در حال حاضر بیشتر حمل و نقل از Huawei در چین افتخار

، 9 مطلب گوشی های افتخار است.

  • Huawei در افتخار نام تجاری حمل می شود بیشتر تلفن های هوشمند از خود Huawei در Q2 سال 2018 در چین، بر اساس گزارش جدید.
  • ردیابی Canalys شرکت ادعا می کند که زیر نام تجاری اختصاص 55 درصد از محموله های Huawei در بازار.
  • Huawei نیز شکست رکورد برای ترین واحد حمل در سه ماهه گزارش در بر داشت.

هنگامی که آن را به محموله های گوشی های هوشمند می آید و هیچ جا این است Huawei از قدرت به قدرت در بازار رقابتی فوق العاده چینی آشکارتر از رفته است.

با توجه به Q2 گزارش 2018 ردیابی شرکت Canalys ، Huawei از Q2 2011 که 27 درصد بيشترين سهم بازار را برای نام تجاری تلفن همراه در چین است. تولید کننده چینی نیز شکست رکورد برای ترین واحد در سه ماهه (28.5 میلیون واحد) حمل می شود.

اخبار بزرگترین با این حال، که آن افتخار زیر نام تجاری در حال حاضر حساب های ها بیشتر از Huawei خود را حمل می شود ممکن است. ردیابی شرکت یادداشت که افتخار حساب هم اکنون برای 55 درصد از محموله Huawei به 33 درصد در مقایسه با سال قبل.

تحلیلگر Canalys جیا ماه می گوید زیر نام تجاری موفقیت در 500 دلار + قیمت براکت، در حالی که همچنین سرقت سهم بازار در ردیف کم هزینه از Xiaomi و دیگران پیدا کرده است. در واقع Canalys مدیر ارشد نیکول پنگ tweeted که افتخار Xiaomi را برای محموله در بازار سبقت است.

می گوید: افتخار افزایش موفقیت ارائه یک معضل برای Huawei در P مارک های اصلی، خوراک و سری جدید. تحلیلگر می گوید این علامت های تجاری “خطر از دست دادن منابع به افتخار” به عنوان شاخه های Huawei برای 200 میلیون گوشی فروخته شده در سال 2018. معنا می بینیم زیر نام تجاری منجر به اتهام با ویژگی های نوآورانه اول یا سهم عمده ای از بازاریابی دلار است؟ که باقی مانده است دیده می شود.

Huawei است واقعا افتخار رول

 10 افتخار

افتخار است ریشه های آن به عنوان برند فقط ارائه گوشی با مشخصات مشابه به Huawei در مارک های اصلی. به عنوان مثال، 10 افتخار سهام مقدار زیادی مشترک با Huawei P20 چیپست باتری و جلوی دوربین. سپس به افتخار 9 مطلب، که سهام همان صفحه نمایش و تراشه و باتری و عقب نصب دو دوربین به عنوان هوشمند P Huawei است.

نام تجاری زیر نیز به دست آورده شهرت برای قیمت های ارزان تر در مقایسه با گوشی های Huawei اصلی. در حالی که می آید 10 افتخار در 399 یورو به عنوان مثال، قیمت P20 استاندارد در 649 یورو است. P20 لایکا لنز تثبیت کننده تصویر نوری و 128 GB ذخیره سازی ارائه می دهد اما که تفاوت 250 یورو حساب نمی? 10 افتخار همچنین جک هدفون برای آنچه در آن ارزش.

چه در مورد بقیه بازار

 نمودار نشان Canalys مارک های چهار صفحه برای سه ماهه در چین. Canalys

دور را بالای چهار در چین، با توجه به Canalys به آن (21 درصد سهم بازار) Vivo (21 درصد) و Xiaomi (14 درصد). Vivo تن رشد سال به سال در حالی که آن را دیدم فقط سه درصد رشد را دیدم و Xiaomi تقریبا بدون تغییر باقی ماند. محموله کلی پایین هشت درصد در سراسر هیئت مدیره از واحد 113 میلیون سال پیش به 104 میلیون در این سه ماهه بود.

تعجب بزرگ اما است که محموله از مارک های دیگر پایین عظیم 51 درصد بود. به عنوان بیشتر اثبات است که تحکیم بازار چینی، به عنوان بالا چهار ادامه خط جلوتر عمل می کند.

چه نام تجاری زیر Huawei را؟ رقابت های داخلی خوب برای این صنعت است؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید.