علاوه بر انسان، تنها پستاندار شناخته شده به عشق گرم فلفل است؟

پاسخ: درخت زن غرغرو

برای طولانی ترین زمان، انسان ها تنها پستاندارانی غذای تند دوست بودند که اعتقاد بر این بود. پستانداران, جهانی, که گیرنده های فراوان برای کپسایسین ترکیب در فلفل است که تند “کپی” را ایجاد می کند — و به عنوان یک قاعده آن لذت بردن از خوردن نیست. مواد دانه پرنده شما را خارج از محل را با پودر فلفل به عنوان مثال، راه بسیار خوبی برای حفظ سنجاب دور است اما نمی خواهد ذهن پرندگان. (پرندگان گیرنده های کپسایسین را نداشته و در واقع استدلال تکاملی می شود ساخته شده است که گیاهان فلفل بندر دو ترکیب است که سوار پستانداران به دور در حالی که هنوز جذب پرندگان به منظور موفق با دانه های خود را گسترش یافته است.)

با توجه به آن، آن قابل درک است تنها انسان لذت می برد خود را با لذت مشکوک روشنایی شکنجه را اينجا، در آتش با فلفل به طور فزاینده spicier. اما معلوم است که آن را به مصرف فلفل مشتاق می آید هر چند ما در خانواده پستانداران تنها نیست. فروتن کمی درخت زن غرغرو گیاهان chowing پایین در فلفل و ادویه خیلی دوست دارد.

اندازه کافی جالب توجه، اما, درخت زن غرغرو فلفل برای هیجان آن اما صرفا برای تغذیه خوردن نیست. در واقع نمی رسند احساس سوختگی در همه. محققان در موسسه جانورشناسی کونمینگ این است که یک جهش ژنتیکی در درخت shrews اساسا dampens برای اجتناب درک شان از کپسایسین یافت. ايمان shrews اصل اقتباس به منظور خوردن boehmeriaefolium پیپر ، برگ گیاه تند با آن کپسایسین تولید — توانایی خود را به خوردن فلفل داغ با ایمنی تنها اثر جانبی از خود تطابق اصلی است.

تصویر توسط Shreeram M V/ویکی مدیا.