که از این بازی است که با تعریف ژانر بازی/آرپیجی ماجراجویی کامپیوتر اعتبار است؟

پاسخ: تلاش برای جلال

در سال 1989 منتشر شد سیرا خط ماجراجویی/role-playing بازی ترکیبی به نام تلاش قهرمان : پس شما می خواهید برای شود قهرمان? که شاهد موفقیت های فوری و چپ علامت تعریف در تاریخ کامپیوتر بازی ماجراجویی. نام خود را کوتاه از HeroQuest یک علامت تجاری میلتون برادلی برای بازی مدولار آنها تولید شده بود، با این حال، زندگی می کردند بود. آنها برای حفظ کنترل نام تجاری و به تلاش برای جلال ، اما بازی و مکانیک معرفی آن زندگی می کردند تلاش قهرمان rebranded بود شکایت کرد.

یکی از عناصر کلیدی تلاش قهرمان ، انتقادی تعریف سبک عنصر اگر شما خواهد شد است که ترکیب عناصر ژانر بازی ماجراجویی در حال حاضر به خوبی تثبیت شده و عناصر از نقش بازی کردن بازی (RPGs). شما فقط آواتار در زمان و مکان در داخل بازی, دنبال اهداف خود حرکت نیست — به عنوان شما رفت شما هم شد درست کردن شخصیت خود را. در تصویر نشان داده شده (کامل با وضوح کم معتبر نفس گرافیک) اینجا یک جنبه آرپیجی اختلاط می بینید: آموزش با شمشیر کارشناسی ارشد سطح دو تا مهارت های خود را swordsmanship.

به مدرن نظر، ایده های کار (و حتی “مخرب”) در یک بازی به سطح بالا کاراکتر احساس خود را مانند استعاره به عنوان قدیمی به عنوان زمان.  تلاش قهرمان معرفی مفهوم آن به gamers کامپیوتر در راه است که قبل از آن، با این حال استفاده شده بود و تلفیقی از سبک RPG سطح پیشرفت و ماجراجویی بازی ضربه سر و صدا بود. بازی تحسینبرانگیز بود در زمان انتشار آن فروش نسخه 250.000 در طول سال های اولیه آن در بازار، تولید دنباله های متعدد و بازسازی (در سال 1992 به روز رسانی بازی دو VGA کارت و ادغام نقطه و با کلیک بر روی رابط) و تعریف پرنیان از نوع جدید آن کم و بیش ایجاد: ماجراجویی بازی RPG.

تصویر نیت سیرا خط.