بهترین در حال اجرا دیده بان برای هر بودجه بررسی گیک

اگر شما به طور منظم در حال اجرا، قادر به پیگیری پیشرفت شما سرعت، ارتفاع، و مسیر مفید است. گوشی های هوشمند خود را انجام دهد اما پخش اختصاصی در حال اجرا یک راه حل بسیار مفید است. ما بهترین در حال اجرا ساعتهای, هر چه نیازهای شما چک کردن است.

Smartwatch چرا نمی خرید؟ این است که آنچه شما، حال به فکر Smartwatches خیلی خوب برای بسیاری از چیزها است، اما که دقیقا آن است. جک از همه معاملات و استاد هیچ کدام آنها. به طور معمول, عمر باتری در smartwatch خیلی کم است و زمانی که تمرکز در اجرا خود را به سادگی خواهید ثروت اعلان pinging خاموش گوشی خود را می تواند طاقت فرسا. در عوض، پخش اختصاصی در حال اجرا شما به مراتب بهتر عمر باتری، و چیزی است که شما می توانید استفاده کنید فقط برای تمرین ورزش می دهد. اغلب بیشتر آنها بیش از حد, و همچنین عرق مقاوم با دوام. حتی بهتر، بسیاری برای فعالیت های دیگر نیز مانند دوچرخه سواری و یا شنا کردن حتی کار می کنند.

در حال حاضر، می خواهید متوجه پایان خلاصه کوچک ما در اینجا است که بسیاری از ساعت های گارمین. بدون دلیل خوبی نیست. گارمین به راحتی بهترین تولید کننده ساعتهای خارج وجود دارد در حال اجرا است. ما مقاله صرفا در ساعت های گارمین نوشته شده است می تواند — که چگونه بسیاری از وجود دارد و چقدر خوب هستند. اگر در شک، با Garmin بروید. آنها فقط که خوب است. هیچ کدام کمتر شما اطلاع می دهد چند غیر Garmin تراکم معتقدند در آن وجود دارد که نقاط مختلف قیمت و در رده های مختلف.

در حال حاضر، ما تراکم ساعت بهترین در حال اجرا در حال حاضر خارج وجود دارد را بررسی کنید.

بهترین کلی: اگر شما می خواهید به, زیر با انتخاب حق بیمه ما خواهید دید نصب، عیب یابی 235 (250 دلار)

شما پول زیادی در حال اجرا دیده بان می تواند در صرف. در آینده به عنوان رسد کامل، اما Garmin 235 این استاد است. سازمان دیده بان تقریبا همه چیز می تواند دونده متوسط نیاز. مسیر شما را، فاصله، سرعت، زمان، و ضربان قلب خود را به عنوان شما اجرا آهنگ. آن حتی حجم حداکثر اکسیژن می توانید استفاده کنید در طول تمرین خود را تعیین کنید. کنار که ردیابی زنده و فرمان های صوتی شما را تشویق به رفتن بیشتر، با رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری شما دادن تشویق بیشتر شخصی.

هنگامی که در حال اجرا نیست، آن را به عنوان یک ردگیر تناسب اندام شمارش گام های روزانه خود مصرف کالری و خواب شما کار می کند. در حالی که آن را تعویض به شما می دهد عمر باتری تاثیر گذار 9 روز با حالت GPS روشن، این عمر باتری حدود 11 ساعت. در صورتی که می خواهید به استفاده از آن به عنوان smartwatch منظم، آن را نیز ارائه می دهد اعلان های ایمیل پیام های متنی یادآورهای تقویم و تماس.

این نیز ارائه حفاظت از عرق و باران مقاوم در برابر آب (اما شنا هر دور).

بهترین انتخاب حق بیمه: نصب، عیب یابی 645 ($ 399)

اگر کمی بیشتر اتاق در بودجه خود را سپس Garmin 645 استاد خرید بزرگ است. علاوه بر همه چیز 235 پیشرو بدنبال دانلود فراهم می کند، 645 تجزیه و تحلیل اضافی در حال اجرا را ارائه می دهد. آن آهنگ تعادل بار تماس با زمین، طول گشاد گشاد راه رفتن و با دقت تعیین اگر شما تحت آموزش و یا مسمومیت. اساسا، آن را مانند داشتن خود بسیار خود مربی شخصی دنبال شما را به عنوان شما اجرا می شود.

عمر باتری آن است هنوز هم مناسب و معقول با 7 روز در حالت smartwatch یا 12 ساعت با GPS خاموش و نظارت بر ضربان قلب خود از دوستان آن ارزان تر است. پرداخت Garmin که پرداخت بدون تماس را فراهم می کند بنابراین شما لازم نیست که نگران حمل پول نقد یا کارت های اطراف در حالی که شما اجرا وجود دارد.

بهترین راه حل برای تطبیق پذیری: نصب، عیب یابی 935 (499$)

آیا شما در حال اجرا نیاز به تماشای نیز با این نسخهها کار برای هر ورزش دیگر قابل تصور است؟ اگر شما در شرکت در triathlons قصد داریم, شما قطعا انجام. که کجا 935 پیشرو بدنبال راه حل ایده آل است. Pricier از بیشتر است اما آن را برای چندین ورزش های مختلف برآورده می سازد و گرم صرف 49.

آهنگ تغییرات ارتفاع از طریق آن فشار سنج ساخته شده، ارتفاع سنج و قطب نمای الکترونیکی، اثبات ایده آل برای پیاده روی. بنابراین شما می توانید ببینید که دقیقا چگونه شما هر مرحله از راه در حال انجام که, وجود بازخورد برای اجرای دوچرخه سواری و شنا، پیشرفته است.

عمر باتری 2 هفته قابل توجه در حالت smartwatch با حالت GPS که آوردن به 24 ساعت هنوز سنگین است. اگر شما دائما در حال حرکت، شما نمی خواهید به شارژ ساعت شما به طور منظم, این راه ایده آل هایی که است. چاقو ارتش سوئیس ساعت ورزش است.

بهترین راه حل برای برنامه های شخصی در حال اجرا: M430 قطبی (200 دلار)

در ما استراحت اول از خط Garmin داریم M430 قطبی یک نمونه نادر از ساعت واقعا بزرگ در حال اجرا است که توسط شرکت های مختلف ساخته شده است.

سازمان دیده بان مقدار زیادی از چیزهایی شما، مانند ردیابی سرعت، فاصله، سرعت، انتظار می رود و مسیر شما را از طریق GPS یکپارچه خود را می کند. 24/7 فعالیت بیش از حد، حق به خواب شما ردیابی است. همچنین لرزش هشدار برای همه اعلان های لازم خود را. که در آن M430 قطبی می ایستد از طریق خود برنامه های شخصی در حال اجرا است که با توجه به نیازهای شما سازگار است. گره خورده به آن وضعیت بهبودی است که ایده را به شما می دهد که شما نیاز به استراحت و زمانی که خوب شما برای بازگشت به در حال اجرا. ویژگی های از قبیل ارزش ویژه به هنگام راه اندازی، ساخت این خرید هوشمند هستند.

بهترین انتخاب بودجه: نصب، عیب یابی 25 (99 دلار)

وجود دارد واقعا بدنبال راه حل برای هر بودجه است. 25 استاد Garmin تنها 99 دلار است اما این امکانات کافی آن را به خرید ارزشمند ارائه می دهد. با GPS یکپارچه آن آهنگ که در آن شما، تا چه حد و با چه سرعتی زد. اگر چه هیچ پیگیری خواب آن به عنوان ردیاب فعالیت بقیه روز هم دو برابر.

اگر شما سوئیچ کردن GPS عمر باتری حدود 10 ساعت در حالت GPS با 10 هفته تاثیر گذار است. بدون حسگر ضربان قلب ساخته شده است وجود دارد، اما شما می توانید خرید مانیتور به صورت جداگانه و استفاده از آن داده ای که با سازمان دیده بان. همچنین، به انتظار هر خرابی پیشرفته در حال اجرا نیست. به عنوان دیده بان در حال اجرا ساده هر چند، این باید پوشش پایگاه های اصلی خود را.

بهترین شبه Smartwatch: عکس Fitbit (200 دلار)

اگر شما در حصار مورد که آیا می خواهید پخش در حال اجرا و یا smartwatch سپس عکس Fitbit بهترین هر دو جهان است. زیرا این نوع بیشتر شبیه به smartwatch از دیگران می رسد.

بهره برداری به اکوسیستم Fitbit آهنگ تمام فعالیت های خود از جمله الگوهای خواب و ضربان قلب شما. بیش از 15 تمرین های مختلف، از جمله شنا لطف مقاومت آب 50 متر بر اساس آن نظارت. اضافه کردن ویژگی های آمادگی جسمانی آن نیز فراهم می کند بر روی صفحه نمایش مربیگری, و توانایی برای ذخیره بیش از 300 آهنگ جداگانه از طریق.

که, بسیاری از برنامه ها برای نگه داشتن با ورزش نمرات گزارش آب و هوا و اعلان ها را برای گوشی های هوشمند خود وجود دارد. این ترکیبی واقعی از smartwatch و در حال اجرا دیده بان, اگر چه هیچ یک از آن کاملا براق به عنوان یک راه حل اختصاص داده شده است.