9 توجه داشته باشید کهکشان بازی فکری کمتر cringeworthy از سامسونگ اخیر تبلیغات

  • یوتیوب سه جدید سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 بازی فکری آمار یوتیوب امروز هستند.
  • هر فکری با تمرکز بر جنبه 9 توجه داشته باشید: عمر باتری ظرفیت ذخیره سازی و پردازش سرعت آن.
  • تبلیغات — خوشبختانه — نه به عنوان به عنوان برخی از آگهی های اخیر سامسونگ cringeworthy.

این صبح سامسونگ سه جدید تیزر تبلیغات در یوتیوب ترویج رویداد سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 پايه در 9 اوت منتشر شده. خوشبختانه، این سه گانه بازی فکری cringeworthy کمتر از دیگر تبلیغات سامسونگ اخیر است.

متاسفانه هر چند، هیچ کدام از تبلیغات ما 9 توجه داشته باشید کهکشان نشان می دهد. با این حال، ما آنقدر درز اطلاعات در دستگاه در حال حاضر که شما را به بسیاری از تخیل بدانید که چه خواهد شد آن را مانند نگاه حداقل احتمالا لازم نیست. مقاله مرتبط

تمام سه تیزر تبلیغات زیر میبینید اما همه آنها به دنبال همان فرمت. هر یک را به تصویر می کشد یک فرد با استفاده از تلفن است که نوعی مشکل: ذخیره سازی کافی نیست، بیش از حد کند و باتری کافی نیست. آگهی های کاربر سرخوردگی و تلاش های خود برای دور زدن مشکل مجسم و سپس ژانر “زیادی در روز تغییر دهید” را روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

هیچ بلاعوض در اپل این زمان در اطراف می زند. خوشبختانه.

اینجا تبلیغات سه:

عمر باتری

فضای ذخیره سازی

پردازش سرعت

می تواند تنها فرض می کنیم از تبلیغات است که سامسونگ به مشتری جلب کردن مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی و پردازش با سرعت بالا و عمر طولانی باتری 9 توجه داشته باشید کهکشان در رویداد Unpacked.

سامسونگ به احتمال زیاد بر روی ویژگی های جدید ادعایی از S بسیار همراه با کلی ارتقاء داخلی 9 توجه به فروش دستگاه بانکداری است. اما که می خواهد به اندازه کافی است؟ با فروش بدون زرق و برق S9 سامسونگ کهکشان و کهکشان S9 پلاس (دستگاه های کهکشان S دست کم نسبت به قبلی)، سامسونگ نیازهای آمار پايان دهد با 9 توجه داشته باشید.

تو چی فکر می کنی? شما 9 توجه داشته باشید فقط براساس برخی از ارتقاء داخلی و زیبا جدید S خرید؟ ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: توجه داشته باشید کهکشان 9 رسمی رندر بیرون درز