بازیگران الکسا است آمازون پاسخ به بازیگران گوگل — استاندارد طلا برای پخش محتوا از طریق بلندگو تلویزیون و بیشتر اما فقط برای بازیگران گوگل موسیقی

است، اما چیزی که آمازون را رد کرده است اضافه کردن به دستگاه ها و خدمات آن. بنابراین به جای آن خود را ایجاد.

بازیگران الکسا درستی نام آمازون راه حل در اینجا، اگر اولیه اجرای بسیار محدود است — تنها کار می کند در الکسا محصولات (اکو شخص ثالث الکسا سخنرانان و چهار دستگاه) و با برنامه موسیقی خود آمازون. بنابراین، حداقل برای زمان کنونی آن جز جریان صوتی را پشتیبانی نمی کند.

در حالی که رقیب گوگل بازیگران واقعی برای فضای الکسا رتبه دهی نشده است نیست، این شروع خوب است. این اجازه خواهد داد که کاربران الکسا برای شروع موسیقی را در تلفن خود را یکپارچه انتقال آن به الکسا را فعال کنید دستگاه سازگار سپس انتقال به تلفن.

معلوم نیست که در آن بازیگران الکسا را از اینجا بروید، اما یکی که آمازون در نظر دارد در ساختمان کامل بازیگران گوگل رقیب برای اکوسیستم خاص خود گمان می. فقط یک چیز بیشتر به اضافه کردن به لیست طولانی در گوگل و آمازون نزاع با یکدیگر.

با توجه به Kastrenakes یعقوب در گاردین، آمازون برنامه های بیشتر برای بازیگران الکسا است، نه تنها حال حاضر شمارش است: آمازون

است هر گونه اطلاعات بیشتر هنوز در مورد که در آن بازیگران الکسا می خواهد آینده را اعلام کرد. بنابراین هیچ کلمه ای در اینکه برنامه های شخص ثالث مانند Spotify، می خواهد قادر به اضافه کردن این ویژگی وجود دارد. “ما همچنان به بهبود این ویژگی و پشتیبانی در طول زمان گسترش،” سخنگوی ولی در ایمیل گفت:.

آمازون می خواهد برای iOS و اندیشه امروز با بازیگران الکسا در حال پخش روی صفحه نمایش دکمه بروز رسانی آن برنامه موسیقی.