‘شرایط پیکسل’ ممکن است گوگل بی سیم شارژ حوض مفهوم پیکسل پیکسل 3

 3 طراح تلفن

  • بی سیم متصل در گوشی با مارک گوگل از 6 رابطه وجود ندارد.
  • Teardown آخرین نکات گوگل app که حوض “پیکسل دولت” که ممکن است شارژ بی سیم برای 3 پیکسل و XL 3 پیکسل.
  • پایه شارژ بی سیم ممکن است شامل قابلیت های دستیار گوگل برای درخواست اطلاعات شخصی در حالی که گوشی قفل شده است.

اگرچه گوگل بود یکی از اولین طرفداران بی سیم متصل در اکوسیستم اندیشه، شرکت و شرکای آن متوقف شده از جمله ویژگی های پس از 6 رابطه در سال 2014. از آن به بعد، سامسونگ، تعداد انگشت شماری از دیگر تولید کنندگان اندیشه و اپل حتی هستند در حال حاضر از جمله قابلیت در گوشی های خود را. انگار غول جستجوی خود بارانداز شارژ بی سیم به موقعیت پیکسل به نام ساختمان ممکن است با تشکر از teardown جدید از نرم افزار گوگل به نظر می رسد.

تا این لحظه می دانستیم گوگل در حال کار بر روی بخش “dreamliner” جدید است که اجازه می دهد شرکت های مختلف به تولید شارژر بی سیم است که ویژگی های ناشناخته می باشد. این اشاره از موقعیت پیکسل هستند ما سرنخ اول است که گوگل نیز حوض برای رقابت در این رده محصول خواهد ساخت. براساس نام موقعیت پیکسل دلیلی برای باور به لوازم جانبی سازگار با آینده 3 پیکسل و XL 3 پیکسل خواهد وجود دارد.

زیر رشته کد است که 9to5Google قادر به کشف مربوط به دولت پیکسل:

موافقت من نه متشکرم

دستیار شما اطلاعات شخصی خود را می توانید استفاده کنید پیشنهادات، پاسخ به سوالات و هنگامی که تلفن خود را در وضعیت شما پیکسل

سوم کد رشته هم برای شما وقتی گوشی خود را قفل شده است و در وضعیت پیکسل شما

شخصی کمک گرفتن نکات اقدامات که موقعیت پیکسل خیلی بیشتر از فقط بی سیم ممکن است شارژ حوض. حتی اگر گوشی صفحه نمایش خاموش است هنگام 3 پیکسل یا XL 3 پیکسل در موقعیت پیکسل آن مستقر شده است احتمالا اقدام به عنوان دستگاه قابل اعتماد، دستیار گوگل هنوز هم کاملا کاربردی باشد. این روش بدون نیاز به اول دستگاه را باز کند، کاربران دستیار برای اطلاعات شخصی و بیشتر می توانید بپرسید. مقاله مرتبط

به نظر می رسد عکس ها دست بیرون درز از XL 3 پیکسل نمایش گوشی با پشت شیشه. علاوه بر اهداف زیبایی و پذیرش بهبود آنتن داخلی، حرکت دور از فلز شواهد بیشتری است که گوگل به دنبال اضافه کردن بی سیم متصل به گوشی های هوشمند خود است.

در حالی که واضح نیست وقتی که گوگل ممکن است موقعیت پیکسل معرفی آن حس که شرکت آن کنار 3 پیکسل و XL 3 پیکسل که این رویداد را سال سقوط سخت افزار آزاد می کنند.

تا بعدی: Pixelbook نسل دوم نیاز به ناهنجاری های بیش از فقط نازک تر