در صورت استفاده از چند تقویم روزانه و شما چگونه وارد اضافه و تقویم های iCal به خانه گوگل

نیز خانه گوگل استفاده و سپس شما چگونه نا امید کننده هنگامی که شما در مورد روز خود را بپرسید که گوگل صفحه اصلی تقویمهای خود را لیست نمی دانم آن است . خوشبختانه، که تغییر است.

گوگل در حال حاضر کردن ویژگی که در صفحه اصلی Google دیدن همه شما تقویم های وارد شده، از جمله اجازه می دهد تا iCal نورد است. به این ترتیب شما می توانید تقویم اپل با تقویم گوگل خود را به اشتراک بگذارید و آن را به عنوان بخشی از جلسه مطبوعاتی روزانه خود را دریافت.

مرتبط با: نحوه واردات یک iCal یا. فایل ICS به تقویم گوگل

که گفت: این ویژگی هنوز، نورد تا آن هنوز در دسترس نیست. هنگامی که به شما در دسترس می شود اینجا است چگونه می توانید این تقویم را اضافه کنید. و این روند همان iOS و اندیشه است.

اول، باز کردن صفحه اصلی Google حدود باز منو و انتخاب گزینه “تنظیمات بیشتر”.

در پایین یک بیت و از دست دادن منو “تقویم”.

نشان می دهد لیستی از تمام تقویم فعال اینجا–از دست دادن “نشان می دهد بیشتر” برای دیدن بقیه.

تمام تقویم های موجود در این لیست از جمله تقویم iCal و وارداتی نشان دهید. اگر شما دان ‘ t آنها، این ویژگی هنوز شما نیست. برای افزودن تقویم به منزل شما فقط کادر انتخاب کنار نام آن را ضربه بزنید.

از آن نقطه به جلو, هنگامی که شما در مورد روز خود را بپرسید گوگل صفحه اصلی به این جزئیات در کنار تقویم گوگل خود را.


کامرون Summerson طرفداران سر سخت اندیشه، فستيوال متعصب، رئیس فلزی و دوچرخه سوار است. زمانی که او کلید اینجا که HTG، صرف وقت با همسر و بچه پاها بر روی دوچرخه در حال چرخش دور در 6 رشته و یا در حال ناامید در گاو chugging پیداش می تپش است.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،