مرمت گوگل پیکسل 2 خیلی بزرگ در فروش $499 معامله بهترین خرید

 گوگل پیکسل 2 خیلی بزرگ بهترین خرید

گوگل پیکسل 2 XL هنوز گزاره نه گران اما اگر مدل مرمت بهترین خرید مهم نیست که معامله جذاب برای شما.

زنجیره ای خرده فروشی 64 GB ارائه شده است “گیک ترکیب تیم ملی فوتبال آمریکا خبره” پیکسل 2 خیلی بزرگ برای تنها $499.99. با توجه به راهنمای خروجی بهترین خرید را گیک ترکیب تیم ملی فوتبال تایید دستگاه های مرمت در وضعیت بسیار عالی هستند و شامل لوازم جانبی اصلی و بسته بندی.

خرده فروش را ادعا می کند این 350 دلار خاموش قیمت به طور منظم، اما کاملا گمراه کننده به مقایسه قیمت دستگاه مرمت که از مدل با نام تجاری جدید است. با این حال، قیمت 500 دلار معامله خوشمزه در مقایسه با مدل های مرمت در آمازون، که معمولا در 600 دلار ثابت هست +. در بهره گیری از این پیکسل مشتاق 2 معامله XL? سپس آمار دکمه زیر برای شروع.

چه قیمت?

 خیلی بزرگ گوگل پیکسل 2.

XL پیکسل 2 آخرین پردازنده ندارد اما آن ورق تنظیمات جامد با این وجود دارد. شما در حال گرفتن چیپست گل میمون 835 4 گیگابایت رم و 64 GB از ذخیره سازی (متاسفانه ثابت). تلفن نیز ارائه می دهد 6 اینچی OLED 1440 p نمایش (18:9) با مقاومت در برابر گرد و غبار/آب IP67 و 3 باتری 520mAh.

اما نقطه فروش بزرگترین آن ممکن است f/1.8 اصلی دوربین 12MP, ارائه فوق العاده HDR + تصاویر و جرقه بزند به حالت عمودی. بررسی پیکسل 2 ما پر بود از ستایش برای تجربه دوربین, قدرت اندیشه جیمی Westenberg تلفن در زمان عکس های “خیره کننده” گفت: به عنوان است. او همچنین به عکس به عنوان آن یکپارچه slaps لیست مواجهه با هم سرعت پردازش اشاره کرد. مقاله مرتبط

“سرعت شاتر دو فایل هستند به عنوان بالا به عنوان افراد، که قابل توجه است با توجه به چگونه پیکسل اساسا گرفتن چند عکس در هر زمان به درخواست آن HDR است +،” جیمی نوشت. “حتی در شرایط نور پایین تر دوربین نمی شاتر باز برای مدت طولانی برای قرار گرفتن در معرض جبران نگه دارید — آن فقط جرقه بزند و به کار می شود.”

تا بعد: 3 پیکسل گوگل : تمام شایعات است و نشت در یک جا