وجود آن که هنوز راه برای رفتن به عقب به رقیب Fortnite خود را از نظر درآمد PUBG همراه بستنی خود را ساخت به مدعی واقعی برای تاج بازی های موبایل بهترین شبیه ساز موبایل PUBG Tencent انجمن دوستان

است. این دریافت شده ترین بازی در نیمه اول سال 2018 و لطف Tencent انجمن دوستان تالار رسمی PUBG موبایل, بازیکن می تواند ادامه نبرد را بر روی کامپیوتر.

از آنجا که همراه PUBG اصل نسخه موبایل بازی کامپیوتر اصلی است که در وهله اول این گیج کننده است, به نظر می رسد ممکن است. با این حال، تعدادی از تفاوت بین PUBG و PUBG همراه است که دو بازی منحصر به فرد وجود دارد.

تفاوت بارز ترین قیمت می باشد. موبایل PUBG رایگان، برداشتن بزرگترین مانع ورود برای بازیکنان بسیاری در سراسر جهان است. در حال حاضر، با دوستان بازی Tencent بهترین هر دو جهان می توانید.

اگر شما یکی از بازیکنان 350 میلیون PUBG همراه در سراسر جهان و به دنبال بهترین موبایل PUBG مقلد وجود دارد اتفاق می افتد، نگاه نکنید. Tencent انجمن دوستان بهترین راه برای بازی PUBG موبایل بر روی کامپیوتر است.

 Tencent دوستان PUBG وب سایت تلفن همراه

نحوه نصب Tencent انجمن دوستان

بر خلاف بسیاری از اندیشه های کامپیوتر شبیه ساز بازی به نظر می رسد Tencent بازی دوستان را منحصرا به همراه PUBG (حداقل بین المللی) اختصاص داده شده. به این معنی که نه تنها این بازی بهینه سازی شده است، فوق العاده آسان به نصب است.

همه شما باید انجام دهیم این است به وب سایت رسمی Tencent بازی دوستان و دانلود مشتری. پس از نصب نرم افزار Tencent انجمن دوستان آن به طور خودکار برای دانلود فایل های شما باید در بازی PUBG موبایل بر روی کامپیوتر شما آغاز خواهد شد.

که در آن است. ایجاد شبکه اختصاصی مجازی هیچ حساب فقط دانلود و بازی. آسان.

دیگر نکته مهم در مورد دوستان انجمن Tencent است که آن است که همیشه به روز است. پس از پچ 0.6.0 اینجا، آن را در زمان کمتر از یک روز برای شبیه ساز به روز نیز هست. وقتی موجود، همه شما باید انجام دهید را است راه اندازی نرم افزار و آن را به شما به روز رسانی درنگ.

 Tencent دوستان بازی موبایل PUBG سفارشی کنترل AA

کنترل سفارشی گزینه

درست مثل دیگر موبایل شبیه ساز، Tencent دوستان بازی اجازه می دهد که شما سفارشی پوشش کنترل برای موبایل PUBG. این کنترل ها نیز حساس مفاد هنگام رانندگی و یا باز کردن موجودی خود را طوری طرح کنترل برای انطباق با تغییرات است.

حتی وجود دارد گزینه ای را برای راه اندازی کلید باس است که به سرعت نمایش پنجره

چند گزینه های دیگری نیز هست مانند برگزاری و یا بهره برداری خود را فوری به ضامن تبلیغات وجود دارد. حتی توانایی راه اندازی کلید باس (به سرعت مخفی کردن پنجره) برای کسانی که به لبه زندگی وجود دارد.

برای کسانی که لحظات زمانی که شما نیاز به از دست دادن در یک بخش خاص از صفحه نمایش، شما می توانید قفل یا باز کردن ماوس در لمس یک دکمه (پیش فرض است ریشه یابی لغات). همچنین شما می توانید مخفی کردن یا نمایش رویه مینی کلید فوری هنگامی که شما به طور کامل عادت کرده اند به کنترل.

 Tencent بازی بادی PUBG قفل موبایل باز آگهی موس AA

اگر چه کار خوب کنترل چند موقعیت که در آن Tencent بازی بادی نمی نگه دارید به کامپیوتر اصلی وجود دارد نسخه PUBG. اولين آن چرخ اسکرول که گاهی به گفتمان واکنش نشان داده است.

دیگر حساسیت است که سرعت نور دو پیش فرض است. باعث حس برای بازی موبایل اما در کامپیوتر آن را تقریبا غیر ممکن به هدف است. خوشبختانه مقلد است گزینه های اضافی برای تنظیم dpi ماوس و برنامه PUBG موبایل خود گزینه های قوی برای تنظیم حساسیت است.

برای کسانی از شما که ترجیح می دهند با استفاده از کنترل کننده، Tencent انجمن دوستان شما پوشش داده شده است. شما می توانید استفاده از گیم پد و کنترل مشابه ارائه سفارشی کردن تجربه دو PUBG برای ایکس باکس.

 Tencent دوستان بازی PUBG موبایل کم پایان کامپیوتر گرافیک AA

بازی PUBG در عدد کم پایان

با وجود بیش از یک سال پیش نسخه PC PUBG منتشر شده هنوز گرفتار شده توسط مسائل بهینه سازی. این بازیکن با رایانه های قدیمی تر از بازی بازمی دارد.

Tencent انجمن دوستان معنی که شما می توانید PUBG در عدد کم پایان بازی خیلی بیشتر در دسترس است. حداقل مورد نیاز برای اجرای بازی بسیار پایین تر از PUBG اصلی هستند. این باعث می شود حس، با توجه به اینکه PUBG موبایل نیز در پایان پایین گوشی اجرا می شود. با این حال، مقلد شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد درجه سوم را در کف دست خود را می سوزاند.

با شبیه ساز شما لازم نیست که نگران از سوختگی درجه سوم در کف دست خود را.

برای کسانی که با ماشین های قوی تر می تواند قطعنامه را بین 720 p و 1080 p و 2 k روشن. اعطا شده، نرخ فریم 30 فریم در ثانیه (برای در حال حاضر) پوش است، خلق و خوی تا انتظارات خود را. امیدوارم Tencent بالاتر کلاه نرخ فریم پیش از پایان بتا را اضافه کنید.

چند گزینه دیگر مانند روشنایی به طور مستقل از مانیتور خود را تنظیم و چرخش پنجره به حالت عمودی وجود دارد. برای موبایل PUBG حالت عمودی بسیار مفید است، اما شما می توانید تصور کنید استفاده می کند برای برنامه های دیگر که به دوستان انجمن Tencent در آینده اضافه شود ممکن است.

 Tencent بازی بادی PUBG تالار موبایل خواستگاری AA

همراه PUBG

یکی از نکات اصلی نقاشی از Fortnite است که آن را کاملا از سکو است. کامپیوتر و کنسول و تلفن همراه بازیکن بازی همه با هم، با محدودیت های آشکار برای جلوگیری از موس و صفحه کلید بازیکن از رقابت stomping می.

Tencent دوستان بازی مشابه نوع کراس پلت فرم بازی برای موبایل PUBG اجازه می دهد. PUBG موبایل در حال حاضر اجازه می دهد تا متقابل پلت فرم بازی بین اندروید و iOS، اما هم اکنون بازیکن کامپیوتر در عمل، بیش از حد می توانید.

برای بازیکنان کنسول Tencent دوستان بازی ویژگی های کنترل پشتیبانی

مانند Fortnite، PUBG همراه تالار جدا بازیکن از بازیکنان موبایل خواستگاری را عادلانه. اگر مقلد بازیکن صف جوخه یا duos با پلیر موبایل, آنها را با دیگر بازیکنان مقلد همسان. که به حساب قبل از دعوت دوستان خود را.

دعوت دوستان است آسان، هنگام اتصال به حساب خود را از لیست دوستان شما به دوستان انجمن Tencent منتقل می شود.

 Tencent انجمن دوستان فروشگاه موبایل لوازم آرایشی و بهداشتی مورد PUBG AA

نحوه ورود به همراه PUBG در کامپیوتر

ورود به PUBG همراه در Tencent انجمن دوستان آسان است. همه شما باید انجام دهید لینک بازی تلفن همراه شما با حساب فیس بوک یا توییتر است و سپس همین کار را بر روی کامپیوتر شما. وقتی که شما اول حساب اتصال آواتار به تصویر مشخصات اجتماعی خود (بازگشت اگر شما بیش از حد خود آگاهانه تغییر آن می تواند) تغییر دهید.

اگر شما نگران امنیت رمز عبور و یا حساب، شما همیشه می توانید حساب ساختگی را ایجاد کنید. آگاه باشید که حساب توییتر می تواند بعد از شش ماه عدم فعالیت حساب همراه PUBG اثر ممکن است حذف شود.

رویال گذرنامه وضعیت و پیشرفت خود را بین کامپیوتر و موبایل

غیر از آواتار اشتراک گذاشته شود، ورود به سیستم در تعداد منافع فوری. اول از همه، سطح و لوازم آرایشی را کلیک کنید بیش از انتقال. ذکر شده در بالا، لیست دوستان و خدمه خود را بیش از، نیز انتقال.

مهمتر از همه، گذرنامه و پیشرفت وضعیت رویال خواهد شد لود و ذخیره در Tencent انجمن دوستان پس از اتصال به حساب های. اگر شما کمی گلوله و برای پاس رویال پس از پچ 0.6.0 پرداخت، این است که باید.

 Tencent بازی بادی PUBG پیروزی موبایل صفحه AA

تفاوت بین Tencent PUBG موبایل و بازی دوستان

اگرچه آنها اساسا همان بازی PUBG موبایل در Tencent انجمن دوستان کمی متفاوت از تجربه تلفن همراه.

بزرگترین تفاوت playerbase است. از آنجا که PUBG خودرو-بازیکنان شبیه ساز تشخیص، شما قصد همسان با بردن ماوس و صفحه کلید دیگربازیکنان g. بسیاری از این بازیکنان مرحله بالا گاه به گاه, بنابراین انتظار شکاف مهارت بالاتر از در موبایل خواستگاری.

اگر چه Tencent در حال تلاش برای مبارزه با آن، هر دو نسخه هکرها باعث خرابی بازی

تأسف دیگر دچار عارضه شيوع هکرها است. Tencent بهترین خود را برای مبارزه با هک کردن انجام شده است اما وجود دارد تعداد بیشتری از هکرها در شبیه ساز از نسخه تلفن همراه به نظر می رسد. نیست که آنها را در هر دو نسخه فراوان نیست که رتبه بالاتر.

دیگر از آن, آن بیشتر است. شما هنوز پیدا کنید جیغ کودکان و مردم سخن گفتن به زبان های مختلف، اما حداقل در حال حاضر شما گزینه بی فردی بازیکنان.

 Tencent انجمن دوستان تالار موبایل PUBG قطع AA

هم وجود دارد بسیاری از قطع بازیکن در هر بازی احتمالا پس از نیاز به دو کشتی با دوستان بازی Tencent رها کلید باس ساخته شده است. همانطور که حرکت شما را در صفوف این مشکل را کاهش می دهد.

بهترین راه برای بازی PUBG موبایل در کامپیوتر

بر روی کامپیوتر شما، Tencent دوستان بازی اگر شما به دنبال یک راه برای بازی PUBG موبایل راه رفتن است. تعدادی از دیگر شبیه ساز آندروید است که اجازه می دهد شما را به بازی PUBG موبایل وجود دارد، اما هیچ یک از آنها همان عملکرد بزرگ به عنوان Tencent انجمن دوستان ارائه.

شما دوستان بازی Tencent دختر؟ هر گونه راهنمایی برای کسانی که جدید به نرم افزار دارید؟ ما در نظرات اطلاع دهید!