بهترین vpn ها برای ایران که در واقع کار

ایران دولت گرفتن کامل بیش از آزادی اینترنت در ایران است. آیا شما ساکن یا توریستی دسترسی به “غیر قابل قبول” محتوا و یا ارسال نظر دولت حتی می تواند شما را در زندان زمین.

و این همه نیست. ايران نیز بلوک دسترسی به سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، که شهروندان ایرانی غیرقابل دسترس هر گونه محتوا است که غیر قابل تحمل توسط دولت در نظر گرفته است. برای به اجرا درآوردن این دولت ایران دائما مانیتور ترافیک کاربران برای اطمینان از اینکه فعالیت های اینترنتی مردم “قابل قبول” است.

اگر شما استفاده از VPN در ایران، شما قادر خواهید بود برای دسترسی به وب سایت های مسدود شده. با این حال، همه نمی تونن ارائه سرعت بالا و درجه بالا رمزگذاری نیاز به محدودیت جغرافیایی مطرح شده توسط دولت. چه در ایران زندگی می کنند و یا شما در حال برنامه ریزی برای سفر وجود دارد، برخی از vpn ها است که به شما کمک می توانید اینجا هستید.

مختصری از بهترین vpn ها برای ایران

NordVPN امنیت بالا و رمزگذاری مطمئن از مقامات ایرانی نمی تواند نظارت ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید آن را بدون ریسک امتحان هم این پول 30-روز تضمین برگشت, ارائه می دهد.

با سرعت بالا ExpressVPN شما می توانید ویدیو جریان خدمات در ایران بدون هر گونه لایه دسترسی. و از ExpressVPN همچنین اجازه می دهد تا torrenting، شما می توانید بسیاری از فیلم را دانلود و یا بازی های که شما می خواهید.

دوربین شبح به شما اجازه می دهد تا دسترسی کامل وب سایت حتی دو است که بلوک تونن (مانند netflix بکشد). این ارائه می دهد 30 روز گارانتی بازگشت پول، بنابراین اگر شما با این سرویس، شما می توانید هزینه کامل دریافت کنید.

Vyprvpn آفتابپرست تکنولوژی است که باعث می شود شما را نامرئی به دولت است. آنها همچنین ارائه سرعت بالا است که برای جریان ویدئو است.

PrivateVPN ارائه می دهد دسترسی رمزگذاری درجه بالا است که به شما کمک می کند تا وب سایت های مسدود شده بدون مانیتور. این شهر همچنین دارای پول تضمین اگر شما با این سرویس ارائه هزینه کامل.

چرا شما باید VPN برای کشورهای ایران

دسترسی به 50% از بالای 500 وب سایت محبوب ترین در جهان ، اگر شما در حال برنامه ریزی سفر به ایران, پس آماده باشید برای دسترسی به اینترنت محدود بخواهید. در حالی که قوانین تغییر و شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که بان کی مون در یک وب سایت خاص ممکن است برداشته، صدها نفر از وب سایت ها حتی در بهترين حالت، ممنوع. اگر شما را به یک کاربر عادی اینترنت است که صرف وقت در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد، شما رفتن به نفرت قوانین سانسور آنلاین.

به گفته گزارشگران بدون مرز ایران را در میان “دشمنان اینترنت” است. وب سایت رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کند، اما در حالی که شما وجود دارد که باید دست کم از نگرانی های خود را. دسترسی به وبلاگ ها است که می تواند دولت را پشتیبانی نمی کند (در صورتی که آنها هنوز مسدود نشده) شما را دچار مشکل جدی می توانید.

به دلیل شدید اینترنت محدودیت، بسیاری از کاربران اینترنت در ایران در حال حاضر خدمات استفاده از VPN است که آنها اجازه می دهد تا محتوای دسترسی مسدود شده . پس دولت ایران و یا حتی همان لحظه خود را قادر به دیدن وب سایت های که شما دسترسی به VPN قادر به رمزگذاری داده های خود را. تونن نیز کمک به روزنامه نگاران ، آنها اجازه می دهد خود را آزادی بیان بدون نیاز به نگرانی در مورد اطلاعات خصوصی خود را فاش شود.

بسیاری از محلی رایگان یا ارزان vpn ها را در ایران پیدا کنید اما می توانید مطمئن باشید که نه توسط دولت برای پیگیری فعالیت های خود بکشمشون? به سیاست های دولت محدود، می خواهید اعتماد تنها قابل اطمینان ترین vpn ها ، که شما می توانید مطمئن باشید شما هدیه دادن نیست.

بهترین vpn ها برای nordvpndevices ایران

  • نرم افزار برای تمام سیستم عامل های بزرگ
  • پیشنهادات نظامی درجه AES-256 بیتی رمزگذاری
  • دو شبکه اختصاصی مجازی برای محافظت از دو
  • CyberSec برای جلوگیری از بدافزارها
  • پیاز بیش از VPN
  • سرعت بالا

با درجه نظامی رمزگذاری، باقی می ماند اطلاعات شما امن، حتی از جاسوسی سازمان های دولتی. و اگر که نیست به اندازه کافی، شما می توانید استفاده از شمال پیاز بیش از VPN خدمات ترکیب مزایای امنیتی تر و VPN .

شما می توانید اتصال دو شبکه اختصاصی مجازی دو به دو ایمنی، که همیشه یک گزینه خوب برای روزنامه نگاران و فعالان سیاسی است. NordVPN نیز ارائه می دهد CyberSec که از ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای مخرب محافظت می کند.

نه تنها این، اما سرعت بزرگ ارائه می دهد شمال که به شما اجازه می دهد تا جریان HD بدون هر گونه لایه محتوا. شمال تمام مدارک شدن جمعیت های مطلوب است.

مشاهده معاملات

 expressvpndevices2 e1512565397277

  • نرم افزار برای تمام سیستم عامل عمده
  • درجه های نظامی AES-256 بیتی رمزگذاری
  • Killswitch تقسیم تونل زنی
  • سرعت بالا
  • P2P اجازه
  • 30 روزه برگشت پول تضمین ارائه می دهد ExpressVPN

رمزگذاری نظامی درجه است که تقریبا غیر ممکن می باشد. این نیز ارائه می دهد تقسیم ویژگی تونل زنی که برخی از ترافیک خود را از طریق کانال های رمزگذاری شده و برخی از طریق اینترنت نا امن می فرستد. زمانی که می خواهید تنها برخی از ترافیک خود را مخفی این می تواند مفید باشد.

آن هم همراه با سوئیچ کشتن که فورا اینترنت را قطع می کند اگر قطره VPN. این اطمینان خواهد داد که آی پی شما مخفی باقی می ماند و نمی خواهد به دولت ایران نشان داد.

از P2P در ExpressVPN اجازه داده است، شما می توانید فیلم های مورد علاقه و بازی بدون نگرانی دانلود.

ExpressVPN نیز ارائه می دهد 30 روز گارانتی بازگشت پول ، ساخت آن را یک سرمایه گذاری عاری از خطر. رمزگذاری درجه بالا و سرعت بالا آن را مورد علاقه در میان بسیاری از کاربران.

دوربین شبح معاملات

 مشاهده دستگاه های مختلف

  • نرم افزار برای تمام سیستم عامل های بزرگ
  • درجه های نظامی رمزگذاری
  • Killswitch
  • سرعت بالا
  • DNS نشت حفاظت
  • 30 روز پول پشت تضمین [دوربینشبح19659023] رمزنگاری درجه بالا است که شما محافظت از جاسوسی چشم را فراهم می کند. بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد قطره های تصادفی VPN همراه با سوئیچ کشتن. با تشکر از رمزگذاری AES-256 آن می تواند کمک به شما در حالی که شما در ایران از جمله Netflix تمام وب سایت های بزرگ مسدود.

    دوربین شبح را نیز فراهم می کند DNS پنهان حفاظت نشت است که IP شما را نگه می دارد. به علاوه، با آن سرعت بالا ویدئو فوق العاده آسان می شود. و سیاست برگشت پول 30 روز در مورد تحسین بسیاری از کاربران.

    مشاهده معاملات

    • برنامه برای همه سیستم عامل
    • درجه های نظامی رمزگذاری
    • آفتابپرست تکنولوژی
    • سرعت بالا
    • عمده فایروال NAT

    VyprVPN است آفتابپرست تکنولوژی انحصاری که امکان دور زدن اینترنت محدود ایران . تکنولوژی آفتابپرست در openvpn نیاز قوی ترین پروتکل های VPN ساخته شده است.

    این شهر همچنین دارای فایروال NAT است که ترافیک ورودی به فیلتر پس داده های خود را از سازمان های مخرب به باقی می ماند.

    با آن سرعت بالا می توانید مشاهده HD جریان فیلم ها بدون هر گونه مسائل. ویدئو خدمات مانند یوتیوب در ایران مسدود می شوند، اما VyprVPN کمک می کند تا شما به طور موثر به خار چیدن یوتیوب و دسترسی به فیلم های مورد علاقه خود را. تمام این ویژگی ها را VyprVPN انتخاب محبوب.

    مشاهده معاملات

    • درجه های نظامی رمزگذاری
    • Killswitch
    • سرعت بالا
    • IPv6 نشت حفاظت
    • 30 روز ضمانت برگشت پول

    PrivateVPN ارائه می دهد درجه بالا رمزگذاری ، آن را خوب انتخاب اگر شما می خواهید به دور زدن محدودیت های قرار داده شده توسط دولت ایران.

    همچنین در سوئیچ کشتن است که به محض این که قطره اتصال VPN به اینترنت قطع شده است. خود حفاظت نشت IPv6 نیز تضمین می کند که هویت خود را پنهان باقی می ماند و آی درز شده به مقامات ایرانی است. این گارانتی بازگشت پول 30-روز ، بنابراین شما می توانید سعی کنید خدمات خود را بدون هر گونه خطر.

    با حفاظت بالا، سرعت سریع سوئیچ و حفاظت نشت کشتن خصوصیeVPN همه چیز را که مورد نظر اکثر کاربران است.

    مشاهده معاملات

    در حالی که دولت ایران بسیاری از وب سایت های ممنوع، آن نه غیر قانونی برای دسترسی به سرویس های VPN است. با این حال، شما می خواهید برای اطمینان از انتخاب مناسب برای نیازهای شما و نه تکیه به رایگان و یا ارزان خدمات محلی که می تواند توسط دولت نظارت.

    تونن ما اینجا که توصیه می شود کاملا قابل اعتماد است. آنها سیاهههای مربوط را نگه دارید و آنها کار خوبی در ايران .

    همچنین، مطمئن شما بیش از حد در تونن. بررسی صفحه ما در حال حاضر در حال اجرا تخفیف و تخفیف صرف نمی شود.