پیشرفته ویژگی های روتر به روتر فای 18 ژوئیه تا سال 2018

امنیت ” title=”Using Advanced Router Features to Secure Your Wifi Network” srcset=”https://storage.googleapis.com/hideme-blog/2018/07/f4e65c81-144.png 1024w, https://storage.googleapis.com/hideme-blog/2018/07/f4e65c81-144-300×150.png 300w, https://storage.googleapis.com/hideme-blog/2018/07/f4e65c81-144-768×384.png 768w” sizes=”(max-width: 1024px) 100vw, 1024px”/>

نوشته شده توسط پاتریک

بسیاری از مردم شبکه فای خانه خود را به یک منبع نگرانی برای حفاظت از رجوع نکنید داده های خود را. آنها نگران تلفن و یا کامپیوتر هنگام اتصال به اینترنت، و یا در مورد کسی انجام اسکن RFID از کیف پول خود را در مترو هک شده اما آنها بسیاری از اندیشه به شبکه بی سیم شخصی خود قرار ندهید. حقیقت این است که مهاجم می تواند دسترسی آسان به فایل های حساس به سادگی در محدوده خود را فای و حمله علیه شبکه دست آوردن است. این پست مورد بحث سه راه مختلف برای هکرها از اتصال به wifi شما و سرقت اطلاعات خود را نگه می دارد.

سیگنال جهت

اکثریت قریب به اتفاق خانه روتر بی سیم معنی آنها سیگنال wifi در همه جهات پخش تمام نما، هستند. از آنجا که شما می خواهید به همان کیفیت سیگنال بدون توجه به جایی که شما را در رابطه با روتر هستند این احساس برای اکثر کاربران می کند. چون روتر تمام نما می تواند فای خارج از خانه خود را پخش و اجازه حمله به دریافت سیگنال توسط نشسته در ماشین نزدیک خانه خود، برای مثال با این حال، این یک شمشیر دو لبه است. برای مبارزه با این، برخی از تولید کنندگان ارائه آنتن است که می تواند به روتر متصل و تنها سیگنال در یک جهت خاص پخش. اگر روتر خود را به نزدیکی دیوار های بیرونی، سیگنال ضرب نسبت به بقیه از خانه و دور از خارج، می توانید تا حد زیادی کاهش محدوده که wifi می توان برداشت تا خارج از. اگر این آنتن برای روتر خود را در دسترس نباشند، خام (اما هنوز هم موثر) راه حل tinfoil “سپر” کنار روتر قرار داده در جهت نمی خواهید سیگنال برای رفتن است.

انتخاب کانال

اگر شما زندگی می کنند در محیط شلوغ و بی سیم مانند خوابگاه کالج یا آپارتمان پیچیده با بسیاری از شبکه های فای، انتخاب کانال بی سیم می تواند کنترل اضافی برای حفظ خود را فای حفاظت شده. در مجموع 16 کانال بی سیم است که روتر می تواند پخش وجود دارد و اکثر روترهای با انتخاب “خودکار” انتخاب, که به معنی آن را در کانال کم شلوغ در دسترس پخش خواهد شد. در حالی که این را ترجیح داده شده برای کیفیت سیگنال مهاجم ممکن است قادر به اتصال قابل اعتماد به آن را از خارج از خانه خود را عمدا روتر خود را به کانال شلوغ تنظیم کنید می توانید. البته، این کیفیت سیگنال ها را تنزل خواهد کرد بنابراین شما نیاز به دستگاه های خود را یا فیزیکی نزدیک به روتر یا متصلند اید

A مک آدرس Whitelisting

روش بسیار موثر برای محافظت از فای خود اطمینان حاصل شود که شبکه این است که استفاده از مک آدرس whitelisting. هر یک از دستگاه های بی سیم خود آدرس مک منحصر به فرد، که مانند شماره سریال است که آن را به روتر مشخص است. ساده راه حل در اینجا این است که فقط اجازه می دهد آدرس مک از دستگاه شما خود را برای اتصال به روتر است که می توان از طریق تنظیمات پیشرفته و اداری در پیکربندی روتر انجام می شود. دستگاه شما اتصال به wifi، پیدا کردن آنچه مکینتاش خود را از طریق روتر کنترل پنل (آن را به شما بگویم تحت یک محیط مانند اتصالات”فعال”)، و سپس تنظیم روتر برای جلوگیری از همه چیز به جز کسانی که آدرس. اشکال اینجا است که شما نیاز به اضافه کردن مک آدرس برای هر دستگاه جدید دستی قبل از آن می توانید اتصال و بیا و فای خود استفاده نمی کند شما دوستان ممکن است ناراحت کنید!

حفاظت از شبکه خانگی بی سیم خود یک گام مهم برای حفاظت از داده ها و فایل های مهم است. راهنمایی در این پست به حمله از گرفتن جای ثابت در شبکه شما را دنبال کنید.

 امن شما Wifi شبکه