چگونه به حذف تاریخ پخش YouTube خود (و سابقه جستجوی) یوتیوب

هر ویدیو یاد شما تا کنون، با فرض با حساب Google خود شوید، دیده اید. YouTube با استفاده از این تاریخ برای توصیه و حتی شما را به تماشای فیلم های قدیمی دوباره را تشویق می کند. در اینجا این است که چگونه به پاک کردن تاریخچه سازمان دیده بان — متوقف و یا آن را جمع آوری.

اگر شما به YouTube با حساب Google خود هنگام تماشای وارد تاریخ پخش و جستجو فقط ذخیره می شود.

حذف موارد از خود پخش تاریخ (و جستجو تاریخچه)

YouTube Android app است حالت عدم جاگذاری سابقه شما می توانید به فعال دو «موقتا جمع آوری تاریخ جلوگیری از. حتی می توانید از یوتیوب جمع آوری تاریخ پخش خود را کاملا با استفاده از دستورالعمل های زیر را متوقف است. اگر می خواهید چیزی را تماشا کنید، بنابراین، در تاریخ خود را نمی خواهید، استفاده از زیر راهنمایی عوض.

اما اگر شما در حال حاضر فیلم را تماشا کرده ام، حالت عدم جاگذاری سابقه کمک کند و شما نیاز به حذف آن از سابقه خود را اگر شما نمی خواهید آن را دوباره را مشاهده کنید.

برای انجام این کار در مرورگر وب شما سر به وب سایت YouTube و دکمه منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. گزینه “سابقه” در نوار سمت زیر کتابخانه کلیک کنید.

برای حذف یک مورد از تاریخ پخش کلیک کنید و یا از دست دادن “X” به حق آن. شما باید روی ویدیو با ماوس خود را به “X” در وب سایت دسکتاپ بروید.

شما همچنین “سابقه جستجوی” اینجا را به لیست تمام جستجوهای شما ساخته شده در یوتیوب می توانید انتخاب کنید. “X” به حق آن را حذف جستجو کلیک کنید.

شما همچنین می توانید حذف موارد از تاریخ پخش خود را در نرم افزار یوتیوب برای آیفون و آندروید یا iPad.

برای انجام این کار، از دست دادن نماد “کتابخانه” در نوار ابزار در پایین نرم افزار و سپس شیر گزینه «تاریخ».

از دست دادن منو راست ویدیو را فشار دهید و سپس گزینه “حذف از تاریخچه سازمان دیده بان” را ضربه بزنید.

ما راه را مشاهده سابقه جستجو تمام و حذف جستجو های شخصی از آن در برنامه تلفن همراه YouTube نمیبینم. وب سایت یوتیوب را برای حذف جستجو های شخصی استفاده کنید. شما همچنین می توانید مشخص کل YouTube جستجو سابقه app با استفاده از زیر دستورالعمل.

روشن شما کل تاریخ پخش (و سابقه جستجوی)

به جای حذف فیلم های فردی مشاهده شده، شما فقط می تواند پاک کردن سابقه پخش تمام از سرورهای Google. هشدار داده می شود: این بدتر به عنوان یوتیوب نمی دانم چه نوع از فیلم شما در حال مشاهده مانند توصیه ویدئو YouTube را.

برای این کار در وب سایت یوتیوب، دکمه منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید و سپس گزینه “تاریخچه” را کلیک کنید. به حق فیلم مشاهده شده خود را به فرمان “پاک کردن تاریخچه سازمان دیده بان همه” کلیک کنید.

یک جعبه گفتگو ظاهر خواهد شد شما برای تایید درخواست. «روشن دیده بان تاریخ”برای تایید انتخاب خود را کلیک کنید.

حذف سابقه جستجو YouTube “تاریخچه جستجو” زیر نوع تاریخ اینجا کلیک کنید و سپس “پاک کردن تاریخچه جستجو همه” فرمان را کلیک کنید.

سر به کتابخانه برای پاک کردن کل سابقه شما در برنامه تلفن همراه YouTube > تاریخ. از دست دادن منو دکمه در بالای نرم افزار و سپس گزینه “تنظیمات تاریخچه” را ضربه بزنید.

به پایین بروید و شیر “روشن دیده بان تاریخ” در تاریخ & حریم خصوصی.

شما همچنین می توانید “پاک کردن سابقه جستجوی” اینجا به پاک کردن سابقه جستجوی YouTube کل شیر.

حالت عدم جاگذاری سابقه استفاده از یوتیوب

اگر شما به تماشای برخی از فیلم های شرم آور شما نمی خواهید به یوتیوب برای به خاطر سپردن بعد، سعی کنید با استفاده از حالت عدم جاگذاری سابقه YouTube.

در حال حاضر, حالت عدم جاگذاری سابقه YouTube جدید و تنها در اندیشه نرم افزار در دسترس است. در آینده گوگل امیدوارم این ویژگی به app آی فون وب سایت و نرم افزار YouTube برای سیستم عامل های دیگر اضافه کنید.

برای فعال کردن حالت عدم جاگذاری سابقه عکس مشخصات خود را در گوشه بالا سمت راست نرم افزار YouTube اندیشه، و سپس “حالت عدم جاگذاری سابقه” در صفحه منو که به نظر می رسد ضربه بزنید. پس از فعال کردن حالت نا شناس جستجو هر شما و فیلم شما را تماشا در جلسه فعلی ذخیره نخواهد شد.

مرتبط با: نحوه استفاده از YouTube حالت عدم جاگذاری سابقه جدید برای مخفی کردن شما پخش تاریخچه

شکستن مجموعه تاریخچه یوتیوب

به شما نمی تواند فعال حالت عدم جاگذاری سابقه YouTube در اکثر سیستم عامل است، اما شما می توانید انجام دهید چیزی تقریبا خوب: شکستن سابقه پخش YouTube خود را قبل از چیزی که نمی خواهید در سابقه شما در حال مشاهده.

این تنظیمات حساب گسترده، بنابراین YouTube توقف به یاد فیلم شما را در تمام دستگاه های خود را تماشا می کردند — آی فون، اندیشه، اپل، وب سایت، انتشار، تلویزیون های هوشمند، یا هر چیز دیگری — فرض کنید شما در حال امضا در به YouTube با حساب خود را در آن دستگاه.

برای این کار از طریق وب، وب سایت YouTube و گزینه “سابقه” در نوار کناری کلیک کنید. با کلیک بر روی لینک “شکستن تاریخچه سازمان دیده بان” راست سابقه پخش YouTube.

یوتیوب را هشدار می دهند شما که آن معتاد به هر گونه جمع آوری سازمان دیده بان تاریخ در حالی که شما در حال مکث است این، که بدتر توصیه های خود را. “مکث” برای ادامه کلیک کنید.

شما همچنین می توانید اینجا “جستجوی تاریخ” را انتخاب کنید و کلیک کنید “توقف جستجو تاریخچه” برای جلوگیری از یوتیوب از جستجوهای شما را به یاد.

سر به کتابخانه برای این کار از طریق نرم افزار یوتیوب برای آیفون و آندروید یا iPad، > تاریخ. در صفحه تاریخ باز کردن منو و سپس دکمه “تنظیمات تاریخچه” را ضربه بزنید.

بخش تاریخ فعال کردن & خصوصی و گزینه “شکستن تاریخچه سازمان دیده بان” بروید.

شما همچنین می توانید فعال “مکث سابقه جستجوی” انتخاب اینجا برای جلوگیری از یوتیوب از سابقه جستجوی شما را جمع آوری.

یوتیوب یاد فیلم شما را تماشا کرده ام، بنابراین شما می توانید تمام Peppa خوک می خواهید بدون خاطره ی یوتیوب تماشا متوقف می شود.

زمانی که binging و می خواهم یوتیوب به تاریخ پخش خود را دوباره به یاد داشته باشید، اینجا بازگشت و “به نوبه خود در تاریخ پخش” کلیک کنید (در سایت) و یا غیر فعال کردن گزینه “تاریخ پخش مکث” (در برنامه).

شما می توانید تاریخ پخش غیر فعال تا زمانی که شما می خواهم برای ترک — حتی برای همیشه لطفا برای. آن به شما است.

برای حفظ کودکان فیلم از سابقه YouTube شما نیز فقط بچه های YouTube جستجو حدود اعطا کرد و فیلم ها در نرم افزار YouTube بچه کودک و دوستانه در سابقه پخش YouTube عادی نمایش داده نمی شود.

به یاد داشته باشید: حتی اگر شما در حال مکث است سابقه پخش YouTube مرورگر وب هنوز صفحات وب YouTube مشاهده شده در سابقه مرور شما ذخیره سازی حفظ خواهد شد. اگر شما YouTube در app مسلما در حال این صدق نمی کند. اما در مرورگر مرورگر صفحات وب YouTube مانند هر صفحه که بازدید کرده اید به یاد داشته باشید.

مرتبط با: نحوه پاک کردن تاریخچه شما در هر مرورگر

تصویر های اعتباری: سرمازدگی عکاسی / Shutterstock. کام.