نشت لوازم جانبی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9: زیبا و S و موارد نشان داد

 Purportedly بیرون درز تصاویر 9 توجه داشته باشید کهکشان. لوازم جانبی 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ آندروید عناوین

  • این گزارش، از جمله چند مورد فاش.
  • ما نیز دیدن پوشش محافظ سنگین است که به میل-انحراف 810 G مخفیگاه آنان است گواهینامه.
  • عضویت جدید لوازم جانبی قبلا لوازم جانبی مانند شارژر جدید بی سیم به بیرون درز.

موارد بسیاری درباره 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ در حال حاضر می دانیم، دو علت ارائه می FCC براده و گزارش های دیگر به بیرون درز. به عنوان WinFuture (نسخه ترجمه شده) تا به کشف تصاویر از لوازم جانبی مختلف است قطار نشت فقط رتبهدهی نشده است اگر چه، را متوقف کرده است.

اول تا, ما قلم S-قلم جدید که به نظر می رسد می شود در رنگ های مختلف (از زرد به بنفش و سیاه و سفید) در دسترس است. تصاویر نیز نگاه خوب در قلم به طور کلی در اختیار ما. اعتقاد بر این است تعویض سامسونگ به بلوتوث شده S-قلم که می تواند از طریق 9 توجه خود را شارژ می شود.

لوازم جانبی بعدی تلنگر “روشن مشاهده” است، دیده می شود زیر، آن را نیز اجازه می دهد تا 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ به دست رایگان مشاهده لبه پنجره رساند پوشش. جبهه پوشش شفاف است (از این رو “مشاهده” پاک کردن)، به بررسی صفحه نمایش خود را بدون در واقع باز کردن پوشش شما اجازه می دهد.

دوست ایده پوشش تلنگر اما نیاز به چیزی با دوام تر؟ سپس پوشش محافظ ایستاده (در زیر) ممکن است برای شما.  Winfuture یادداشت که این پوشش میلیون-انحراف 810 G است گواهینامه به نظر بدیهی می رسد بخش پس از آن باید سوء استفاده برخی از مقاومت در برابر.

سپس پوشش “رهبری مشاهده” که قبلا برای امثال S9 کهکشان و توجه 8 منتشر شد وجود دارد. اگر شما هنوز پوشش مشاهده نقطه HTC این تا خود کوچه اثر سبک رهبری برای صفحه 9 توجه داشته باشید ارائه می شود ممکن است. در نهایت، ما باید پوشش سیلیکونی هیچ بندی لبه محافظ در اطراف 9 توجه اما ترک جلو در غیر این صورت در معرض. لوازم جانبی هر دو زیر را می توان مشاهده کرد.

این لوازم جانبی جدید آخرین جانبی به پیش از پرتاب به بیرون درز هستند. سطح “بی سیم شارژر دو” اوایل این هفته، اجازه می دهد کاربران به هر دو شارژ تلفن یا تلفن و smartwatch بر روی یک پد دیدیم. مقاله مرتبط

هستند بسیاری از اسرار 9 توجه از کیسه در این مرحله می رسد. ما در حال انتظار تلفن با Exynos 9810 پردازنده (یا گل میمون 845 در ایالات متحده)، 6.38 اینچ صفحه نمایش AMOLED 6 GB RAM و 4 باتری 000mAh. گوشی نیز به دو 12MP دوربین در عقب اهمیت 8MP selfie و طراحی مقاوم در برابر آب/گرد و غبار IP68 بسته تنظیم شده است.

ما باید صبر کنید تا 9 اوت برای سامسونگ به همه نشان می دهد اما نقطه نشت قبلی به تاریخ انتشار اوت 24. در حالی که به نظر می رسد، مثل تقریبا تمام مشخصات مفصل به احتمال زیاد برای دیدن چند ویژگی های نرم افزار بیشتر نشان داد که ما رویداد، مانند پیشرفت دگزامتازون و Bixby 2.0.

اخبار 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ بیشتر در زندگی خود نیاز دارید؟ سپس شما باید بررسی کنید توپی شایعه در اینجا.