفارش دوم آمازون اکو و فعال کردن آن را با حساب آمازون، بسیاری از تنظیمات از اکو اول خود را به طور خودکار بیش از به خود دستگاه اکو جدید انتقال. با تشکر از آمازون!

مرتبط با: نحوه راه اندازی و تنظیمات پیکربندی خود آمازون اکو

است که می توان انتقال شامل تنظیمات موسیقی خانگی پروفیل الکسا مهارت های هوشمند دستگاه های خانگی تنظیمات فلش جلسه توجیهی و تقویم.

نگران اگر دو Echos می شنوید شما در همان زمان

در گذشته نیست، شما می خواهم برای تغییر کلمه ویک در برخی از واحدهای اکو که شما بیش از یک اکو بیدار که می گفت: “الکسا” وجود ندارد اگر آنها بیش از حد نزدیک به هم نیاز ، اما که دیگر لازم است.

مرتبط با: نحوه تغییر است آمازون اکو الکسا “بیدار کلمه”

هم اکنون هوشمند به اندازه کافی اگر دو یا بیشتر از آنها را برای شنیدن کلمه ویک رخ می دهد، که تنها یک دستگاه به شما پاسخ. Echos شما در حال حاضر فن آوری نه تنها شنیدن صدای شما و جهت آن را از آینده، بلکه همچنین برای سنجش چقدر دور هستید از شما Echos مختلف است. با استفاده از این اطلاعات، الکسا اکو که نزدیک به شما را تعیین می کند و فقط این دستگاه با استفاده از خاموش کردن دستگاه اکو دیگر که هم صدای شما را شنیده ام.

ساعت و کام نمی کار بیش از چند Echos

اگر شما تعداد الکسا برای تنظیم تایمر یا زنگ در یک اکو، متاسفانه، آن همه دیگر اکو دستگاه در خانه خود همگام نمی. این بدان معناست که هر ساعت یا زنگ مجموعه شما تنها بر روی اکو مورد استفاده برای شروع آن صفحه.

مرتبط با: نحوه تنظیم Com و ساعت در خود آمازون اکو

این است که می توانید تایمر یا زنگ در یک اکو تنظیم کنید و اگر شما نیاز به، تنظیم ساعت دیگر و یا زنگ در یک اکو (شما هم چندین ساعت یا COM در اکو تک می توانید مجموعه). در حالی که شما ساعت یا کام رفتن در هر اکو در همان زمان، آنها را با یکدیگر تداخل نمی.

موسیقی می شود بازی بیش از چند Echos

 IMG_2644_stomped

اگر شما عشق گوش دادن به موسیقی در حالی که انجام کارهای اطراف خانه و یا میزبانی حزب و می خواهید موسیقی بازی در اتاق های مختلف, شما می توانید است موسیقی در چند Echos بازی که همان زمان. این ویژگی های نسبتا جدید به اکو است، اما آن است که بر آرزوها برای مدتی شده است.

متاسفانه، آن چیزی است که شما باید دستی برای گرفتن آن را به کار تنظیم است. خبر خوب این است که آن نسبتا قابل تنظیم است، شما این امکان را ایجاد “گروه” و فقط موسیقی بازی در Echos خاص در خانه خود است.

مرتبط با: نحوه پخش موسیقی در آمازون چند بلندگو اکو (مانند Sonos)

بلوتوث پیکربندی هستند مستقل

صحبت از موسیقی، اگر شما ترجیح می دهید پخش موسیقی از تلفن و با استفاده از اکو خود را به عنوان بلندگوی بلوتوث مهم است بدانید که بلوتوث تنظیمات و پیکربندی نمی سنکرون در سراسر Echos متعدد است.

مرتبط با: نحوه استفاده خود آمازون اکو به عنوان جای بلندگوی بلوتوث

اگر شما اتصال گوشی خود به یک اکو در خانه خود، اما همچنین می خواهم بعد اتصال به اکو یکی دیگر, شما باید برای انجام فرآیند اتصال دوباره در اکو دوم. همچنین تنها تلفن یک اکو در زمان اتصال به.

شما می توانید استفاده از آنها به عنوان Intercoms

ویژگی new-ish برای اکو رها در, که در واقع به شما اجازه می دهد تا شما تماس اکو یکی از دیگری است — که آیا در همان خانه یا نه آنها. از آنجا که شما می توانید آنها را به عنوان intercoms نوع استفاده آن از ویژگی های بزرگ برای استفاده در خانه با شما Echos متعدد است.

مرتبط با: نحوه استفاده خود آمازون اکو به عنوان آی فون با رها کردن در

این اجازه می دهد شما را به ارتباط با اعضای خانواده اگر شما در سراسر خانه از یکدیگر–شما می توانید بچه های خود است که شام آماده است اگر آنها در اتاق خود را بگویید ، و یا حتی فقط اگر آنها در گاراژ مشغول همسر خود پیام سریع بگویید. امکانات بی پایان هستند.

لیست خرید & کارها هستند همزمان بین Echos

 IMG_2807_stomped

بالای مشت کوچک چیزهایی است که در سراسر چند Echos همگام لیست خرید و کارهای شما نیز در سراسر دستگاه اکو گسترش دارد.

مرتبط با: راه شما می توانید اضافه کردن موارد دیگری برای خود آمازون اکو لیست خرید

این بدان معنی است که اگر بگویم الکسا به موردی را به لیست خرید شما و یا کار به کارهای روزانه خود را اضافه کنید که آن به طور خودکار به حساب آمازون که در آن شما می توانید سپس همگام می شود از هر یک از Echos خود دسترسی داشته باشید. شما حتی می توانید مشاهده لیست خرید شما در مرورگر وب در وب سایت آمازون و همچنین در داخل app الکسا (تصویر بالا).


همانطور که شما می توانید ببینید، در اکثر موارد Echos خود را مستقل از یکدیگر، به جز مسائل آن واقع در ابر، فقط به عنوان لیست خرید شما پروفیل های خانگی و دیگر تنظیمات مختلف فروشگاه کار می کنند. ما هنوز هم وجود دارد برخی از چیزهایی که در سراسر Echos، به عنوان ساعت یا com, همگام سازی می خواهید اما مطمئنم آمازون خواهد شد شود گسترش ویژگی های اکو آن بیشتر و بیشتر در طول چند سال آینده — وجود احتمال باشد بسیاری مشتاقانه منتظر.