عکس دست به وضوح سفید گوگل پیکسل 3 XL نشت

 3 پیکسل مفهوم طراح تلفن

  • دست عکس به وضوح سفید گوگل پیکسل 3 XL فقط بیرون درز کرده اند.
  • Colorway سفید به نظر می رسد برای حفظ قدرت رنگ متضاد را فشار دهید.
  • منوی fastboot تایید می کند که حداقل یک نوع گوشی خواهد آمد با 4 GB حافظه RAM و 64 GB از ذخیره سازی.

اگر شما فن از سیاه و سفید (پاندا) گوگل پیکسل 2 خیلی بزرگ از سال گذشته بود، مانند گوگل به طراحی با XL 3 پیکسل خواهد شد آوردن آن متاسفانه نگاه نمی کند. اما گوگل کلید قدرت رنگ متضاد اطراف را حفظ خواهد کرد به لطف چند عکس دست بیرون درز از گونه های مختلف به وضوح سفید از XDA توسعه دهندگان ، حداقل میرسد.

در حالی که این تصاویر ما را با هر گونه اطلاعات جدید درباره XL 3 پیکسل مهیا نمی کنند، آنها بیشتر بصری تایید طراحی این گوشی در اختیار ما. اول، ما باید به صحبت در مورد صفحه نمایش. در این مرحله آن بیش از حد روشن که گوگل با تحقیقات در حال حرکت است و به خانه جلوی سنسورها و واضحی با استفاده از ساخته شده است. اما حتی اگر شکاف بیشتر روی صفحه نمایش املاک و مستغلات برای کاربران را فراهم می کند، گوگل سپس وقفه توهم همه روی صفحه نمایش از جمله چانه بزرگ. حداقل آن به عنوان یک محل برای بلندگوی جلو رو پایین تر در خدمت هدف.

اگر چه این ممکن است سخت برای دیدن, طراحی دو تن سفید پوشش پشت گوشی که به لبه تلفن وجود دارد. درست مثل با بیرون درز تصاویر سیاه و سفید 3 پیکسل خیلی بزرگ به نظر می رسد به عنوان اینکه پشت این گوشی از شیشه و پایین تر ساخته شده است دو سوم طراحی در تحت پوشش مواد پلاستیک مانند برای گرفتن. اگر شایعاتی درباره گوگل ساخته شده پیکسل شرط درست است، این شیشه عقب می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد شارژ بی سیم. مقاله مرتبط

که در مورد ما در می یاد بگیرند در مورد XL 3 پیکسل از این عکس به بیرون درز است. منوی fastboot که حداقل یک نوع گوشی تایید شده توسط 4 گیگابایت رم و 64 GB حافظه داخلی است. به عنوان تلفن احتمال در 845 پردازنده گل میمون اجرا خواهد شد، عملکرد خواهد شد به احتمال زیاد اکثر رقیب شدند flagships 2018. این امر می تواند خوب برای دیدن تنظیمات جزئی افزایش تا 6 GB RAM با مدل 128 GB، اما ما هنوز برای دیدن جزئیات هر که آنلاین به نظر می رسد.