آیفون بهترین روشن 8 مورد برای حفاظت از (اما نمایشگاه) گیک بررسی گوشی شما

آی فون 8 گوشی بزرگ است و به طور طبیعی، شما می خواهید برای نشان دادن آن به نظر می رسد شیک — اما شما همچنین می خواهم به نگه داشتن آن از خش و ضربه. در اینجا این است که ما تراکم بالا برای مواردی است که در آن در حالی که این نمایشگاه امن نگه دارید.

موارد روشن دلایل بسیاری است. آنها آی فون خود را از اکثریت برجستگی و مبادله محافظت می کند، اما آنها نیز هرگز از اینگونه تلفن معمولا کم کنید. چرا خودمو بر چیدن تلفن فضای خاکستری یا قرمز پروژه فقط به پوشش آن است؟

برخی روشن است موارد با لغزنده بودن مسائل شناخته شده، با توجه به مواد خاص آنها از ساخته شده است. با توجه به چگونه باور نکردنی grippy آی فون، با وجود از شیشه ساخته شده است، آن را تقلید برهنه ظاهر گوشی اما از دست دادن احساس خوب grippy معنا ندارد. با توجه به آن ما را در مواردی که از این مساله متمرکز شده است.

در حال حاضر، تجارت های کوچک کردن اینجا وجود دارد. چنین مواردی نمی شود کاملا حقيقت، به عنوان موارد فوق العاده ناهموار ما قبلی توصیه شده است. اما، برای زندگی روز به روز در خارج از سایت ساخت و ساز و یا آهنگ شیرین کاری، مورد روشن جدید شما خواهد بود به راحتی قادر به تحمل می زند و خراش ها بدون مشکل. بیایید نگاهی به مورد علاقه های ما.

JETech مورد برای آی فون 8 و 7 ($ 8)

A بودجه ارائه, مورد JETech برای آی فون 8 و 7 نامه کار خوب ورق سرب در قیمت پایین است. Test لغزش، آسان به چنگ بر روی بدون هر گونه مسائل عبور. آن آسان به درخواست فوق العاده شفاف و مقاوم در برابر خراش پشت و دسترسی آسان به تمام دکمه های مربوطه و کنترل است.

مورد مطرح شده که دو ناهنجاری های فراهم حفاظت برای آی فون خود را روی صفحه نمایش و دوربین همراه با 4 گوشه است که به خوبی جذب شوک. مسئله تنها این است که مورد JETech نشان می دهد که اثر انگشت هر رفتن قبل از آی فون خود را نه smudged و شیک کمتر از قبل به نظر می رسد پس از آن طولانی است. قیمت هر چند، آن به عنوان راه حل ارزان به ضربه های گاه به گاه خوب است.

دژ مورد روشن برای آی فون 8 ($ 24)

ذره نقطه است همیشه به حال شهرت جامد هنگامی که آن را به موارد تلفن می آید و آن همه جعبه اینجا کنه. اره دژ روشن مورد برای آی فون 8 مورد کم باریک، است که به سختی ظاهر خود گوشی فوق العاده روشن بودن هنوز محافظ است.

در کنار آن، این طراحی و تست قطره از ارتفاع 8 فوت زنده بمانند چندین بار بدون تلفن شما آسیب دیده. بر خلاف موارد مات، اینجا در واقع طراحی شسته و رفته کوچک تاثیر گوشه جذب بالشتک می بینید. این خش بیش از حد, و همچنین قاب های مطرح شده برای محافظت از شما از بارز ترین مشکلات پوشش.

با وجود نگاه زرق و برق دار دست خوب با بافت متوسط grippy احساس را دارد.

آیفون ترکیبی فوق العاده Spigen 8 مورد ($ 13)

یکی دیگر از نام های محبوب در جهان تلفن مورد, آیفون ترکیبی فوق العاده Spigen را 8 مورد است بسیار ذی قیمت خوب. ساخته شده از مواد روشن سخت کامپیوتر با سپر TPU، آن را ارائه می دهد گرفتن محکم حفظ مشخصات باریک و که بسیار مهم روشن بیرونی.

مانند سایر گودی مطرح شده برای حفاظت اضافی را برای صفحه نمایش و دوربین لنز، با درجه های نظامی حفاظت پوشش گوشه و کنار وجود دارد. استفاده از فن آوری کیسه هوا به معنی آن را مقاومت در برابر نمایشگاه ساخته “— مورد قطره از 48 اینچ (4 فوت) 26 بار تست شده است. مناسب بطور دنج قرار گرفتن مناسب است.

تقارن OtterBox روشن مورد سری (35)

مورد گران ترین در اینجا، به دلیل آن می خواهد از Otterbox می ایستد. شرکت شناخته شده برای کیفیت بالا موارد مورد سری روشن شده تقارن راه حل مناسب موثر برای پاک کردن مورد نیاز شما می باشد.

در سطح، به نظر می رسد مانند بسیاری از موارد دیگر روشن اما هنگامی که شما شروع به استفاده از آن شما اطلاع می دهد لمس اضافی. نه دست کم چون واقعا آسان برای نصب و ضمیمه به آی فون خود را. بنابراین شما به راحتی می توانید بر روی آن نگه دارید در حالی که آن طرف لاستیک محکم و خوب طراحی شده، پوشش آن پلاستیک صاف و روشن است. شوک آهسته پس از آی فون خود را با خوشحالی بسیاری از زنده ماندن می افتد و قطره طرف لاستیک نیز عمل می کنند.

تر و خوب طراحی شده و قیمت های کوچک به پرداخت برای شما گران قیمت تلفن صندوق امانات هنوز قابل مشاهده نگه داشتن است. و هنگامی که شما هزار دلار به خرید تلفن، پس از همه، 35 دلار برای اطمینان از آن صندوق امانات اضافی باقی می ماند چیست؟

Caseology آبشار سری آی فون 8/7 پوشش مورد (15 دلار)

براق و unimposing مورد Caseology آبشار سری مفید است که آن را می شمارد. آن بر بی دردسر، بلافاصله حفاظت از گوشی خود از قطره و scuffs جرقه بزند. پوشش شفاف آن حفاظت دو لایه با فوق العاده روشن اکریلیک پوشش سخت ضربه گیر پلی کربنات که شامل شوک جذب گوشه حمایت است. علاوه بر این، اگر لهجه کمی تجربه روشن مورد شما می خواهید, پشت روشن همراه با لبه های مات و دوربین طرح مورد اشاره بصری مورد علاقه بدون رنگ تلفن خود را به کناری می دهد.

با وجود اینکه چنین گرم و نرم مناسب cutouts خود هستند در همه اماکن حق پس شما دو دکمه در تلفن خود با لب بالا جلو محافظت از صفحه نمایش می توانید به راحتی. با وجود بیشتر بودجه دوستانه قيمت, این هنوز هم احساس خوب دست بیش از حد.