اخلاقی برای کمتر از $1 اخلاقی

هک هک هک است عینی قابل توجه یادگیری مهارت است و شما لازم نیست که در از دست سرگرم کننده فقط به خاطر تو وجدان. بسته نرم افزاری هکر کلاه سفید به شما می آموزد هنرهای تاریک و نحوه استفاده از آنها برای همیشه .

این مجموعه هشت آموزش کیت قطار شما در تمام شیوه ای از حملات از هک تکنیک ها و نفوذ تست دو رمزنگاری . شما نیز خواهید بدست آوردن دانش پیچیده از چگونگی کار شبکه و چگونه آنها با هم هستیم.

هک همه چیز در مورد آسیب پذیری استثمارگر است.  این بسته نرم افزاری شما را به آسیب پذیری های شبکه و دستگاه های تلفن همراه و حتی مردم معرفی می کند.

بسیاری از مهارت های شما انتخاب کنید تا در بخش صنایع دیجیتال به شدت مورد نظر هستند. به دلیل خطر بزرگی به دارایی های خود شرکت حاضر به پرداخت پول بزرگ دو هر کسی با مهارت برای محافظت از آنها هستند. با این بسته نرم افزاری شما می تواند چند دلار از طرف را به عنوان تست نفوذ آزاد ، یا شروع کار جدید و پر سود به عنوان امنیت سایبر حرفه ای .  

بسته نرم افزاری کامل اخلاقی هک اینجاست:


ارزش خرده فروشی کل 1250 $ است اما می توانید پرداخت آنچه شما می خواهید .

معامله اینجا است: حتی اگر شما فقط پرداخت $1 ، شما پایتون برای اندیشه هک تصادف دوره کنید: دیدگاه های تروجان و Wi-Fi هک با کالی. پس از آن کاملا صرفه جویی آنها ارزش $399 ، با هم.

سپس شما زیادی اگر شما ضرب و شتم متوسط قیمت ، که نمایش داده می شود. در زمان نوشتن متوسط فقط $18 بود. هیچ جلب پنهان; نرم افزار تخفیف بسته نرم افزاری به اندازه کافی آن را ارزش در حالی که خود را به فروش برساند. که زیبایی رسانه های دیجیتال است.

همچنین اگر شما بالای رهبر هیئت مدیره در هر مرحله شما خواهید مستقیما به بود قرعه کشی برای جایزه “حماسه” .

متوسط قیمت تمایل به افزایش ، بنابراین در اوایل برای بهترین ارزش رفتن. معامله را از طریق دکمه زیر پیدا کنید.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!