بهترین قابل حمل هارد درایو برای هر نیاز و بررسی گیک

لپ تاپ شما فقط ذخیره سازی بسیار در آن است. برخی از فضای اضافی است که کاملا مناسب نیازهای خود را با این درایو قابل حمل سخت-که شما می توانید بازی شیر یا خط در کیف لپ تاپ خود دریافت کنید.

اگر همه شما نیاز است خوب، قابل اطمینان دیسک سخت قابل حمل برای قیمت پایین، به بالا باریک Seagate هارد است. که 69 دلار برای مدل 2 TB، شما قیمت جامد هر ترابایت می گیرید. تا آن را متناسب با منظمی به تقریبا هر جیب در کیف لپ تاپ خود را که شما ممکن است انتظار داشت، خیلی نازک مدل های باریک، است. شما از دست دادن که مشخصات نازک اگر شما ارتقاء به مدل 4 TB، اما اگر شما نیاز به فضای بیشتر را در کیسه خود را از شما را برای فایل های خود را انجام دهد سپس باریک برای شما کامل است. آن نمی آید با تعداد زیادی از زنگ ها و whistles، اما که 69 دلار آن را ندارد.

اشاره کرد که این مدل مانند بسیاری از دیسک های سخت قابل حمل، با استفاده از پورت میکرو USB ب مشخصات فنی-استاندارد-اما-هنوز-غیر معمول است. شما باید مطمئن شوید پیگیری از کابل است که همراه با هارد دیسک خود را و شاید خرید کابل های یدکی تا در جای امنی نگه دارید شما نیست بدون دسترسی به داده های خود را ترک می کنید.

اگر قابل حمل هارد دیسک را خارج از خانه را همیشه وجود دارد شانس آن آسیب دیده می تواند دریافت. برای بسیاری از ما که مشکل نیست، اما اگر شما کار در زمینه طاقت فرسا و یا فقط نیاز را کاملا مطمئن شوید که اطلاعات شما امن است، بوفالو 2 TB MiniStation شدید شما حفاظت می تواند شما احتمالا نیاز فراهم می کند.

برای شروع با مورد خود آب و گرد و غبار مقاوم در برابر (IP53)، که به معنی آن می تواند دسته کثیف شدن یا پخش داشتن آب در آن بدون شکستن است. شما نمی خواهید به بازی شیر یا خط در استخر و یا آن را در گل پوشش، اما آن را احتمالا می تواند عمل خارج شدن در باران و یا در سایت گرد و خاکی. همچنین در کنار نرم افزار با رمزگذاری AES 256-بیت که باز با رمز یا در پیچ منحصر به فرد با کارت هوشمند NFC شامل محافظت می شود. در نهایت، هارد دیسک همراه با ساخته شده در کابل USB انعطاف پذیر بنابراین شما دان ‘ ŧ نیاز به کابل اضافی اطراف به منظور اتصال به لپ تاپ.

در زمان نگارش MiniStation شدید 2 TB هزینه $130 (دلار آمریکا) از انگلستان بر اساس خرده فروش آنلاین Ebuyer. که تقریبا دو بار به عنوان گران قیمت در هر ترابایت بنابراین شما برای تمام ویژگی های اضافی پرداخت نسبت به Seagate پشتیبان گیری به همراه باریک، است. اگر شما جای خرید از آمازون، وجود دارد یک مدل 1 TB برای $110، هر چند قیمت گذاری و پس از آن ممکن است ارزش انتظار و یا جای دیگر سفارش حتی به ما نوشت: این پست در دسترس معطوف شده است.

اگر شما مورد تمام ویژگی های فانتزی اهمیتی نمی دهند که شما از مدل بوفالو, Seagate یکی دیگر از گزینه پشتیبان به همراه است. Seagate پشتیبان گیری به علاوه 5 سل با بیش از دو بار ذخیره سازی مدل باریک ما بالا، برای تنها $130 برجسته می آید. که است به 26 دلار در هر ترابایت، که حتی ارزان تر در هر ترابایت از باریک است. که ابر ذخیره سازی ارائه دهنده Backblaze سال گذشته اشاره کرد وجود دارد اغلب سنبله قيمت هر ترابایت هنگامی که شما بالا 4 TB، پس از این واقعیت است که این مدل 5 سل مقرون به صرفه تر است جای تعجب خوش آمدید.

با این حال، پشتیبان گیری به همراه مدل های قابل ملاحظه ای ضخیم تر و بیشتر را در مقایسه با اسلیم گنده شود. شما باید مطمئن است اگر می خواهید به حمل آن به اطراف با شما فضای اضافی در کیسه خود را برای این درایو سخت تو را. مانند باریک، آن را نیز با استفاده از اتصال USB میکرو ب، بنابراین مطمئن شوید که شما را با آن کابل است که شما فقط برای هارد دیسک قابل حمل خود استفاده کنید و بسیار دیگری را.

به طور کلی ما بی سیم قابل حمل هارد فقط برای هر کسی توصیه نیست. انتقال بی سیم معمولا کندتر از فقط با استفاده از کابل USB است و راحتی فرار از کابل به ندرت ارزش آن است. WD من گذرنامه بی سیم حرفه ای، با این حال، فوتی و فوری برای یک مورد استفاده خاص ارائه می دهد گزینه: عکاسان. ویژه عکاسان بر روی بروید. اگر ساقه با DSLR و خود را در پر کردن کارت های SD خود را اغلب این هارد دیسک شما سریع و آسان راه را برای offload تصاویر شما به فضای بیشتری می دهد.

برای شروع بنابراین شما کارت های خود را به طور مستقیم به کپی فایل های بیش از پلاگین می تواند هارد دیسک همراه با کارت خوان SD ساخته شده است. همچنین می توانید اتصال به بیش از استاندارد 802.11 ac Wi-Fi است که در حالی که به عنوان سریع به عنوان USB 3.0 اتصال نیست هنوز هم بسیار سریع. پورت های USB 3.0 هنوز هم وجود دارد زمانی که شما نیاز به آنها، بنابراین شما می توانید انتقال سریع تر شما را به ایستگاه کاری خود را، اما اگر شما نیاز به برخی از انعطاف پذیری “زمانی که شما دارای رتبهٔ در این زمینه از هارد دیسک شما این هارد آن به شما می دهد.