موتورولا را اوت 2 رویداد بهتر نه تنها راه اندازی موتور نیروی Z3

در پایان ماه ژوئن، موتورولا مرموز ویدیو یوتیوب ارسال شده. کلیپ است بدون صدا تنها 11 ثانیه طولانی است و تصویر شیکاگو آرم موتورولا و کلمات نشان می دهد “اوت 2، 2 بعد از ظهر، موتورولا HQ شیکاگو.”

آن را چک کنید از زیر کلیک کنید برای خودتان مراجعه کنید:

خوشبختانه، توضیحات ویدیو در افشای سر چه موتورولا در ذهن برای اوت 2 است کمی بیشتر مفید است: مارک

تقویم. در 2 اوت ما اعلام بزرگ که موتورولا HQ در شیکاگو در حال ساخت. “سلام” می گویند به راه جدیدی برای اتصال, جریان, دانلود چت تصویری و بیشتر. حاضری?

چه ممکن است این خبر”بزرگ”؟ من می دانم یک چیز: اگر موتورولا است فقط تا اعلام نیروی موتور Z3 hyping، خواهد شد که فوق العاده لنگ.

من یک بار احمق…

 که یک دستگاه جدید Lenovo خواهد بود تقریبا به طور کامل گودی کمتر خیر Z5 مفهوم تصویر طعنه Weibo

برای کسانی از شما که غافل در مه معاون شرکت موتورولا را مادر خیر. بعد شایعات گسترده که دستگاه می توانست 45 روز زمان آماده به کار و 4 TB از ذخیره سازی.

نیازی به گفتن نیست، صنعت گوشی های هوشمند دیوانه رفت. اگر خیر تلفن با مشخصات مشابه آن منتشر شد، این اساسا بازار فرض آن بیش از 2.000 دلار قیمت نبود تغییر دهد. مقاله مرتبط

اما آنچه ما را دریافت کنید? Z5 خیر است که فقط یک بودجه کلون آیفون X 64 GB و یا 128 GB ذخیره سازی نمایش شکاف چانه بزرگ و 3 باتری 300mAh رسیدیم.

خمیازه.

می گویند این ناامید کننده بود کتمان حقیقت از سال است. خیر مرتکب گناه کاردینال بازاریابی: آن overpromised و underdelivered.

حالا ما یکی دیگر از شگرد بازاریابی مرموز با ویدیو یوتیوب است. توضیحات این ویدئو آن به نظر می رسد مانند موتورولا محصول بازی در حال تغییر است که ما را به راه”جدید” را می سازد به زندگی دیجیتال ما.

مشکل است حاضر یک ایده خوب چه موتورولا برای راه اندازی در 2 می گذرد و اگر راست می کنیم، این به هر بازی به تغییر در همه احتمال زیاد نیست.

نیروی موتور Z3 است فقط یک گوشی

قضاوت از راه اندازی قبلی در خط موتور Z این رویداد اوت 2 خوبی برای راه اندازی موتور نیروی Z3 بهنگام است. ما عاشق موتور نیروی Z2 — آن را حتی در حال اجرا برای ما لیست بهترین از اندیشه 2017 است — و در نتیجه فوق العاده هیجان زده به دست ما در پیگیری. حتی اگر آن را دریافت دوربین و عمر باتری ضعیف است ما نیز بازی موتورولا Z3 بسیار کمی کنده.

با این حال، نیروی Z3 دیگر گوشی های هوشمند است. این بدون شک خواهد شد دستگاه کیفیت با مشخصات بزرگ و کیفیت ساخت فوق العاده و سازگار با کتابخانه انجمن موتور نوآورانه. اما در پایان، آن دیگر صفحه نمایش لمسی سیاه تخته سنگ ما استفاده از دو مرور بد شود و گاه به گاه تلفن تماس بگیرید. مقاله مرتبط

مگر در مواردی که نیروی Z3 برخی از ویژگی های واقعا باور نکردنی است، آن اعتیاد به مواد مخدره موتورولا ساختمان است دیدار خواهد کرد.

اما راه اندازی می شود همه چیز در مورد یک دستگاه ندارد. این می تواند نیروی Z3 موتور در 2 راه اندازی اما موتورولا نیز چیز دیگری همراه با آن راه اندازی است. همچنین ممکن است — اگر چه بعید است — نیروی Z3 در همه آمدن و رویداد اوت 2 همه چیز در مورد محصول جدید و هیجان انگیز است.

چه ممکن است که?

انجمن سخنرانان و نمایش هوشمند… آه من!

همانطور که می ایستد در حال حاضر در صنعت گوشی های هوشمند چیزی به کتابخانه انجمن موتور می توانید مقایسه کنید. کسانی که چفت دستگاه مدولار یکی از چند نمونه از ویژگی های سخت افزاری گوشی واقعا ابتکاری و جالب هستند در.

اعطا شده، شما ممکن است هنوز استفاده از آنها یا حتی مراقبت از آنها، اما در موتورولا حداقل چیزی تا آستین خود است که واقعا آن را جدا از بقیه بسته قرار گرفته است. که می گفت برای برخی از گوشی های هوشمند تولید کنندگان دیگر، مانند OnePlus، HTC، و یا حتی گوگل. مقاله مرتبط

با توجه به آن، شاید رویداد اوت 2 هنگامی که شرکت راه اندازی انجمن موتور جدید است که به طور بالقوه راه شما استفاده از گوشی های هوشمند خود را تغییر دهید است.

اما آنچه در وزارت دفاع موتور می توانید بپرسید که به شما می دهد “راه جدیدی برای اتصال, جریان, دانلود ویدئو چت و بیشتر?” خواهد بود که برخی از وزارت دفاع.

شاید جای آن جدید هوشمند بلندگو یا صفحه نمایش هوشمند دستگاه است. خواهد بود که محصول جدید و جالب برای شرکت، اما از آنجایی که ما را مورد خیر نمایش هوشمند با دستیار گوگل از سال 2018 CES در ماه ژانویه شناخته شده است این به سختی که هیجان انگیز خواهد بود. پس از آن ایجاد حس بسیار برای راه اندازی یک محصول جدید صفحه نمایش هوشمند تنها یک هفته بعد در واقع تنها دیروز دستگاه برای فروش که Lenovo.com بالا رفت.

شاید اعتیاد به مواد مخدره ارزش آن این زمان

با این حال بعید است، کاملا ممکن است که خیر و موتورولا از اشتباهات ساخته شده اطراف Z5 خیر آموخته و اوت 2 رویداد می گذرد، به چیزی واقعا شگفت انگیز ما رها خواهد شد.

این واقعیت که ما واقعا هر ایده چه هنوز آمدن ندارد نشانه خوبی است. در مقایسه، راه اندازی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 در 9 اوت و ما در حال حاضر یک ایده خوب از ویژگی های مهم هر دستگاه است. بعید است که وجود خواهد داشت هیچ شگفتی از سامسونگ که در روز است.

اما اوت 2 کمتر از یک هفته دور است و ما تنها پراکنده سرنخ به آنچه موتورولا در فروشگاه برای ما است. در این مرحله، ما می تواند فقط امیدواریم که آن را به چیزی واقعا شگفت انگیز است. یا در دست کم، نه تنها نیروی Z3 موتور.

بعدی: چگونه خیر از شکست دو ساعت سریع رفت؟