هنگامی که بچه ها را به تصویر می آیند بهترین جریان خدمات تلویزیون برای مردم با جوان کودکان و نوجوانان بررسی گیک

تغییر راه ما فروشگاه چیزهایی — دیگر است فقط در مورد آنچه نیاز دارید یا می خواهید، اما آنچه بیش از حد برای آنها بهتر است. آنها نیاز دارند مطالب مناسب سن بیش از حد تلویزیون استثنا، نیست. در اینجا این است که ما تراکم بالا برای بچه های دوستدار تلویزیون جریان خدمات.

اگر شما زندگی می کنند زندگی برش طناب خود را (و یا طرح در ارائه آن ضربه)، سپس جریان تلویزیون چیزی شما یا در حال حاضر و یا به دنبال است. اما همه بسته جریان ایجاد می شوند به همان اندازه — دور از آن در واقع. احتمالا وجود دارد فاصله بزرگتر بین کانال های و قیمت ها در جریان خدمات که کابل های سنتی.

به خصوص اگر شما به دنبال نه تنها محتوای شما می خواهید، اما برنامه ریزی آموزشی (یا حداقل سرگرم کننده) برای یک کمی شما را که می توانید را به یکی از بهترین چالش واقعی را پیدا کردن. ما در هر یک از پنج بزرگترین ارائه دهندگان تلویزیون جریان نگاه — زنجیر پلی استیشن Vue، Hulu با زنده تلویزیون در حال حاضر DirecTV و تلویزیون یوتیوب — و مقایسه آنها در برابر هر یک از دیگر تمرکز فقط بر محتوا برای کودکان و نوجوانان.

قبل از اینکه ما را به دریافت که، با این حال، ما نیاز به تعریف اول چه “محتوای کودکان” در این زمینه است. بنابراین ما برای نام بزرگ در اینجا نگاه ما در حال تمرکز در سن ابتدایی و پايين: دیزنی (از جمله XD و صغیر)، nickelodeon است (از جمله نیک جونیور Nicktoons و نوجوان نیک)، شبکه کارتون و بومرنگ. ما همچنین به در نظر گرفتن هر کانال های اضافی است که به هر پلت فرم جریان خاص زمان. ما تمرکز بر مقرون به صرفه ترین بسته است که هر کانال را برای ارائه دهنده خاص ارائه می گردد.

سوال مطالب برای کودکان و نوجوانان قدیمی تر وجود دارد. هنگامی که بچه می رسد سن خاصی، آن اختیار پدر و مادر است چه مناسب است و آنچه را برای خانواده خود نیست. در نتیجه، کانال ها و مطالب در نظر شروع به طور افراطی متفاوت است از پس ذهنی است — اما برای آنهایی که کمی آن را کمی ساده تر برای تعریف “سن مناسب” است.

در نهایت، ما می خواهیم آن را روشن است که ما در مورد تلویزیون جریان خدمات صحبت — برنامه های فردی نیست. پس از آن تلویزیون با تبلیغات اینها فقط مبتنی بر اینترنت تلویزیون بسته — دقیقا مانند آنچه شما را از دهنده کابل, فقط تحویل توسط بستر جریان دریافت کنید. علاوه بر این، قیمت های زیر فقط مطالب بچه ها اما برای پایه محتوا (شما می توانید مانند ESPN و کمدی مرکزی انتظار می رود منظم ایستگاه) به همراه محتوای بچه نیستند.

بهترین کلی: رسن نارنجی با بچه ها اضافی ($ 30/mo.)

هنگامی که آن را به بیشتر صدای بلند برای پریدن و قوز می رسن نارنجی پیروزی شات های طولانی طول می کشد. بسته های پایه نارنجی 25 دلار در ماه است و آن شامل دیزنی و کارتون شبکه پیش فرض. اما برای اضافی $5 ماه, شما می توانید بسته بچه ها فوق العاده است که می افزاید: اضافه تن برنامه نویسی فرزند اضافه: کاربر دیزنی XD دیزنی نیک جونیور TeenNick Nicktoons بومرنگ کودک تلویزیون و تلویزیون اردک.

بنابراین برای 30 دلار در ماه، شما موفق به دریافت ده کل کانال فقط برای بچه ها. آن بیشتر است که ارائه هر گونه خدمات جریان است پول — شما مجبور به پرداخت بیش از دو برابر و حتی شروع به مقایسه دو زنجیر.

بیشتر محتوای با کیفیت: DirecTV عاشق هم آن (70 دلار)

اگر پول مهم نیست، DirecTV حالا عاشق اند آن بسته کردن به شما همه کانال های بزرگترین: BabyFirst بومرنگ کارتون شبکه دیزنی کاربر دیزنی, دیزنی XD Nickelodeon است, نیک جونیور، Nicktoons، و TeenNick.

Tradeoff اینجا می آید به دو کانال در مقایسه با زنجیر نارنجی: nickelodeon است و BabyFirst دارد جابجا در تلویزیون کودک و تلویزیون اردک دو کانال بسیار کوچکتر. اما که بیشتر از دو برابر هزینه، اگر شما از ما بخواهید فروش سخت است — اما اگر nickelodeon است واقعا که برای شما مهم است، هی، سپس به دنبال آن بروید.

می توانید خودتان $10 ماه با رفتن با DirecTV حال رفتن بزرگ بسته ذخیره کنید، اما شما بومرنگ در انجام این کار از دست بدهند. گزینه های انتخاب.

در غیر این صورت، استفاده از برنامه

در حالی که گرفتن محتوای بیشتر از خود بسته جریان است چیزی است که هر کس می خواهید باید مورد چقدر چند نرم افزار خوب برای فرزند شما در حال مشاهده انتخاب اضافه کنید فراموش نکنید. آیا شما آنها را محل بسته جریان و یا به عنوان مکمل استفاده می کنید، برخی از گزینه های واقعا بزرگ در خارج وجود دارد وجود دارد.

پی بی اس کودکان مثال بزرگ برنامه مستقل است که فراهم می کند محتوای بزرگ برای آنهایی که کمی است. سپس اگر شما در حال حاضر استفاده از Netflix Netflix بچه ها گزینه خوبی است. اگر شما از آمازون نخست سپس برای چند دلار ماه Freetime نامحدود برای بچه های خود می توانید آنها را می دهد که دسترسی به هزاران هزاران کتاب رایگان بازی و قسمت تلویزیون نشان می دهد. برنامه بچه YouTube وجود دارد اما ما طرفداران بزرگ نیست. الگوریتم های کنترل خودکار بدون زرق و برق، کم هستند.  اگر شما مطالب وجود سوال برانگیز باشد با توجه به آن، ما نگاهی به برخی از جایگزین های خوب برای بچه های یوتیوب گرفته شده.

بسته به بستر جریان شما استفاده بالقوه وجود دارد بسیاری از دیگران وجود دارد که ارائه محتوای آزاد فقط برای آنهایی که کمی–شما فقط نیاز به حفاری در اطراف ذره کوچک و یافتن چیزهای شما فکر می کنم پسر یا دختر کوچک خود را مانند.