جریان برش طناب خدمات هستند بهتر از کابل

است برداشت تا بخار. پايتخت پیش بینی افزایش 33 درصد مردم انداختن پذیره کابل امسال بیش از آخرین به روز رسانی — سریعتر از تحلیلگران پیش بینی کرد.

ممکن است فکر می کنم این همه چیز در مورد پول، و است که قطعا یک عامل بزرگ. پس از سال اول قفل در معاملات به پایان رسید، اسکناس کابل تلویزیون، به راحتی می توانید بالاتر از 100 دلار در ماه صعود. جای اشتراک کابل با netflix بکشد که 14 ماه که هزینه ترین، راه سریع برای ذخیره پول کمی است. و مطمئن, بخشی از آن 100 دلار + در هر ماه می باید به پرداخت اگر شما پهنای باند اینترنت خود را باز می کنم هنوز هم شما. اما حتی با آن، شما هنوز هم می تواند ذخیره پول برش طناب.

مرتبط با: بند ناف برش فقط داره اگر شما در حال تلاش برای تکرار کابل

اما برش طناب فقط در مورد پول نیست. گران تر از کابل (به خصوص از آنجا که شما هنوز هم بابت دسترسی به اینترنت) توجه به چند خدمات جریان برای برش طناب حتی ممکن است به شما پرداخت شود اما مردم آن به هر حال، از آنجا که جریان خدمات این نکته هستند که بهتر از کابل انجام می دهند. چند دلایل چرا اینجا هستید.

جریان خدمات ارائه بهتر رابط کاربر

من کابل از کالج, زمانی که woolly ماموت ایالات متحده پرسه می زدند و ترافیک Slashdot را پایین وب سرور می تواند نه به حال. چیزهایی بود روشن سپس: در تلویزیون خود را روشن و تغییر کانال تا شما چیزی است که شما می خواهید به تماشای.

نصب setups کابل مدرن این را دوست ندارد. برای یک چیز، ظهور کانال های دیجیتال تغییر کانال آهسته تر ساخته است. سعی کنید به تلنگر را از طریق کانال های این روزها، و شما اغلب باید صبر کنید چند ثانیه قبل از هر کانال واقع در صفحه میآید.

و بله, مدرن مجموعه کابل بالای جعبه سعی در ارائه ویژگی های مانند راهنماهای تعاملی و جستجو، اما اغلب اینها باید بیشتر از آنها نا امید کننده. راهنماهای و ویژگی های دیگر می تواند با کار کند و بیشتر کانال های شما حتی لازم نیست که دسترسی به با هیچ راهی برای فیلتر کردن آن، نشان می دهد.

را در Verizon FIOS ارائه، برای مثال. به گزارش یکی از همکاران من با FIOS آن است که آهسته است که فقط در مورد هر فشار دکمه ثانیه به طول می کشد. آتش تا رابط در خواست خود، و آن طول می کشد تا 30 ثانیه به بار. و حتی در آن عکسها برای نشان می دهد که اید

در حال حاضر، منصفانه، برخی از ارائه دهندگان حداقل سعی کنید ظهور نیست. Comcast خدمات Xfinity، به عنوان مثال، واقع است یک رابط بسیار جذاب و ویژگی های خوب تنظیم — راهنماهای که پرواز در از حق، به عنوان مثال، و به شما اجازه فیلتر به فقط کانال های شما می خواهید برای دیدن.

Xfinity همچنین دارای برنامه است که اضافه کردن برخی از قابلیت حتی اگر آنها در حال حاضر نیستند. شما می توانید کراوات در حساب netflix بکشد (اما نه نقدی یا آمازون)، پاپ تا پنجره با ورزش نمرات و مواردی که. و صدای خود را از راه دور خوب شگفت آور است. شما آن را به کانال های تغییر تنظیمات و حتی جستجوی فیلم ژانر بازیگران و غیره استفاده کنید. اما حتی با تمام آن چیزهایی که هنوز کمی clunky هستند. بنابراین چیز سخت تر برای پیدا کردن از آنها باید رابط بیت گسترده شهری، است. مطبوعات دکمه را می توانید در حالی که برای ثبت نام (سعی در نشان دادن به عنوان مثال، مکث و صبر می کنید چند ثانیه قبل از اینکه واقع اتفاق می افتد).

و Xfinity (که بهترین تلویزیون کابل رابط ما دیده ام) حتی فقط یک شمع به رابط ارائه شده توسط جریان خدمات مانند Netflix و Hulu نگه ندارد. ورود به سیستم را نشان می دهد که شما در حال مشاهده شده است را مشاهده کنید و سپس شروع به تماشای آنها.

کابل مجموعه جعبه بالا نیز کم رنگ در مقایسه با ابزار بخار مجموعه جعبه بالا مانند انتشار چهار تلویزیون یا تلویزیون اپل. برای یکی، جعبه جریان به راه بیشتر ارائه دهندگان محتوا جریان دسترسی دارند. اما آنها همچنین رابط است که بسیار ساده تر و قوی تر است. انتشار، به عنوان مثال، دسترسی به هزاران کانال های مختلف دارد اما هنوز همه چیز بسیار آسان را برای دسترسی و جستجو می کند.

در پایان، برش طناب تنها ارزان تر از کابل (معمولا) نیست. سراسر راه حل بهتری است.

کانال های Obsolete

است “این چیزها پدر چیست؟” “چون من قدیمی، فقط می دونم نگران نباشید.”

کانال های تلویزیون ساخته شده حس، روزی روزگاری. محتوا با استفاده از فرکانس رادیویی خاص در یک ساعت خاص هر زمان که بود نشان می دهد شما در بنابراین شما کوک تلویزیون کانال که تحویل داده شد.

اینترنت ارائه می که کل سیستم منسوخ. است هیچ دلیلی برای «کانال های”به دیگر، وجود دارد غیر از این است که راه کابل همیشه کار می کرد. این روزها کانال را بیشتر در مورد نام تجاری نشان می دهد از هر چیز دیگری تبدیل شده اند. هنگامی که شما تماشا نشان می دهد که توسعه یافته توسط AMC CW, فارکس, SyFy یا، به عنوان مثال، شما تقریبا زیرا که آنچه انجام می دهند چه نوع نمایش شما گرفتن دانند…

پیدا کردن بچه که همیشه دسترسی به Netflix داشته و سعی کنید به آنها توضیح دهید که برنامه های مورد علاقه خود را فقط در یک ساعت خاص یک بار در روز است. زیرا آنها تنها چیزی که اشتباهترین، فکر می کنم آن خواهد شد. سیستم بهتر هم.

اما تلویزیون کابلی باقی مانده است، توسط و بزرگ مرتکب دو کانال است که تفریح معادل دستگاه فکس به وجود دارد بدون هیچ دلیل خاصی. اگر آنها می خواهند به تماشای چیزهایی در خود برنامه کاربران گریخته از DVRs خانه و بر روی تقاضا خدمات باید. ظروف سرباز یا مسافر است.

جریان خدمات، در همین حال، شما به تماشای کارهای بدون فکر کردن در مورد مفاهیم کهنه مانند کانال های اجازه. ورود و شروع به تماشای.

تبلیغات وحشتناک

اما کابل نیست فقط رابط وحشتناک برای تماشای تلویزیون: همچنین تجربه آزار دهنده است. به جای تماشای دهد بدون وقفه streamers ها راه به استفاده می شود، طوری که GEICO همان بلند “جوک” را بازی می تواند کانال های تلویزیون کابلی دائما وقفه برای پنجمین بار در یک ساعت گذشته نشان می دهد.

سازمان دیده بان نشان می دهد در جریان خدمات طولانی کافی است و این به سادگی تبدیل به غیر قابل قبول. من صبر می کنم نه سال برای نمایش را در netflix بکشد از در دسترس قرار داده تا با تبلیغات در حالی که تماشای آن و من تنها در آن. حتی زمانی که شما DVR نشان می دهد و سریع به جلو را می تواند از طریق تبلیغات، آنها هنوز هم فقط افتضاح است.

تاکسی ها در مقابل Lyft

Lyft و Uber بازار تاکسی در بخشی به دلیل pricers پایین تر خود را upended اند. که کل داستان هر چند است: هر دو خدمات نیز بسیار ساده تر برای استفاده از تاکسی های منطقه ای شرکت است. پیش از این، مردم نیاز به نگاه کردن ارائه دهنده محلی تاکسی پیدا شماره، تلفنی و منتظر تاکسی برای نشان دادن. در حال حاضر شما فقط نیاز به برنامه در گوشی خود باز کنید و ماشین احتمال وجود دارد در دقیقه خواهد بود.

ارزان تر، مطمئن است اما به همین دلیل است که مردم با استفاده از آن است که تنها بخشی از. سهولت استفاده از یک معامله بزرگ است.

برش طناب راه همان است. مردم صرفه جویی در پول, مطمئن, اما آنها همچنین مجبور به مقابله با تلویزیون کابلی دیگر. که به خودی خود دلیل به اندازه کافی خوب به سوئیچ است و شرکت های کابلی می شناسیم. برخی در حال کار سخت برای بهبود تجربه کابل، اما من نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم اگر خیلی کم خیلی دیر است.

همانطور که من در مورد قبل از کردیم البته برش طناب برای همه، نیست. همچنین پیشنهاد همه یا هیچ چیز نیست: بسیاری از افرادی که برای پرداخت کابل هم پرداخت Netflix و Hulu و خدمات مشابه. اگر با گذشت زمان، این افراد خود را اشتراک کابل کمتر اغلب استفاده کنید، در تعجب سپس نهایت این سرویس کاملا رها. در شرط Comcast امیدوار است که اتفاق نمی افتد، اما آنها کردم برخی از کار را به انجام اگر آنها می خواهند برای جلوگیری از آن.

عکس های اعتباری: مفهوم عکس / Shutterstock. com