م MapleStory در حال حاضر بر روی آندروید: برگرداند اعتیاد به موبایل شما

  • پس از آن نرم پرتاب در اواخر ماه مه، MapleStory M در حال حاضر در دسترس در بیش از 140 کشور.
  • بازسازی از MapleStory اصلی بازی ویژگی های تایمر و قابلیت خودکار-دکمه های پنج.

برای برخی از زمان در تنها MapleStory به عنوان 15 سال سن می دانستند بازی برادرم صدها دلار که انداخت. در حال حاضر، من آن را به عنوان بازی است که برای همه ما پس از آن راه اندازی نرم در کشورهای مختلف در اواخر ماه مه می دانم.

برای دستگاه های تلفن همراه بسیار MapleStory بازی بازسازی وفادار پاسخ Nexon MMORPG 2D است که راه اندازی اولین در کره جنوبی در سال 2003 است. قطعنامه های صفحه نمایش در آن زمان، هر چند Nexon مطمئن برای به روز رسانی sprites را برای ما کامل HD ساخته شده و نشان می دهد چهار HD همراه woefully کم بودند.

NEXON متوقف نمی شود وجود دارد، به عنوان MapleStory متر خودکار نبرد و تلاش خودکار قابلیت سفارشی سازی شخصیت سیاه چال، حیوانات خانگی و مانت و کلاس های پنج شامل: شوالیه تاریکی استاد تعظیم خداوند شب اسقف و مهندسان. NEXON نه می گویند هر چند بازیکن می تواند دسترسی به مقدار زیادی کننده موضوعات اگر آن کلاس های اضافی در آینده به روز رسانی، اضافه کنید.

بیش از 14 روز کسانی است که ورود و بازی MapleStory متر در مورد هر روز تا اوت 21 بازی. کسانی که قبل از ثبت نام تا 21 آگوست به ادعای خود پاداش پیش ثبت نام است. مقاله مرتبط

حتی streamers ها موضوعات خود را می توانید. کسانی که بالای پنج جریان بیشترین بازدید برای MapleStory M در جمع شدن کریستال 2.000 حیوانات خانگی، و کوه. بعدی جریان بیشترین بازدید بالا 10 دریافت 1.000 کریستال, حیوانات خانگی و کوه.

Streamers پنج با بالاترین میانگین بینندگان همزمان دریافت 500 کریستال, حیوانات خانگی و کوه. در حالی که کسانی که حداقل چهار ساعت جریان کوه بالا 10 بعدی دریافت حیوانات خانگی و کوه.

به خاطر داشته باشید که ثبت نمایید تا از طریق نرم افزار Gamewisp Nexon را برای توسعه دهنده برای پیگیری جریان خود را. همچنین، شما اول اگر شما می خواهید شانس در موضوعات رایگان چهار ساعته حداقل نیاز جریان. باید تامین کند

MapleStory M را می توانید در لینک زیر دانلود.