مشخصات کامل برای گوشی HTC موسوم “تصور زندگی”

 آرم HTC در سبز نشت.

HTC ظاهرا جدید اواسط برد گوشی های هوشمند موسوم به “تصور زندگی،” بر اساس مواد بازاریابی دیده توسط قدرت اندیشه readying است. هر چند نام رسمی این گوشی نمی بینیم، منجر به آن می تواند زندگی U12 HTC موسوم و مشخصات آن. ما مطمئن نیست تا آن را پوشش می شکند، اما در میان برخی از نکات به آنچه آن را شامل ممکن است اینجا هستید می دانم.

گوشی HTC اعلام نشده داشته است 6 اینچ, FHD + (2160 x 1080) رزولوشن صفحه نمایش, تراشه Qualcomm گل میمون octa هسته 636, 4 GB RAM, و 64 GB حافظه داخلی (به اضافه پشتیبانی از کارت حافظه microSD). هر چند آنها را نمی توان بدون تغییرات ذخیره سازی در مواد ذکر شده که این مرحله رد.

آن راه اندازی دو دوربین عقب با 16MP + 5MP سنسور تشخیص فاز فوکوس اتوماتیک, و 4 k ویدئو و 13MP جلوی دوربین با حالت فلش و زیبایی داشته باشد. رفتن به یک باتری 600mAh 3، صفحه و وجود است مجموعه به اسکنر اثر انگشت… جایی.

 HTC U11 زندگی ایستاده بر روی میز. تا بعدی: اینجا هستید گوشی های HTC بهترین شما می توانید به حال حاضر خرید

گوشی مشخصات آن را در قلمرو نوکیا X 6 (نام دیگر نوکیا 6.1 به علاوه) (~ 250 دلار) و Redmi توجه 5 نرم افزار (~ 220 $)، اما ما می توانیم ‘ را گزاف HTC تنظیم قیمت به میزان کم برای زندگی U12. اگر اطلاعات در حال حاضر دقیق، زندگی U12 حداقل که باید هزینه زندگی U11 که 349 دلار برای مدل 32 GB آن پس، آغاز شده است.